Wat een welkom.quote:
Voor het aantrekken van 'nieuw bloed'quote:
Als ze ze echt hun vet gaat geven als ze nog op gesprek komt, lijkt die baan me van de baan.quote:
O, dat. Dat is alleen Arcees schuld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Voor het aantrekken van 'nieuw bloed'Erg bedankt.
Sinds wanneer ben ik hier de gastvrouw?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef Arcee het volgende:
Wat een welkom.
Hoe is het met de nieuwe baan van Elies?
Laten we Arcee de schuld gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:08 schreef broer het volgende:
O, dat. Dat is alleen Arcee's schuld.
Klopt, maar ik doe dat ook altijd: Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 3quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we Arcee de schuld geven [afbeelding]
Dat apostrofje hoeft daar niet![]()
Ja, dat deed ik al.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we Arcee de schuld geven [afbeelding]
Ik twijfelde nog. Maar ik vond het te sneu om het hardop uit te spreken om te kijken of je écht geen verschil hoorde.quote:Dat apostrofje hoeft daar niet![]()
Mijn hemel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:11 schreef Lamon het volgende:
Ik ben Panic! at the disco aan het luisteren.
Na wat er links en rechts gezegd werd heb ik dat zo lang mogelijk vermeden, maar ik vind het eigenlijk hartstikke leuk.
Vooruit, ik zie 't door de vingers. Zo lang je cijfers maar kloppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:12 schreef Arcee het volgende:
Klopt, maar ik doe dat ook altijd: Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 3 [afbeelding]
* Arcee's cijfers kloppen altijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
Vooruit, ik zie 't door de vingers. Zo lang je cijfers maar kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |