in generals kan ik 3-5 brutals tegelijk aan, meer wordt het me echt te veel.. (soms gaan ze namelijk wel eens een team vormen en das best kut, heb je in no time 10 particle cannons/scudstorms/nukes op je dak...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:47 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
Heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen nog maar hard omdat ik de brutal niet aandurfde![]()
In Generals however, stelt brutal geen mallemoer voor, maar daar was de AI ook om te janken..
er is een tooltje om de *.big bestanden uit te lezen, deze kan ook de welbekende ini's uitlezen...quote:Op zondag 4 maart 2007 18:55 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb ik op GoT gelezen. Maar waar diegene dat precies vandaan heeft weet ik niet.
quote:Op zondag 4 maart 2007 18:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
deze link is snel:
ftp://ukftp.multiplay.co.(...)/demos/CnC3_Demo.exe
moet je dat filmpje wat je krijgt als je hem opstart maar eens kijken en niet wegklikkenquote:Op zondag 4 maart 2007 19:03 schreef Champloo het volgende:
Waar is Sawyer dan?
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 19:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
moet je dat filmpje wat je krijgt als je hem opstart maar eens kijken en niet wegklikken
aan het eind zit die voglens mij. 1 a 2 seconden zie je hemquote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorwel die oude B-acteur uit total recall maar Sawyer nowhere to find..
ik niet, 218 kb/squote:Op zondag 4 maart 2007 19:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
heb je mijn link gebruikt? ik had hem binnen een kwartier
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelenquote:
Hier ook onspeelbaar, bring on my new pc please.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:31 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En toch blijven posten ook al kun je het niet spelen![]()
Bij mij draait het ook triest, daar niet van...
quote:
Is dat zo..? Moet je 'm zien in dat gesprek met zijn hogere als ze het over de ION Cannon hebben.quote:Op zondag 4 maart 2007 20:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
B-actuer vink toch net wat te weinig eer![]()
Wie?quote:Op zondag 4 maart 2007 19:09 schreef _JBX_ het volgende:
[..]
ik heb dat filmpje vaak genoeg gezien maar ik kom 'm ook niet tegen hoorwel die oude B-acteur uit total recall maar Sawyer nowhere to find..
Heeft zij in Lost gespeeld?quote:Op zondag 4 maart 2007 20:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lt. Sharon 'Boomer' Valerii (Battle Star Galactica, Lost)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |