Robbie heb ik ook nog een aantal keer gezien, o.a. alle keren in NL. En nog een keer in een zaal in België in '98 of zo. Nog steeds bizar dat ik 'm in de 013 (bij mij om de hoek) of all places heb gezien.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef jack4ya het volgende:
Vroegâh: Ben de tel wat kwijt: Ahoy idd, Robbie in de Melkweg, Tilburg 013
Sindsdien: RW in Arena 2003(?) en 2005.... Mén!
Zet 'm op, je kan het, kom op, hup hup hup!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:17 schreef jack4ya het volgende:
Wie how ik voor de gek... ik moet 800 foto's door spitten
Paradiso, gruwelijke tyfushondenhoeren T-Mobile waarbij ik kaarten had gewonnen en NIET KREEG. Oh nee, dat was geloof ik langer geledenquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:00 schreef Vicky het volgende:
Take That vroeger 2x in Ahoy. Toen in 2007/8/9 zou ik gaan maar ging op vakantie.
Rob in 2003 in Amsterdam en Lyon, toen in 2005/6 in Amsterdam en in december 2009 in Paradiso...
Even tellen... Take That in Ahoy, 1 x in 1994 en 1 x in 1995.quote:Op woensdag 20 juli 2011 21:55 schreef jack4ya het volgende:
Vroegâh: Ben de tel wat kwijt: Ahoy idd, Robbie in de Melkweg, Tilburg 013
Sindsdien: RW in Arena 2003(?) en 2005.... Mén!
TakeThat4 in Manchester (2x), Ahoy (zonder How) en Oberhausen met How (God, want ontplofte die tent toen, nooit meer zoiets meegemaakt!!)
Deze tour Dublin (2x) Amsterdam en hopelijk dus Dusseldorf of Munchen (oops)
Eigenlijk alleen the Comeback Tour gemist. DIe met de Beatles Medley en die tango...
Oh my... laat ik me even kennen zeg
Netjes!quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Even tellen... Take That in Ahoy, 1 x in 1994 en 1 x in 1995.
Robbie in de Melkweg in 1995, Paradiso en 1996 en 013 in... 1999? Waar zijn 1997 en 1998 gebleven?
Mark Owen bij het Unicef Gala in Apeldoorn, Jos Brink stond versteld van alle damesslipjes die het podium op werden geslingerd.
Gary Barlow in Vredenburg in 1997.
Robbie weer in de Ahoy in 2001..? En in de Arena twee keer in 2004, en twee keer... ehm... welk jaarw as dat ook alweerDat was ten tijde van dat gekloot met T-Mobile, want ter compensatie kregen we zitplaatsen voor die show. Vier keer Robbie leek me toen een beetje te veel van het goede, ik was al blut.
En in 2002 een keer een secret gig van BNN ergens in Amsterdam. God, dat was gaaf
En TT in de Ahoy in 2007 en vorig jaar bij The Voice.
Ik ben nog niet naar het buitenland gegaan, ik wilde dit jaar ontzettend graag naar Londen ofzo, maar ik wilde niet alleen en m'n zus wilde niet mee. Ik was op vakantie toen de kaartverkoop daarvoor begon en dat had ze me niet even gemaild. Maargoed, ik heb er ondertussen wel vet spijt van dat ik niet gewoon in m'n eentje gegaan ben.
Ja, laatst kwamen er nog van die goedkope kaarten vrij, heel last-minute, en toen kon ik dus nietquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:54 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Netjes!
Ennum: PM mij maar de volgende keer dat je naar het buitenland wil. Ik was in staat om nog goedkope kaarten voor Wembley te kopen, maar ja: wie krijg ik mee?
Ik was er bij bij Paul de Leeuw eind '93, zag ik ze voor het eerst in 't echt in het wild rondlopen. Heb alleen maar de hele tijd ohmygodohmygod lopen zeggen. Met een Hitkrant postertje handtekeningen lopen verzamelen en Robbie klaagde over de foto op de poster, hij vond dat hij er awful op stond.quote:Op woensdag 20 juli 2011 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Oja, ik heb Robbie nog een keer gestalkt toen hij in 1997 bij Paul de Leeuw was, en m'n zus heeft toen de ergste foto ooit gemaakt waarvoor we ons nog steeds helemaal kapot schamen
Ik vind ze echt waanzinnig.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:07 schreef jack4ya het volgende:
Ik heb een nogal oude camera, sony dsc-h1, zogenaamde brugmodel. Ik noem 'm liefdevol mijn 'blokje'...
Maar het is nogal een wolf in schaapskleren, want het ding maakt knettergoede foto's en heeft 12x zoom. Inmiddels zijn er meer camera's met meer zoombereik, maar ze halen het qua kwaliteit niet bij dit beestje.
Wát een mooie foto's! Howardquote:Op woensdag 20 juli 2011 22:57 schreef jack4ya het volgende:
Ik kan nog aanvullen (wordt bijna een wedstrijdje, haha) je helpt me herinneren.
Barlow in Vredenburg ja! TT4 niet bij de Voice. Wel in Carré!
Fotootjes heb ik... Ik zit alleen even te denken, ik weet niet wat handig is..
Is wel van Dublin he... Maandag had ik niets bij mij. (Stom! Stom!)
Dank je.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Cee, ik zit even jouw foto's te bekijken, die zijn ook echt retemooiZulke fotos had ik echt niet kunnen maken met die van mij. Toch eens een nieuwe kopen dan, was ik toch al van plan voor de vakantie
Ik heb een Canon powershot 590 IS, maar die maakt echt niet zulke foto'squote:Op woensdag 20 juli 2011 23:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Dank je.Ik heb ze gemaakt met een Canon Powershot S5 IS, komt ook al uit 2007 maar is mijn trouwe concertmaatje. Niet dat ik constant door een schermpje zit te kijken, maar ik wil altijd wel een aantal zelfgemaakte shots maken ter herinnering. Het maakt ook mooie video, al vind ik zelf.
Ik ga trouwens niet vertellen over die ene keer dat we 3 uur buiten het huis van Mark Owen hebben gestaan en hem weg zagen rijden in z'n witte Fiat. Dat ben ik al 17 jaar uit m'n geheugen aan het wegwissen.
Heb niemand om mee te gaanquote:Op woensdag 20 juli 2011 23:27 schreef jack4ya het volgende:
Doen! Kan me niet voorstellen dat je er slijt van krijgt
Verrek, z'n gezicht valt me nu pas op! Ziet er inderdaad best beroerd uit. Arm schaap. We stonden voordat het concert begon nog te raden hoeveel water we over ons heen zouden krijgen want alle lampen en de band en de camera's waren bedekt met plastic. In de loop van de show besloten we dat het plastic ook om alles heen was gespannen vanwege Robbie's, uhm, vomeer-gevaar.quote:Op woensdag 20 juli 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Cee: jouw foto, Take That_CW_IMG_6015.jpg, voglens mij stond Robbie daar te heosten en een boer weg te werken ;') Ik dacht echt dat ie over z'n nek ging maar hij stak z'n duim onze kant op dat het wel ging. Ik dacht echt dat ie strak over Jason heen zou nekken.
En desnoods alleen gaan? Je vind altijd wel wat aanspraak. Soms zijn dit soort idiote acties het leukste om te doen. Ik kijk er i.i.g altijd met veel lol op terug.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:06 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Heb niemand om mee te gaan
In theorie kan het wel; vrij nemen van mijn werk en vroeg voor de deur gaan staan. En dan 's nachts terugrijden want moet de volgende ochtend naar de kaakchirurg, haha! Maar toch
Deze foto dan (niet van mij, eigenaar staat er netjes op.) Ik vond 'm zoooo aandoenlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Verrek, z'n gezicht valt me nu pas op! Ziet er inderdaad best beroerd uit. Arm schaap. We stonden voordat het concert begon nog te raden hoeveel water we over ons heen zouden krijgen want alle lampen en de band en de camera's waren bedekt met plastic. In de loop van de show besloten we dat het plastic ook om alles heen was gespannen vanwege Robbie's, uhm, vomeer-gevaar.
Is Hamburg niet vandaag?
Ja dat zou op zich wel een optie zijn, maar dan had het concert zaterdag moeten plaatsvinden ofzo. Ik moet nu én vrij nemen van werk én in mijn eentje in mijn oude auto heen en terug rijden én ik moet dinsdag om 9.00 twee kiezen laten trekken.quote:Op donderdag 21 juli 2011 07:53 schreef jack4ya het volgende:
[..]
En desnoods alleen gaan? Je vind altijd wel wat aanspraak. Soms zijn dit soort idiote acties het leukste om te doen. Ik kijk er i.i.g altijd met veel lol op terug.
oh jaquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef jack4ya het volgende:
Ik ga ook nog naar Dusseldorf.. ouwe groupie die ik ben.
Zojuist nog een kaart kunnen scoren...
You go girlquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef jack4ya het volgende:
quote:OMG..AMSTERDAM....YOU HAVE NO IDEA....
BEFORE GOING ON MY LEGS WERE BUCKLING AND I WAS STRUGGLING TO KEEP ANYTHING DOWN...
I REALLY DIDN'T KNOW IF I WAS GOING TO PASS OUT.....
DID IT THOUGH....DO I GET MY "TROOPER" BADGE?
THE CROWD WERE UN-FRIGGIN-REAL....VIRTUAL WALL OF LOVE WILLING ME THROUGH
EVERY MOMENT,EVERY STEP,EVERY NOTE......UNBELIEVABLE ..FROM MY HEART THANK YOU GUYS ...
Veel plezier! Ben jaloers.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:06 schreef jack4ya het volgende:
Daar ben ik ook naar toe geweest, ik heb het kaartje nog.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 18:35 schreef CherryLips het volgende:
Een paar jaar daarvoor was m'n zus twee keer naar NOKTB geweest, daar vonden m'n ouders me wel te jong voor
25 gulden, daar koop je nu nog niet eens een t-shirt voor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Robbie in de Melkweg was twintig guldenplus vijf gulden servicekosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |