Misschien via een Duits of Belgisch Take That forum?quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:24 schreef Koningin het volgende:
Ik ben 1 november ook op vakantie.
Weet iemand toevallig waar ik kaartjes kan krijgen voor bijv. Duitsland of België??
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef Biancavia het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=Y9nxRhVmcus
![]()
![]()
Hij is ge-wel-dig!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:47 schreef Biancavia het volgende:http://www.youtube.com/watch?v=Y9nxRhVmcus
![]()
![]()
Niet dat ik een of andere TT-fanboy ben, maar is MUZ dan bedoeld voor alleen Pepper-fans, of britpop-adoratie topics ofzo?quote:
Nou vooruit, omdat het zo gezellig zou zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef Minnie_ het volgende:
Op nu.nl staat vandaag nog een bericht dat Robbie en Gary elkaar in LA ontmoet hebben en dat er gesproken is over een mogelijke volledige TT-reunie, dus inclusief Robbie.....laat 'm maar meekomen naar Ahoy, hoor
Ja, geweldig! Dat zou echt een mooie stunt zijn!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:30 schreef Minnie_ het volgende:
Op nu.nl staat vandaag nog een bericht dat Robbie en Gary elkaar in LA ontmoet hebben en dat er gesproken is over een mogelijke volledige TT-reunie, dus inclusief Robbie.....laat 'm maar meekomen naar Ahoy, hoor
"How dáre you slam the door on Lulu!"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Hij is ge-wel-dig!
"GHEGRGRERT"
"No Howard it is not Chaka Demus nor Pliers"![]()
Ja je HOEFT natuurlijk niet te klikken he. Maar toch nieuwsgierig zijn .. tsja..quote:Op woensdag 10 oktober 2007 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
En bedankt voor het verneuken van mijn middag én mijn netvliezen door het kicken van dit ontzettende kuttopic.
Ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 09:58 schreef Biancavia het volgende:
Nog maar twee weken!![]()
![]()
[afbeelding] Ik moet al die nieuwe liedjes nog uit mijn hoofd leren!
Ja, daar hoop ik ook op!quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Ik hoop dat ze veel oude liedjes gaan doen eigenlijk
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |