moet je dat filmpje wat je krijgt als je hem opstart maar eens kijken en niet wegklikkenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:03 schreef Champloo het volgende:
Waar is Sawyer dan?
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
moet je dat filmpje wat je krijgt als je hem opstart maar eens kijken en niet wegklikken
aan het eind zit die voglens mij. 1 a 2 seconden zie je hemquote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorwel die oude B-acteur uit total recall maar Sawyer nowhere to find..
ik niet, 218 kb/squote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb je mijn link gebruikt? ik had hem binnen een kwartier
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelenquote:
Hier ook onspeelbaar, bring on my new pc please.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelen![]()
Bij mij draait het ook triest, daar niet van...
quote:
Is dat zo..? Moet je 'm zien in dat gesprek met zijn hogere als ze het over de ION Cannon hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
B-actuer vink toch net wat te weinig eer![]()
Wie?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorwel die oude B-acteur uit total recall maar Sawyer nowhere to find..
Heeft zij in Lost gespeeld?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lt. Sharon 'Boomer' Valerii (Battle Star Galactica, Lost)
[afbeelding]
Nét te weinig eer he. Ik vind het ook geen steractuer, maar het is geen 13 in een dozijn acteur.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja die ja..
[..]
Is dat zo..? Moet je 'm zien in dat gesprek met zijn hogere als ze het over de ION Cannon hebben.
Jack Granger: Are you telling me that we have to use the ION Cannon?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Superieur: No.. i am ordering you to!![]()
Nou sorry hoordaarentegen vertolkt ie Sam Fisher dan wel weer aardig
die shot uit starship troopers ( sam fisher dus ) is uit total recall.. ofwel Michael Ironside.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb alleen de volgende bekenden gespot:
Lando Calrissian (Star Wars)
[afbeelding]
Dr. Cameron (House M.D)
[afbeelding]
![]()
Lt. Sharon 'Boomer' Valerii (Battle Star Galactica, Lost)
[afbeelding]
Number 'six' (Battle Star Galactica)
[afbeelding]
Sam Fisher (Splinter Cell)
[afbeelding]
Ik kan op m'n notebook spelen met alles op lowquote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelen![]()
Bij mij draait het ook triest, daar niet van...
Wat zit er in je notebook?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik kan op m'n notebook spelen met alles op low
het wordt tijd dat dit in de OP wordt gezetquote:Op zondag 4 maart 2007 18:21 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar heb je geen mod voor nodig hoor.
Voor de mensen die het een beetje zat zijn om alleen met de GDI te spelen in skirmish, heb ik iets leuks gelezen om met de NOD te beginnen.
Bij je army selecteer je NOD en klikt er één keer op met je linkermuisknop. Om vervolgens definitief de NOD te kunnen selecteren moet je op de 'N' drukken.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Op deze manier kan je ook instellen hoe de AI zich moet gedragen. Dus als je wilt dat hij rusher is klik je één keer op rusher en vervolgens de 'R'. Zo werkt dit ook met de andere standen alleen druk je dan op een andere letter.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Et voila. Je speelt met de NOD.
[[url=http://xs512.xs.to/xs512/07093/NOD.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Turion64 x2 1,8ghz,, 1gb DDr2, Radeon Express 1100quote:
Je kan de Wiki aanpassenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:42 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
het wordt tijd dat dit in de OP wordt gezet
het is handiger als de maker van de OP dat even doet, aangezien ik die headings niet kan maken. hij heeft waarschijnlijk de photoshop bestanden nog en kan er zo een kopje bij maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |