Wat een welkom.quote:
Voor het aantrekken van 'nieuw bloed'quote:
Als ze ze echt hun vet gaat geven als ze nog op gesprek komt, lijkt die baan me van de baan.quote:
O, dat. Dat is alleen Arcees schuld.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:07 schreef Wickedangel het volgende:
Voor het aantrekken van 'nieuw bloed'Erg bedankt.
Sinds wanneer ben ik hier de gastvrouw?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:06 schreef Arcee het volgende:
Wat een welkom.
Hoe is het met de nieuwe baan van Elies?
Laten we Arcee de schuld gevenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:08 schreef broer het volgende:
O, dat. Dat is alleen Arcee's schuld.
Klopt, maar ik doe dat ook altijd: Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 3quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we Arcee de schuld geven [afbeelding]
Dat apostrofje hoeft daar niet![]()
Ja, dat deed ik al.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
Laten we Arcee de schuld geven [afbeelding]
Ik twijfelde nog. Maar ik vond het te sneu om het hardop uit te spreken om te kijken of je écht geen verschil hoorde.quote:Dat apostrofje hoeft daar niet![]()
Mijn hemel!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:11 schreef Lamon het volgende:
Ik ben Panic! at the disco aan het luisteren.
Na wat er links en rechts gezegd werd heb ik dat zo lang mogelijk vermeden, maar ik vind het eigenlijk hartstikke leuk.
Vooruit, ik zie 't door de vingers. Zo lang je cijfers maar kloppen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:12 schreef Arcee het volgende:
Klopt, maar ik doe dat ook altijd: Arcee's ultieme FOK!lijstjes topic - deel 3 [afbeelding]
* Arcee's cijfers kloppen altijd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
Vooruit, ik zie 't door de vingers. Zo lang je cijfers maar kloppen.
Wacht maar tot we bij 862 zijn aanbeland. Dan moeten we wel een beetje doorposten.quote:
Intellectueel, volgens Elizabeth.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:16 schreef Lamon het volgende:
Ik vermoed dat het nieuwe bloed allang weg is.
We zijn hier ook zo heerlijk onterecht, zonder enige gepaste bescheidenheid of een reeele visie op onze treurigheid erkennent, volkomen elitair bezig natuurlijk.
Alsof we dat ooit gaan redden. Er zijn mensen geweest die vonden dat we bij deel 100 een meet moesten organiseren. Maar volgens mij zijn die inmiddels allemaal al overleden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht maar tot we bij 862 zijn aanbeland. Dan moeten we wel een beetje doorposten.
Bij de 100 hebben we een meet, is lang geleden besloten, en ook jij zit boven de grens die je moreel verplicht te komen.quote:
Volgens mij is I.R. springlevend.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef broer het volgende:
Alsof we dat ooit gaan redden. Er zijn mensen geweest die vonden dat we bij deel 100 een meet moesten organiseren. Maar volgens mij zijn die inmiddels allemaal al overleden.
Welke grens is dat?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:19 schreef Lamon het volgende:
Bij de 100 hebben we een meet, is lang geleden besloten, en ook jij zit boven de grens die je moreel verplicht te komen.
Gefeliciteerd.
Niet hier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
Volgens mij is I.R. springlevend.
Die grens is een hellend vlak dat I.R. zou moeten bepalen, maar Arcee zit er hoe dan ook boven.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
Welke grens is dat?
Nee. Maar hij leest het vast en schaterlacht langs ravijnen omdat wij zijn naamtopic volposten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:23 schreef broer het volgende:
Niet hier.
Dan ga ik daar ook zitten. Erboven, dus.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:25 schreef Lamon het volgende:
Die grens is een hellend vlak die I.R. zou moeten bepalen, maar Arcee zit er hoe dan ook boven.
Graag gedaan, I.R.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Maar hij leest het vast en schaterlacht langs ravijnen omdat wij zijn naamtopic volposten.
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben over wat erboven zitten betekent.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
Dan ga ik daar ook zitten. Erboven, dus.
Welnee. Ze bedoelt gewoon: "Als Arcee komt, kom ik natuurlijk ook!"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben over wat erboven zitten betekent.
Dat denk ik ook. Vooral omdat jij niks uitlegtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:28 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat we een miscommunicatie hebben over wat erboven zitten betekent.
Nee, dat bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:29 schreef broer het volgende:
Welnee. Ze bedoelt gewoon: "Als Arcee komt, kom ik natuurlijk ook!"
Je vergat de sarcasme smiley.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:29 schreef broer het volgende:
Welnee. Ze bedoelt gewoon: "Als Arcee komt, kom ik natuurlijk ook!"
Wel waar.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:30 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet.
Ja, daardoor kun je het op allerlei manieren interpreteren. Kan ik later altijd nog zeggen dat ik het 'helemaal anders bedoelde'.quote:
Intellectueel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
tripartite kongsi.
Zie je Lamon, hij denkt er heus wel over na.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:33 schreef broer het volgende:
Ja, daardoor kun je het op allerlei manieren interpreteren. Kan ik later altijd nog zeggen dat ik het 'helemaal anders bedoelde'.
Ik verdiende hem dan ook wel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ik mag de-smiley niet gebruiken van broer. Maar dat doe ik lekker toch
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |