het slaaphuis. www.hetslaaphuis.com alleen kan ik het op hun internetsite niet vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:10 schreef Mastroianni het volgende:
Bij welke beddenzaak zag je 't?
Top 3 van nederland moet je lezen als 'uit' nederland.. de tientalle buitenlandse horen daar niet bijquote:Op maandag 12 maart 2007 19:09 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Zo, die drie merken de top van Nederland noemen
Als je aan 2.10 voldoende hebt lekker 2.10 nemen, 2.20 is vergeleken met 2.10 relatief duur.quote:Op zondag 18 maart 2007 10:58 schreef Stansfield het volgende:
aha dat zou ook nog kunnen ja, dan zou ik maar weer eens daar moeten langsgaan om te vragen wat een lengte van 2,10 of 2,20 kost zonder voetbord en met topper.
Vaak zie ik daar dezelfde prijzen bij staan.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:43 schreef DutchTSE het volgende:
Als je aan 2.10 voldoende hebt lekker 2.10 nemen, 2.20 is vergeleken met 2.10 relatief duur.
hehe, ik werk bij Auping. Het gedeelte waar ze de wel goede bedden en matrassen maken. Niet dat spiraal en aviomatras gedoe. Ik denk dat ik ook die 3 motorige 90-210 die ernaast stond erbij neem maandag. M'n broerke vroeg nog om een bedje.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:38 schreef greatgonzo het volgende:
wtf. dat kan nooit!
Zeker. Ligt heerlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:14 schreef Burbujas het volgende:
[..]
En ligt het lekkerder dan een 'gewoon' bed?
staar je niet blind op een boxpring,We hebben getest en de boxpring van Hästens kwam op 3 bij ons, is echt persoonsgebonden! Gewoon een dag voor uittrekken om een bed uit te kiezen en dan vooral niet letten op merk en prijs....quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:53 schreef -ladybird- het volgende:
even een tvptje, we willen ook graag aan een boxspring beginnen, helemaal na afgelopen weekend in een hotel met boxspring bedden te hebben geslapen!
Aanstaande dinsdag krijgen wij, na 11 weken levertijd (zou 4 tot 6 zijn...), precies dezelfde (tempur signature, 160x200, ook met chromen onderpoten en hoofdbord) thuis... kan niet wachten! Hoe bevalt het daar?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:31 schreef Broertie het volgende:
Het is toch ietwat veranderd... Hebben na ampel ( wat een woord, he?) beraad toch maar gekozen voor een bed van dat NASA-schuim van Tempur [ afbeelding ]........ ( Als het niet lekker slaapt, kunnen we altijd nog naar de maan......)![]()
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.......
We hebben wel de versie met hoofdbord gekocht en met chromen onderstel ipv hout, voor de rest is het die zoals het er staat....... Krijg nu al zin om erin te gaan liggen, moet helaas nog 6 tot 8 weken wachten.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij hebben de 1.80 brede versie.... Ik moet zeggen, hij slaapt heeeeeeeeerlijk! Is gewoon een feest om naar bed te gaan! Als je gaat liggen voel je jezelf helemaal wegzakken! Wil nooit meer wat anders!quote:Op zondag 18 november 2007 19:48 schreef oCe het volgende:
[..]
Aanstaande dinsdag krijgen wij, na 11 weken levertijd (zou 4 tot 6 zijn...), precies dezelfde (tempur signature, 160x200, ook met chromen onderpoten en hoofdbord) thuis... kan niet wachten! Hoe bevalt het daar?
Die heb ik ookquote:Op vrijdag 23 november 2007 23:08 schreef MLI het volgende:
Ik slaap sinds 2 maanden op een boxspring van Ikea. Ligt echt GE-WEL-DIG. Ik slaap als een roosje, komt ook door de lekkere zware dekens, dikke kussens enzo. De matras zelf biedt echt goede ondersteuning, ik kan er heerlijk in rollen zonder dat het ooit zwaar wordt en ik merk dat ik elk excuus aangrijp om erin te liggen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik miste alleen een hoofdbord dus die heb ik zelf in elkaar geprutst met MDF, schuim, siliconenkit en gordijnstof.
[ afbeelding ]
Nee hoor. Dat kan wel maar ik vind alleen zo'n dun matje juist heerlijkquote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:56 schreef campagne08 het volgende:
Boven op die bak hoort nog een gewoon matras hoor, niet alleen zo'n matje
ik vind dat ook echt een supermooi bed en ws gaan vriendlief en ik deze ook aanschaffen in 180 bij 210 cmquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:02 schreef davesemtx1981 het volgende:
Ik ben ook overgegaan naar een boxspring. Veel mensen heb ik hier over gehoord en na 10 jaar op een goedkoop matrasje en ledikantje te hebben gelegen, maar een boxspring gekocht.
Het is een boxspring van 160 bij 200 cm, gekocht bij BeterBed.
Nou hoor ik hier niet veel goede verhalen over BeterBed. Ik heb er nog geen ervaring mee, dus ik hoop dat het goed gaat?
De prijs is bijna 1000 en voor dat geld zo'n bed leek mij een goede deal. Het wordt in de 2e week van mei geleverd. Hoop dat alles goed gaat! Ik laat het jullie weten als het zover is. Het is het type "Rome" geworden. Hier een foto!
[ afbeelding ]
Dit wordt m, misschien dat er nog meer mensen zijn die dit bed hebben, wij hebben m met een binnenvering matras genomen omdat dit toch net iets meer zachter is dan pocketvering!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |