Er gaat nu toch een Canadese ploeg meedoen aan de MLS?quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef popolon het volgende:
Grappig, in Canada is de puck heilig, een voetbal kennen ze nauwelijks.
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Er gaat nu toch een Canadese ploeg meedoen aan de MLS?
quote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Omdat ze niet aanwezig waren op het Europees kampioenschap onder 19 in Polen 2006. Ze hadden zich niet gekwalificeerd..quote:Op zondag 4 maart 2007 01:08 schreef Dos37 het volgende:
Hoe komt het dat nederland zich niet heeft gekwalificeerd niks van gehoord eigenlijk?
Jah,leuk...maar alles wat tijdens de TdF wordt uitgezonden is eigenlijk leuker..quote:Op zondag 4 maart 2007 00:58 schreef Radegast het volgende:
Het toernooi wordt geloof ik tijdens de Tour de France gespeeld dus de aandacht in Europa
hiervoor zal wel nul zijn, maar ik vind het toch wel leuk om in de gaten te houden.
Goede vraag, zie het nu pas in de OP.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo speelt Noord-Korea zonder Noord-Koreanen?
Ja TOronto !quote:Op zondag 4 maart 2007 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Selectie bestaat compleet uit Koreanen die permanent in Japan leven, geloof ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 13:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hoezo speelt Noord-Korea zonder Noord-Koreanen?
Ik hoop het wel. Misschien Eurosportquote:Op zondag 4 maart 2007 02:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Krijgen we hier nog wel wat van mee?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | Porteros: Javier Martínez Albacete Balompié Ángel Bernabé Atlético de Madrid Antonio Adán Real Madrid - Defensas: Marc Valiente Barcelona Antonio Barragán Deportivo de La Coruña Roberto Canella Sporting de Gijón José Ángel Crespo Sevilla Gerard Piqué Zaragoza - Centrocampistas: Esteban Granero Real Madrid Javier García Real Madrid Adrián González Real Madrid Gorka Elustondo Real Sociedad Iriome González Tenerife Mario Suárez Valladolid Marcos García Villarreal Diego Capel Sevilla Sunday Stephen 'Sunny' Polideportivo Ejido - Delanteros: Antonio Calvo 'Toni' Barcelona Adrián López Deportivo de La Coruña Alberto Bueno Real Madrid Juan Mata Real Madrid |
Nee, was eerst sprake van dat hij wel ging maar weet niet waarom dat niet doorgaat. Wellicht gewoon voetbaltechnisch, zooooo goed is hij niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:27 schreef EnGCatjuh het volgende:
Spanje maakt altijd een kans. Geen Krkic voor Spanje? Verrassend.
Dat is bizarquote:Op zondag 4 maart 2007 14:36 schreef Radegast het volgende:
[..]
Selectie bestaat compleet uit Koreanen die permanent in Japan leven, geloof ik.
Ik heb er een artikel over gelezen, maar kan het niet meer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |