Paste die een beetje door de brievenbus dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:59 schreef Cynic het volgende:
jeh, mijn eindtrap zat vandaag bij de post!
30 kg![]()
Ik heb ze niet uitgebreid getest maar Roland is ene keyboard merkquote:Op zondag 11 maart 2007 11:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die cube's klinken anders best aardig toch?
En waar denk je dat Boss bij hoort dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:00 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb ze niet uitgebreid getest maar Roland is ene keyboard merk
Zowiezo heb ik geen pedalen, en al zou ik een pedaal kopen zou ik een Rat kopenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
En waar denk je dat Boss bij hoort dan?
Hugoquote:Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Rolandquote:Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yep, te gekke dingen, de gitarist van Franz Ferdinand speelt ook op zo'n ding!quote:Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[[url=http://www.hagstromguitars.com/img.html?images/F-200_BLK_L.jpg,460,695,470,755#]afbeelding][/url]
Hagstrom guitars, heeft iemand daar ooit van gehoord? redelijk toffe en betaalbare gitaren.
Zijn toffe dingen die gast van Razorlight speelt d'r ook op.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:10 schreef imported_sphinx het volgende:
[afbeelding]
Hagstrom guitars, heeft iemand daar ooit van gehoord? redelijk toffe en betaalbare gitaren.
Fender Rhodesquote:Op zondag 11 maart 2007 13:09 schreef TeleluvR het volgende:
En vergeet niet dat Fender ook leuke instrumenten met toetsen maakt...
[afbeelding]
quote:
Alleen hebben ze dat bedrijf gewoon gekocht....Dus echt "maken" deden ze nietquote:Op zondag 11 maart 2007 13:09 schreef TeleluvR het volgende:
En vergeet niet dat Fender ook leuke instrumenten met toetsen maakt...
[afbeelding]
swel en leulijke bas zeg, bôh.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:34 schreef Neidropje het volgende:
zo net mn bassje verkocht, was wel even lastig afscheid nemen maar nu is er weer geld voor andere gitarigheden
RIP:
[afbeelding]
Police-mania natuurlijk, maar er komt ook Andy Summers 61 Tele-replica. Zie:quote:Op zondag 11 maart 2007 12:35 schreef Jorikjet het volgende:
roland jazz chorus [afbeelding]
o.a. the police
Heb je wel eens zo'n Rory Gallagher in je handen gehad? Damn, die hebben de fijnste halsen zie ik ooit in mijn handen heb gehad.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:51 schreef Jorikjet het volgende:
ik vind trouwens dat ze in de custom shop hele slechte relics maken
Ik vind een beetje opzich wel wat hebben, maar dan alleen wat kleine dingetjes ofzo. Niet dat je meer hout ziet dan lakquote:Op zondag 11 maart 2007 16:09 schreef Svyatagor het volgende:
Ik vind relicen sowieso vrij treurig.
Mooi als een gitaar er gebruikt uitziet, maar koop dan gewoon een ouwe.
Ik ben geen lidquote:Op zondag 11 maart 2007 16:40 schreef Jorikjet het volgende:
misschien kun je wat lenen uit de bibliotheek
LAG!!! 375 euro, prima dingenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:18 schreef sound-storm het volgende:
Hmm.. ik zit nog beetje met mijn slecht klinkende 50-euro akoestische gitaar, terwijl ik ondertussen al redelijk op 't ding kan spelen. Wat zijn goede semi-akoestische gitaren (western) rond de 400 euro ?
![]()
Even de website opgezocht. Zo te zien hebben ze aardig wat staan.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:07 schreef Falcon4ever het volgende:
In utrecht centrum heb je een aantal zaken, ik denk dat ze bij staffhorst die dingen wel verkopen (bij de gitaar afdeling, ja er zijn meerdere panden in het centrum van hun...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |