abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190809
Arme Tara... wat een geknakt ego moet die hebben. Ga je daar met de borst vooruit naar binnen, met het vooruitzicht op 100 dagen genieten van 5 behoeftige mannetjes die om je lopen te knokken, wordt je toch binnen twee dagen weggeconcurreerd door een dommig zuidelijk blondje.
Om niet nog minimaal drie weken fulltime gefilmd te worden in al haar versmade hoedanigheden kon ze toch weinig anders dan de eer aan zichzelf houden?
pi_190810
alleen die naam al.......
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 26 september 1999 @ 01:39:00 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190811
Ik hoorde ze net nog zeggen "Tara en haar vriendje zitten..." vervolgens zei karin geloof ik "te naaien"
pi_190812
Maar niemand verwachtte toch dat ze lang zou blijven? Weggestemd werd ze al niet snel (too cute volgens velen), dus het was gewoon wachten tot ze brak. Ze bleef wel even dapper prevelen dat "ze heel graag haar grenzen wilde verleggen", maar ach, dat hield ze toch niet zo lang vol. Ze mistte d'r vriendje gewoon te veel. Dus : Tara blij, vriendje blij, eind goed, al goed.
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190813
quote:
op 09-26-1999 om 01:47 AM schreef Grrrly het volgende:
...Ze bleef wel even dapper prevelen dat "ze heel graag haar grenzen wilde verleggen", maar ach, dat hield ze toch niet zo lang vol.

De grens was wat dichter bij dan ze verwachtte?
Misschien een andere routeplanner gebruiken?

Oeps, daar zijn ze weer...
De mannen in de lange witte jassen....

pi_190814
Volgens mij onzin : Tara was tot de laatste snik gebleven als ze wat meer mannelijke aandacht gekregen had. Niks grenzen verleggen, gewoon proberen het ego wat op te vijzelen. De omstandigheden daarvoor leken ideaal, toch?
pi_190815
De hele manier waarop ze zichzelf van te voren al profileerde ("Ik daag graag mannen uit")maakt toch duidelijk wat ze verwachtte?
pi_190816
ja inderdaad, maar ja zo'n slechte smaak hebben die mannen nou ook weer niet...
  zondag 26 september 1999 @ 02:03:00 #9
45 SiGNe
pi_190817
Zeg dat niet al te hard...mannen vallen op bijna alles wat tieten en een kut heeft, ik kan het weten , ben er zelf een
pi_190818
ik ook, euh geloof ik....alhoewel...ik val echt niet op tara....ohoh is er wat mis met me?
pi_190819
Nou Pats, darlin' nu je het zegt:
stond ze niet op de BB site omschreven als "uitdagend" "ijdel" en meer van deze insinuerende, hoog Veronica-gehalte-hebbende termen? De Foxy Lady die ze had moeten zijn (en waarop ze wellicht geselecteerd is) was toch niet zo vossig. Boehoe. NOT
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190820
Signe is een kut? Wat sneu lijkt me dat.
Maar (voor het gemak aangenomen dat je verder jong en gezond bent, zo'n beetje BB-basismateriaal) probeer je voor te stellen dat je op een eiland vol vrouwen gezet wordt die al in geen maanden een vent hebben gezien. Vervolgens bekijken je ze één keer van top tot teen en gaan vervolgens slechts uitgebreid met je monopolieën... Zo duidelijker hoe die arme, arme Tara zich moet voelen?
pi_190821
Och grl, beauty is ook maar in the eyes of the beholder en als de beholders geen sjoege geven houdt het snel op met de beauty
  zondag 26 september 1999 @ 02:13:00 #14
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190822
Pats, nie zo diep.. tis al laat en me whiskey begint te werken.....
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 26 september 1999 @ 02:13:00 #15
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190823
quote:
[b] De grens was wat dichter bij dan ze verwachtte? Misschien een andere routeplanner gebruiken?

Een wijs man (ik) zei ooit (net):
In een kleine wereld zijn grenzen snel overschreden...
V

Ja inderdaad, V. ja.
  zondag 26 september 1999 @ 02:16:00 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_190824
quote:
ohoh is er wat mis met me?

Als je 'men' zou moeten geloven: 'een neurotische ontwikkelingsstoornis'
V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_190825
Haha, die was leuk... BB en diep. Dat duurt vast nog een paar weekjes, die diepgang.
  zondag 26 september 1999 @ 02:32:00 #18
45 SiGNe
pi_190826
Patsy, ik speel liever "een stevig robbertje Bridge"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')