Nét te weinig eer he. Ik vind het ook geen steractuer, maar het is geen 13 in een dozijn acteur.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja die ja..
[..]
Is dat zo..? Moet je 'm zien in dat gesprek met zijn hogere als ze het over de ION Cannon hebben.
Jack Granger: Are you telling me that we have to use the ION Cannon?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Superieur: No.. i am ordering you to!![]()
Nou sorry hoordaarentegen vertolkt ie Sam Fisher dan wel weer aardig
die shot uit starship troopers ( sam fisher dus ) is uit total recall.. ofwel Michael Ironside.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb alleen de volgende bekenden gespot:
Lando Calrissian (Star Wars)
[afbeelding]
Dr. Cameron (House M.D)
[afbeelding]
![]()
Lt. Sharon 'Boomer' Valerii (Battle Star Galactica, Lost)
[afbeelding]
Number 'six' (Battle Star Galactica)
[afbeelding]
Sam Fisher (Splinter Cell)
[afbeelding]
Ik kan op m'n notebook spelen met alles op lowquote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelen![]()
Bij mij draait het ook triest, daar niet van...
Wat zit er in je notebook?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan op m'n notebook spelen met alles op low
het wordt tijd dat dit in de OP wordt gezetquote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb je geen mod voor nodig hoor.
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Turion64 x2 1,8ghz,, 1gb DDr2, Radeon Express 1100quote:
Je kan de Wiki aanpassenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het wordt tijd dat dit in de OP wordt gezet
het is handiger als de maker van de OP dat even doet, aangezien ik die headings niet kan maken. hij heeft waarschijnlijk de photoshop bestanden nog en kan er zo een kopje bij maken.quote:
heb je vertraging?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Turion64 x2 1,8ghz,, 1gb DDr2, Radeon Express 1100
das wel veel..quote:Op zondag 4 maart 2007 21:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
heb je vertraging?
Maw hoe lang heb je daadwerkelijk gespeeld en hoe lang geeft het spel aan dat je gespeeld hebt.
Ik zit zo ongeveer op een ratio van 3:1 op deze pc, nieuwe komt deze week denk ik.
en dat is een 1.6 gig met 3x256mb geheugen en een radeon 9600
Ik heb het ook opgegeven, tis onspeelbaar. Ik wacht nu op mn nieuwe pc, dan zo snel mogelijk al het nodige installeren en niks meer. En dan de echte fast paced action ondervinden zoals ik het nu alleen in filmpjes zie;)quote:Op zondag 4 maart 2007 21:59 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel veel..
ik heb nu nagenoeg geen vertraging meer nadat ik de settings naar beneden had geschroefd, de schaduwen en randen zien er echt fucking ugly uit... (ik ga AA eens aanzetten...)
quote://----------------------------AI BONUSES-----------------------------------
#define EASY_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 25%
#define MEDIUM_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
#define HARD_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 120%
#define EASY_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
#define MEDIUM_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
#define HARD_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 100%
Hoe zit het met de brutal?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
ik KOTS op de valsspelende computer, in 5 minuten meer als 90 units, das echt onmogelijk om uit te spelen, zeker als je niet eens de kans krijg om normaal een basis op te bouwen...
ik duik de *.big bestanden in
[..]
Dus de Hard AI is niet slimmer qua AI maar gewoon betere damage? Meer dan normaal?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
ik KOTS op de valsspelende computer, in 5 minuten meer als 90 units, das echt onmogelijk om uit te spelen, zeker als je niet eens de kans krijg om normaal een basis op te bouwen...
[..]
het zijn HD (high-Definition) filmpjes, de reden dat het wordt veroorzaakt (de vertraging) is onbekend aangezien mensen met supersnelle en nieuwe hardeware ook de problemen hebben.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Trouwens die filmpjes ingame heeft toch niks met die 3D hardware-acceleratie te maken? Waarom zijn spelen die filmpjes dan zo takketraag af? Dat geluid is bij mij allang afgelopen en dan kan ik nog een minuut of 2 vertraagde footage zien
Onder Vista dan...
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:44 schreef mschol het volgende:
dus eigenlijk is brutal een onmogelijke vijand? (lees: zwaar oneerlijk, aangezien hij altijd aan meer geld kan komen dan dat jij ooit zal kunnen komen)
Echt belachelijk ja. Zelfde als in Red Alert 2 (ja dat speel ik op de laptopquote:Op zondag 4 maart 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
Als je even de tekst geeft die je in het kopje wil dan maak ik die vanavond voor jequote:Op zondag 4 maart 2007 21:48 schreef Byte_Me het volgende:
het is handiger als de maker van de OP dat even doet, aangezien ik die headings niet kan maken. hij heeft waarschijnlijk de photoshop bestanden nog en kan er zo een kopje bij maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |