quote:Op zondag 4 maart 2007 14:38 schreef Christiano25 het volgende:
de vraag is diesel of replay ***********
Toch post je zelf 'Japan Rags', terwijl dat ook niks met het topic te maken heeft. Verder heb je wel gelijk hoor, heb geen Diesel gehad maar Replay slijt ook vrij snel.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:38 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat een reacties trouwens allemaal.
Allemaal in Replay lopen omdat dat zogenaamd niet snel slijt, mijn ervaring is dat Replay veel sneller slijt dan Diesel.
Diesels zijn juist niet kapot te krijgen, die koop je één keer en kun je een heel leven mee doen. Replay zijn ook wel sterk maar de modellen zijn het vaak net niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:36 schreef Fezie het volgende:
Replay, heb ik 1 broek van. Heb geen Diesel maar die zijn volgens mij niet van al te hoge kwaliteit.
jij denkt dat designerbroeken onder de 100 euro kosten?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:53 schreef paradoXical het volgende:
Mensen die een spijkerbroek van boven de 100 pleuro komen zijn zowiezo niet goed snik. Het gaat er om of een broek goed zit en hoe de kwaliteit is. Ik heb broeken van 40 euro welke perfect zitten en amper slijten.
Echt wat een bullshit tegenwoordig. Wat denk je waar veel kleding gefabriceerd wordt? Ook in china net als modellen die veel minder kosten![]()
Echte designerkleding komt bovendien vooral uit italie, maar dat kunnen breezer paupers niet betalen. Mij zul je niet vinden in Replay of Diesel, ik kijk echt neer op lui die dat dragen![]()
Zo en nu![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |