Vriendin van me wilde dat shirt maandag aantrekken maar ze paste er niet meer in.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
T shirt was 15 of 20 gulden. M'n zus heeft nog het shirt met 'So Sue Me, everyone else does'. Maar daar had ik niet eens geld voor op m'n vijftiende
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:51 schreef jack4ya het volgende:
Thuis... Sjees wat een gekkenhuis...
Morgen weer de wekker om 7 uur.![]()
Handjes mogen schudden, en dikke vette knipogen gehad. Woei!
Ik had graag een key-kord willen hebben, maar ze zeiden dat die uitverkocht waren....en die sweater was erg leuk met het TT logo, maar ¤ 50,- vond ik wat veel...quote:Op maandag 25 juli 2011 11:20 schreef Vicky het volgende:
Veel plezier Jack4ya!
Ik had eigenlijk de mok willen hebben, maar ben niet in de buurt van een fanstand geweest...
Kun je ook online kopenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 10:57 schreef jack4ya het volgende:
Doos dat ik ben... ben ik weer de merchandise vergeten!
*high fives her own face*
waar?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je ook online kopenIs toch niet hetzelfde, maar toch. We zagen vorige week allemaal meisjes lopen met toffe T-shirts maar de merchandise had ze niet. Dan maar online gekocht.
Al is ie volgens mij hartstikke homo?quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:48 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vind Jason ook goed opgedroogd...
Ja, dat schijnt, maar ik heb het nog nergens echt bevestigd gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is ie volgens mij hartstikke homo?
Die geruchten gaan idd al erg lang, maar hij heeft het zelf nooit bevestigd. Ze gaan er ook vrij laconiek mee om en vermijden het onderwerp ook niet (moest zo lachen om Robbie z'n opmerking tijdens het concert daarover). Zolang hij maar gelukkig is en wij nog lang naar 'm kunnen kijken hoor je mij er niet overquote:Op maandag 1 augustus 2011 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is ie volgens mij hartstikke homo?
En zo is het maar net.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:43 schreef Bamba het volgende:
[..]
Die geruchten gaan idd al erg lang, maar hij heeft het zelf nooit bevestigd. Ze gaan er ook vrij laconiek mee om en vermijden het onderwerp ook niet (moest zo lachen om Robbie z'n opmerking tijdens het concert daarover). Zolang hij maar gelukkig is en wij nog lang naar 'm kunnen kijken hoor je mij er niet over
Ik was toevallig gisteren nog de oude shows aan het kijken en toen vond ik Jason en Howard echt nog heul erg foutquote:Op maandag 1 augustus 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
En zo is het maar net.
Jason.'Vroegâh' vond ik hem de minst leuke/knappe (ik rankte m'n TT'ers op basis van uiterlijk) en nu staat ie toch wel bovenaan.
quote:
En Gary "Blinking" Barlow lag in de ramsj bak...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:30 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus en ik hadden samen poppen van Mark, Robbie en Jason. Enorm mee lopen kloten met m'n Barbiespullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |