nope.. (dan was het me nooit gelukt...)quote:Op maandag 12 maart 2007 21:58 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
hehhe, je had hem dus behoorlijk te pakken. Jij kreeg dus niet zo' n mega rush om je oren als normaal het geval is?
Die toren heb je HARD nodig als er infantry komt anders, specially bij bomb mannetjes.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Crazykill het volgende:
Ik vind die base defense gebouwtje iets te zwak trouwens. Vooral die bij de GDI tegen vliegtuigen. Te zwak gewoon, die tegen infantry (die lange toren) zuigt ook.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:14 schreef Het_Biertje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=i2IwsliJ14A
NOD mission, hoe ze dit hebben kunnen krijgen is mij een raadsel![]()
Kortom ze hebben een leak te pakkenquote:It is not from the demo, this video is from another version of the game...
Ja daarom juist, hij is gewoon te zwak. Hij begint te laat met schieten, en doet er te lang over om een mannetje te doden. Ook gaat hij veel te snel kapot.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die toren heb je HARD nodig als er infantry komt anders, specially bij bomb mannetjes.
AA gebouw zuigt idd, bouw ze nooit en gebruik altijd allerhande rockets of rondvliegende firehawks met AA rockets.
Zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:49 schreef MrSleep het volgende:
Inmiddels een aantal keer gespeeld en het is voor mij een echte C&C game geworden, wat ik vooraf niet echt had verwacht. Die mechs en andere Star Wars-onzin mogen er welliswaar uitgegooid worden, maar is verder is het een prima game
Kan dat ding eigenlijk ook een beetje krachtig schieten?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:58 schreef mschol het volgende:
vind het jammer dat die battle base zo ongeloofelijk zwak is (en je kan em niet makkelijk juist positioneren...
mwoah er zitten 2 van die anti tank turrets op en wat AA, maar hij is voornamelijk handig voor mobile repairs, zet er wat tanks omheen en it'll do just fine:)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:00 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kan dat ding eigenlijk ook een beetje krachtig schieten?
Hij leeft nooit erg lang
Nod selecteren met de muis en op N drukken.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:40 schreef melluk het volgende:
TVP want ik wil oko wel eens met NOD spelen, dus heb ik de uitleg nodig :p
ik heb er speciaal geld voor gereserveerdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik heb bij Bart Smit vrijblijvend gereserveerd voor Kane Edition uitgave![]()
had een financiele meevaller gister![]()
Komt mooi uit nog twee weken, heb 30 maart mijn laatste tentamen, en daarna alleen nog mijn bachelorscriptie. Anders komt er ook niet terecht van het studerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |