Mooi gesproken.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:37 schreef vzzzzzbx het volgende:
amanda is te simpel om een strategisch gesprek mee te voeren over pacts e.d.
aan de andere kant ook weer haar kracht wellicht.
Ja.. hihi.... had ik dat ervoor moeten Typen???quote:Op zondag 4 maart 2007 17:36 schreef Kinga het volgende:
Cos vergeten?
quote:
Al beurd.quote:
zegt niks.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Eric tegen Amanda .. "Ik stem huub er donderdag uit"
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Joehoe dat betekent dat het toch gelukt is....![]()
![]()
Mijn eerste keer!
Ja daarom, hij knalt hem eruit.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef BBW het volgende:
Hij probeert nu wel Amanda naar zich te praten, maar als hij Donderdag Huub er niet uitstemt issie het weer kwijt
Als ik zo naar Eric z'n lichaamstaal kijk dan blijft Huub donderdag gewoon. Hij loopt nu te liegen tegen Amanda. Ik kan me ook niet voorstellen dat Eric zo dom is dat hij Amanda als backup gebruikt. Die snapt echt wel dat ze niet te vertrouwen is.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Erik zei dat hij de BAN groep wilde naaien donderdag en in omhelzing met Huub beloofde hij hem er niet uit te stemmen.
Maar ja, binnen een paar minuten staat ie in omhelzing met Amanda dat Huub er donderdag uitgaat.
Toch vertrouw ik erop dat hij Huub erin houdt.
Dat doet hij ook. Na de afspraak zei hij dat hij meteen met Amandel zou gaan praten.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Marrije het volgende:
Erik zei dat hij de BAN groep wilde naaien donderdag en in omhelzing met Huub beloofde hij hem er niet uit te stemmen.
Maar ja, binnen een paar minuten staat ie in omhelzing met Amanda dat Huub er donderdag uitgaat.
Toch vertrouw ik erop dat hij Huub erin houdt.
eric lult alleen maar tegen amandel. die gelooft echt zelf niet in een pact met amandel.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Sug4r het volgende:
Eric kan beter Huub en Sylvia vertrouwen dan Amanda.. wat is hij dom bezig
Dan is hij Amanda misschien wel kwijt als back-up, want zij houdt niet van liegen. Maar goed, daar is geen sprake van omdat hij Huub er wel uitstemt.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef BBW het volgende:
Hij probeert nu wel Amanda naar zich te praten, maar als hij Donderdag Huub er niet uitstemt issie het weer kwijt
hoezo? geloof je wat hij tegen amandel zegt??quote:Op zondag 4 maart 2007 17:45 schreef heracles het volgende:
Huub is Exit. Wat een rat die Eric.
laterrrrrquote:
no way. want dan wordt het: huub eruit, syl eruit, eric eruitquote:Op zondag 4 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Erik's plan:
Huub eruit, Sylvia eruit, Jaap eruit en dan heeft hij zijn pact met Amanda.
Hup en nu allemaal weer slijmen met Snollie.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Sug4r het volgende:
Mooi gesproken itsmequote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef itsme het volgende:
Ik ben net terug en als ik zo lees wat eric allemaal heeft gezegd dan vrees ik met grote vreze.
Het slaat namelijk nergens op.
Ik vind dat Sylvia groot gelijk had.
Waarom is Eric zo bang voor BAN? Warom moet perse die domme slet met hem mee?
Huub is soms ook een sukkel hoor. Dat hij niet naar sylvia luistert
...................................................................................................................
haar best doen.
Bron: http://www.v-o-l.nl
Eigenlijk toch ook wel. Ik hou ook nog wel in gedachten dat ook Mariël tegen hem heeft gezegd dat hij Huub erin moet houden. Hij zal dat advies toch niet in de wind slaan?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:46 schreef noekje het volgende:
Mijn bescheiden mening is dat Eric Huub er gewoon in houdt en dat het een spel is.
My two cents. kaching
Welnee ze vertelde elkaar gewoon een sprookjequote:Op zondag 4 maart 2007 17:46 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
hoezo? geloof je wat hij tegen amandel zegt??
En dan gaat Eric eruit...hij graaft zijn eigen graf. En dan wint Brian DGKquote:Op zondag 4 maart 2007 17:46 schreef Clank het volgende:
Erik's plan:
Huub eruit, Sylvia eruit, Jaap eruit en dan heeft hij zijn pact met Amanda.
nee, want dan heeft die dat pact met amanda he...quote:Op zondag 4 maart 2007 17:47 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
no way. want dan wordt het: huub eruit, syl eruit, eric eruit
Goed zo !!!quote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Cinply-the-best het volgende:
[..]
Joehoe dat betekent dat het toch gelukt is....![]()
![]()
Mijn eerste keer!
precies. is na het gesprek tussen eric en amanda alleen maar duidelijker geworden. zij zei dat ze mensen in een bepaalde volgorde eruit wil en dat daarmee brian en natas als laatste overblijvenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
Amanda zal nooit Eric verkiezen boven Brian en Natasia.....dat weet Eric, denk ik, ook wel!
Wat op de talpasite staat geloof ik niet meer. Die geven ook overal hun eigen draai aan (zie de gebeurtenissen heden ochtend).quote:Op zondag 4 maart 2007 17:45 schreef itsme het volgende:
Ik kan je vertellen dat ik me nu enorm aan Eric erger. Hij misbruikt zijn machtspositie. Misschien wil hij gewoon liever met Amanda gaan.![]()
![]()
![]()
Op de talpa site staat ook dat hij tegen sylvia heeft gezegd :
Jullie zijn allebei heel sluw. Daarom kun je zo goed met Amanda praten."” "Maar Amanda weet ook dat ik Huub er keihard uit stem", verdedigt Eric zichzelf.![]()
![]()
Misschien is Eric wel niet zo slim als wij denken....quote:Op zondag 4 maart 2007 17:48 schreef Cinply-the-best het volgende:
Amanda zal nooit Eric verkiezen boven Brian en Natasia.....dat weet Eric, denk ik, ook wel!
Komop, wat is dat nou waard ? Net zoveel als dat ze nooit meer sex met Brian heeftquote:Op zondag 4 maart 2007 17:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
nee, want dan heeft die dat pact met amanda he...
Hoop ik ookquote:Op zondag 4 maart 2007 17:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hup en nu allemaal weer slijmen met Snollie.
Sylvia is de enige die daar normaal denkt.
Hoop dat Syl de villa en de prijs wint.
pact met amanda = wassen neus.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:49 schreef Kinga het volgende:
[..]
nee, want dan heeft die dat pact met amanda he...
eric gaat volgens MIJ helemaal de Fout in..Huub gaat er op zeker uit donderdag...en stel als hij dat Niet doet, wat zegt hij dan tegen die HOER.. zo als hij nu wil doe kan niet en werkt niet kost zijn eigenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:42 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb sinds dat gesprek met sylvia buikpijn.... tyfus ericquote:Op zondag 4 maart 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
Godsamme. Dankzij die kut DGK redactie die met hun immuniteit plan zijn gekomen en natuurlijk wisten hoe dat er uit zou komen te zien door een vriendje voor natasia er in te zetten, ben ik de hele week al nerveus
sit ik heb dat gesprek gemist. Ga wel kijken op andere site.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:49 schreef vzzzzzbx het volgende:
[..]
precies. is na het gesprek tussen eric en amanda alleen maar duidelijker geworden. zij zei dat ze mensen in een bepaalde volgorde eruit wil en dat daarmee brian en natas als laatste overblijven
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:50 schreef Villalux het volgende:
[..]
eric gaat volgens MIJ helemaal de Fout in..Huub gaat er op zeker uit donderdag...en stel als hij dat Niet doet, wat zegt hij dan tegen die HOER.. zo als hij nu wil doen kan niet en werkt niet, kost zijn eigen
KOP...ik denk dat zijn vriendin Marielle hem maar snel even moet bellen of weet ik wat gaat echt niet goed zo.............
Gewoon express gedaan.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:47 schreef heracles het volgende:
Klote Talpa met hun immuniteit
hij gaat met de zwakste speler mee.kost zijn KOPquote:Op zondag 4 maart 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf geloof houden in Eric, als Huub eruitvliegt donderdag is Eric de volgende, en dat weet ie maar al te goed.
ik heb weer een goed gevoel bij eric. hij houdt huub erin. hij is niet dom. hij maakt geen kans bij BNA. die stemmen hem zo wegquote:Op zondag 4 maart 2007 17:50 schreef Villalux het volgende:
[..]
eric gaat volgens MIJ helemaal de Fout in..Huub gaat er op zeker uit donderdag...en stel als hij dat Niet doet, wat zegt hij dan tegen die HOER.. zo als hij nu wil doe kan niet en werkt niet kost zijn eigen
KOP...ik denk dat zijn vriendin Marielle hem maar snel even moet bellen of weet ik wat gaat echt niet goed zo.............
Dat denken nog zo'n 8 volle arena's, Amanda.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:43 schreef Sporti het volgende:
Amanda tegen Eric, JIJ denkt dat ik dom ben![]()
juistemquote:Op zondag 4 maart 2007 17:51 schreef miraculeus het volgende:
Ik ben pas net naar DGK aan het kijken, maar begrijp ik goed dat iemand het huis alleen vrijwillig of door zo'n stemming kan verlaten?
Iemand kan er niet van buitenaf worden uitgestemd??
Ik kijk pas een paar dagen, maar heb nu al een hekel aan die brian en natasia... die kunnen er dus tijden in blijven met een beetje pech?
ik vind die immuniteit juist een goeie zet! maakt het weer spannend, 't geeft het spel een schop onder de kont die nodig was. het dreigde een patstelling te worden met HES vs BNAquote:Op zondag 4 maart 2007 17:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon express gedaan.
Wat dus niet goed valt bij de streamers.
Vind er op dit moment geen bal meer aan en ook de sfeer hier word er niet beter op.
De hele week moeten we maar weer kijken naar die tokkies met hun big smile.
terwijl we de nachten mochten doorbrengen met gezellige dingen en die personen worden daar het hardst genaaid.
Geen wonder ook waarom Amanda een simpele waarschuwing kreeg nadat ze een bak koffie naar Huub gooide.quote:
Tuurlijk gaat Huub er niet uit. Huub is populair (zelfs bij Natasia d'r kinderenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Gewoon express gedaan.
Wat dus niet goed valt bij de streamers.
Vind er op dit moment geen bal meer aan en ook de sfeer hier word er niet beter op.
De hele week moeten we maar weer kijken naar die tokkies met hun big smile.
terwijl we de nachten mochten doorbrengen met gezellige dingen en die personen worden daar het hardst genaaid.
ja, zijn gesprekken zijn anders bij beide kampen. bij HES gaat hij dieper. bij BNA is hij heel oppervlakkig en beaamt alleen wat ze willen horenquote:Op zondag 4 maart 2007 17:52 schreef Charmian het volgende:
Wat ik dan het verschil vind in de gesprekken die Eric met de 2 kampen voert is dat hij HS vertelt dat hij BAN vertelt Huub eruit te stemmen. Andersom doetie dat dus niet, dan lultie alleen mee dat hij het terecht vindt dat Huub eruit wordt gestemd.
Waarom wil hij dan perse met amanda weg en chanteert hij zijn eigen groepje?quote:Op zondag 4 maart 2007 17:50 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf geloof houden in Eric, als Huub eruitvliegt donderdag is Eric de volgende, en dat weet ie maar al te goed.
quote:Op zondag 4 maart 2007 17:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat zowel Huub als Eric zo graag willen dat Amanda van kamp verwisselt. Wat dat betreft heeft Sylvia de helderste blik, die weet gewoon donders goed wat je aan Amanda hebt: Helemaal niks!
Zo'n dom kind in je kamp is volstrekt nutteloos, ze begrijpt geen reet van speltactieken, zal eventuele speltechische intriges alleen personlijk opvatten, hetgeen weer zal resulteren in inmiddels van haar bekende lompe schreeuwbuien.
Laat dat kind lekker in haar sop gaarkoken bij die andere hersenlozen, daar is ze gewoon op haar plaats.
eet zequote:Op zondag 4 maart 2007 17:52 schreef Sug4r het volgende:
Ik ga ook een hapje eten er gebeurd toch niks nu..
tot straks![]()
Om Amanda te bespelen (tactiek)quote:Op zondag 4 maart 2007 17:54 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarom wil hij dan perse met amanda weg en chanteert hij zijn eigen groepje?
Vind ik dus ook.quote:Op zondag 4 maart 2007 17:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik snap sowieso niet dat zowel Huub als Eric zo graag willen dat Amanda van kamp verwisselt. Wat dat betreft heeft Sylvia de helderste blik, die weet gewoon donders goed wat je aan Amanda hebt: Helemaal niks!
Zo'n dom kind in je kamp is volstrekt nutteloos, ze begrijpt geen reet van speltactieken, zal eventuele speltechische intriges alleen personlijk opvatten, hetgeen weer zal resulteren in inmiddels van haar bekende lompe schreeuwbuien.
Laat dat kind lekker in haar sop gaarkoken bij die andere hersenlozen, daar is ze gewoon op haar plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |