quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:17 schreef FJD het volgende:
"Schijnbaar is de Duitse afdeling van NOD minder extreem dan NOD fracties in andere landen. EA heeft namelijk ervoor gezorgd dat de NOD Fanatic geen zelfmoord zal plegen in de Duitse versie van dit spel. De animatie is zodanig veranderd dat de Fanatic zijn bom neerlegt, waarna hij zichzelf in veiligheid zal brengen, met al zijn ledematen intact."Echt, die Duitsers
Je bestelt iets maar je weet eigenlijk niet eens wat? Iig, die 360 versie komt pa in mei oid uitquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:21 schreef angel008 het volgende:
mijn pre order ook geplaatst..
alleen hoop ikzelf dat ik de 360 versie krijg maarja niets ingevuld dus zal wel pc versie worden (Ach niet erg)
maar kan je nu ook tegen mensen van pc/360 door elkaar gamen ? zo ja lijkt m dit wel unfair 360 is moeilijker vanwege controller..
ach maakt me niet uit of die nu voor de pc of 360 is heb beide dus geen probleemquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:29 schreef Nietmachine2 het volgende:
[..]
Je bestelt iets maar je weet eigenlijk niet eens wat? Iig, die 360 versie komt pa in mei oid uit.
Welke videokaart zit dr in?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:51 schreef LWaS het volgende:
Net eindelijk eens installed op mijn laptop, werkt ie prima op..
mobiel C&C![]()
![]()
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=238&productID=150033quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:19 schreef Chandler het volgende:
Waar kan ik de versie met bonus cd bestellen in Nederland? kon deze versie alleen op americaanse websites vinden
Dat is inderdaad niet erg hoog kwa systeemeisen.quote:Deze vallen erg mee gezien het grafische geweld van tegenwoordig. De minimum specs zijn als volgt:
P4 1.8GHz
512MB RAM
8GB HD space
64MB DX9.0c Graphics card
wandquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:02 schreef KmC het volgende:
het is een mooi spel en ik heb het al in bestellingen tja nu maar wachten wand die demo heb ik nu wel gezien..
hahaha...
hij is net een paar dagen gold, duurt denk ik nog even (1 week ofzo gok ik)quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:27 schreef Swetsenegger het volgende:
nog geen torrents?
De uiteindelijke versie voor het publiek: http://en.wikipedia.org/w(...)availability_release Als een product gold is dan is het in productie genomen en is het binnenkort verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:31 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? (Nee, ik ben geen gamer, en speel haast nooit spelletjes)![]()
wat voor videokaart zit er in?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:39 schreef Misanthropist het volgende:
hmm ik ben benieuwd of ik deze kan draaien met een integraded video card (laptop)... hoeveel mb videokaart heeft ie ongeveer nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |