Wen er maar aan. Over een jaar of twintig staat het in het Groene Boekje.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:40 schreef Wickedangel het volgende:
Het was een grapje. Ik zou toch nooit met een g schrijven. Dat doet pijn aan me ogen![]()
Nietes.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:43 schreef broer het volgende:
Wen er maar aan. Over een jaar of twintig staat het in het Groene Boekje.
Ja, dat schreef ik net.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:44 schreef broer het volgende:
Een vrolijke tiener?
Ja, dat schreef je. Maar ik geloofde je niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 03:46 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, dat schreef ik net.
Maakt niet uit. Het is heel eenvoudig.quote:Op zondag 11 maart 2007 04:00 schreef Wickedangel het volgende:
Het is vier uur.
Die trivia malen altijd door mijn hoofd, hoe laat ookquote:Op zondag 11 maart 2007 04:04 schreef broer het volgende:
Dan ben je moe en dan beantwoord je tóch nog een vraag goed.
Zeg dat wel!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:03 schreef ElizabethR het volgende:
Zo, de baan is geschrapt tot nader order
Ze hebben een en ander heroverwogen, en voorlopig hebben ze bepaald dat de functie niet gaat opleveren wat ze ervan verwachten in de eerste zes maanden, en blijkt dat ze overschat hebben hoeveel uren die functie daadwerkelijk inhoud zou geven aan de dagtaak van iemand.
Lijers!
Zo is dat! Als ze je niet willen, lopen ze 't risico dat je wegloopt.quote:Ik heb alweer een solli lopen buiten de deur. En ik mag al op gesprek komen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |