quote:
Jezus, doe normaal man.
Klinkt goed.
quote:
Kanker op man!
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:00 schreef Claudia_x het volgende:Mijn ritme is fucked. Ik eet al drie dagen op rij mijn ontbijt rond middernacht.
KLAU-DI-A!
![]()
.
quote:
Ik merk het ook. Bijzonder vreemd.
quote:
Op maandag 5 maart 2007 20:12 schreef Automatic_Rock het volgende:[..]
Ja ho, zo makkelijk kom je er niet mee weg
Zomaar een kus uit het niets kan natuurlijk niet. Dan krijg ik problemen met m'n vriendin.
Ik moet een goed beargumenteerde onderbouwing hebben, anders zit ik echt in de shit!!
Doe niet zo triest.
![]()
.
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:31 schreef Claudia_x het volgende:Het ergste is nog wel dat ik morgenochtend mijn hardlooptraining heb. Dat is de nieuwste regel.
Goed zo. Yougogirl.
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 00:56 schreef Claudia_x het volgende:Betrap jij jezelf wel eens op de hoopvolle verwachting dat er iets
gebeurt?
Eindelijk eens iets bijzonders dit jaar. Desnoods iets vreselijks met de wereld. Als het maar
iets is?
![]()
. Arm arm arm arm arm kind.
quote:
![]()
.
quote:
Ja. Een vriendinnetje van me heeft alleen maar cassettevandjes, ookal heeft ze wel een cd-speler.
![]()
.
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 10:38 schreef Frollo het volgende:[..]
Het lipje dat je nu in het blikje duwt, moest je vroeger lostrekken en dus -met het ringetje- weggooien.
![]()
. Dat wist ik ook niet. Wat een schande, dat ze dat veranderd hebben. Het klinkt heel erg.. Nouja..
![]()
.
P.S. Dit is echt een van de fijnste ttklpt-terugleessessies, en daarom krijgen jullie van mij een mooi plaatje. Voilà.
![]()
Voilà. More to come, maar ook
on request.