Er zit nu een gieterij in dat pand, gewoon even vragen of je de resten van de zonnedeal rotonde mag proberen te ontdekkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:55 schreef R33cruiser het volgende:
leuke foto's . (heb ze allemaal mooi in een mapje opgeslagen)
k'ben ook al een hele tijd opzoek naar foto's van vroeger van de opnamelokatie's enz ..
binnenkort eens naar de wijk in sittard rijden en naar de studio's in almere , ik weet het , veel zal er niet meer te zien zijn , maar wil er eens geweest zijn(als nieuwsgierige belg)
kortom supertopic
Zo ziet Zonnedael (Bolderweg, Almere) er tegenwoordig uit:quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Er zit nu een gieterij in dat pand, gewoon even vragen of je de resten van de zonnedeal rotonde mag proberen te ontdekken
Nou ja zeg weten jullie dat niet eensquote:Op maandag 5 maart 2007 21:30 schreef j0rrit het volgende:
Waar dient deze schuur voor?
[ afbeelding ]
Correctquote:Op donderdag 8 november 2007 12:43 schreef Patrick2289 het volgende:
[..]
Nou ja zeg weten jullie dat niet eensha ha
Dit schuurtje stelt, in Flodder (3), de dameskleedkamer voor op het tennispark waar broer Kees door het raam filkkert en in de douches terecht waar de naakte tennischicks staan en dan eruit gejaagd wordt en dan buiten staan die gasten m op te wachten en dan Kees dan zegt "De mannenplee zit vol met wijven"!!!![]()
Ik heb dat tot nog toe niet kunnen ontdekken in Flodder 3... Is er iemand van jullie die dit (toevallig) is tegengekomen?quote:Er is ook één keer (ik geloof in de film Flodder 3) besloten om een
filmopname te spiegelen. Zodat het niet opviel dat ze voor de
zoveelste keer weer eens door dezelfde straat reden.
Toen moesten de acteurs van plaats verwisselen anders zou het net een
Engelse auto lijken. Het bovenste gedeelte van het stuur werd
vervolgens eraf gezaagd.
Coen (Johnnie) zat op de passagiersstoel en hield een fake-stuur vast
terwijl Tatjana (Dochter Kees) stiekem met het onderste gedeelte van
het stuur de auto reed.
Vervolgens filmde de camera alles via een spiegel en leek het dus net
alsof ze door een volstrekt andere straat reden.
Westzijde Posse: was inderdaad op dezelfde set in Almere opgenomen als Flodder. En volgens mij ook gebruikt voor sommige opnames van Flodder, zoals bijvoorbeeld het café waar ze vaak zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:23 schreef Daverz het volgende:
[..]
Die laatste foto doet me denken aan een serie midden jaren '90 over zo'n verpauperd wijkje... op Veronica (hmg) toen. Geen idee hoe het heette, maar ging over stel randgroepjongeren die op straat rondzwierven...iemand een idee hoe dat heette? Ben nu toch wel benieuwd
Inderdaad, ik zie dit topic nu voor het eerstquote:Op maandag 19 november 2007 17:57 schreef Veerboot het volgende:
Geweldig topic dit. Heb echt genoten van de foto's!
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=sgy1phhgppss&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=12308430&encType=1quote:Op dinsdag 20 november 2007 13:18 schreef Pwn_zoon het volgende:
Hier Sittard/Kollenberg vanuit de lucht bij Google Maps.
Je ziet duidelijk die vijver waar opa is ingeflikkerd en de tennisbanen, zou het daar echt zijn opgenomen?
Wie gaat er met zijn vriendin(en) een nieuwe filmpje opnemen!!
De Flodder villa heeft helaas nooit in Sittard gestaan. Die is ergens op een sportterrein opgenomen ergens anders in Nederland zodat ze hem daarna dus konden opblazen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 15:20 schreef timovos het volgende:
[..]
http://maps.live.com/default.aspx?v=2&cp=sgy1phhgppss&style=o&lvl=1&tilt=-90&dir=0&alt=-1000&scene=12308430&encType=1
Hier kun je in Live Local (bird's eye view) alle villa'tjes zien, regelmatig kom je een zwembad tegen... waar zou de Floddervilla staan?
Dat is wel de huidige wielerbaan, maar volgens mij was dit was de locatie van dat huis in Spaarnwoude!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |