nee het is een ati integrated radeon geval met shered geheugen wat ik maximaal op 128mb vast kan zettenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:47 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor videokaart zit er in?
een intel geval ? vergeet het maar...
mobile geforce / radeon zou misschien nog iets kunnen
dan zou ik je aanraden om em op 128MB te zettenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:12 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee het is een ati integrated radeon geval met shered geheugen wat ik maximaal op 128mb vast kan zetten
hij deed verdomd weinigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dan zou ik je aanraden om em op 128MB te zetten
ik werk hier met een 128MB geval (nvidia 6800, AGP in een miditower) en die doet ut lekker
Kan me het voorstellen, maar vergeet niet dat een game als C&C dat eigenlijk ook niet nodig heeft. Als een map 1 bij 1 kilometer 'in het echt' is, dan is dat al veel.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef ikJur het volgende:
Ziet er erg leuk uit allemaal maar ik mis absoluut de zoom functie die je in supreme commander hebt.
Is die Kane edition nog beschikbaar? Op Bol.com en Free record shop is ie al niet meer verkrijgbaar...quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:21 schreef LWaS het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=238&productID=150033
ik gok van niet, volgens mij kon de kane editie tot 15 of 16 maart worden besteldquote:Op zondag 18 maart 2007 12:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Is die Kane edition nog beschikbaar? Op Bol.com en Free record shop is ie al niet meer verkrijgbaar...
Twilight Flamequote:Op zondag 18 maart 2007 01:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Kan me het voorstellen, maar vergeet niet dat een game als C&C dat eigenlijk ook niet nodig heeft. Als een map 1 bij 1 kilometer 'in het echt' is, dan is dat al veel.P
Nicequote:Op zondag 18 maart 2007 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok van niet, volgens mij kon de kane editie tot 15 of 16 maart worden besteld
bij mij rijden ze wel netjes naar het punt waar ik ze gestuurd heb..quote:Op zondag 18 maart 2007 15:52 schreef Jump het volgende:
Ik heb de indruk dat de wagentjes wel dommer geworden zijn. Wat rondrijden, niet rijden naar waar ik ze aanduidt. Wegrijden als er een andere unit dicht in de buurt voorbijrijd en zo
nog 11 dagen voordat dynabyte mij moet bellen dat me kane editie binnen isquote:Op zondag 18 maart 2007 17:13 schreef McGilles het volgende:
Kan echt niet wachten om het hele spel te bezitten, lekker met alle rassen alle maps spelen![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef =HellFire= het volgende:
Heb em samen met Fliepke gespeeld zaterdag, en heb de review copy ook al binnen. Leuke game!
Reviewen? Gewoon een gok.quote:
Mooi om te horen.quote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef =HellFire= het volgende:
Heb em samen met Fliepke gespeeld zaterdag, en heb de review copy ook al binnen. Leuke game!
=HellFire= maakt reviews voor Gamer.nl. Dus zo raar is het niet dat hij zo'n review copy heeft.quote:
ahh kijk dat verklaard...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Mooi om te horen.
[..]
=HellFire= maakt reviews voor Gamer.nl. Dus zo raar is het niet dat hij zo'n review copy heeft.
Mooi kunnen we em deze week op internet verwachten...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef =HellFire= het volgende:
Cockteasequote:Op maandag 19 maart 2007 16:04 schreef =HellFire= het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |