abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2002 @ 15:55:10 #51
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_2934700
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:55 schreef Cathalijn het volgende:
Ben dus bijna de enige die het een beetje vreemd vindt...

Cath.

Nee hoor,ik zou het ook wel vreemd vinden...heb liever ook niet dat mijn vriend een ander meisje op d'r mond gaat zoenen. Vind ik toch iets intiems dat je met elkaar moet delen en niet zomaar met iedereen die je kent...ik ga iig niemand anders meer op z'n mond zoenen nu ik weer een vriend heb hoor. Hoop ook niet dat hij dat doet...
To infinity…and beyond!
pi_2939958
Zoenen kan heel intens, maar ook even vluchtig, of voor de gewoonte/gein...

Als het echt een eerste zoen is, en je denk, 'die scoor ik even', dan is het niet meer vriendschappelijk, en kan 't niet. Als 't zo'n vluchtige is zou ik er geen probleem van maken.

pi_2940136
En de 1 vind dat zoenen op de mond moet kunnen en de ander vind het weer net iets te ver gaan. De algemene waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Neemt niet weg dat 'jij' voelt wat je voelt als zoiets gebeurt bij iemand door iemand die je liefhebt en je voelt het op de manier dat het niet kan, dan is het je goed recht om het zo te voelen. Wat je ermee doet is weer iets heel anders en bovendien dien je dan te bedenken dat het voor die ander misschien helemaal verder niets betekend. Maar vind je het voor jezelf een probleem bespreek het...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_2940215
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:36 schreef Cathalijn het volgende:
Laatst zei iemand tegen mij dat het heel normaal was goede vrienden te begroeten met een zoen op zijn of haar mond.
Tja, dat vraag ik me af...

Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..

Op ben ik dan gewoon jaloers??

Cath.

ben het met je eens hoor... ik zou ook jaloers zijn..
  zaterdag 26 januari 2002 @ 18:57:07 #55
21366 Cathalijn
Blijf geloven...
pi_2945730
Bedankt voor alle reacties! Ben uiteindelijk toch niet de enige die het vreemd vindt en het liever laat.

Cathalijn

Het is beter te huilen dan te lachen, want bij verdriet spreekt het hart.
  zaterdag 26 januari 2002 @ 19:58:04 #56
3970 Maf
is soms best wel serieus
pi_2946259
Zoenen op de mond....

Voor de een is het ok, voor de ander niet, zo simpel is het.

Ikzelf zou het niet ok vinden, mijn vorige vriendin deed het soms ook en als ik wist dat het gewoon een goede vriend was vond ik het niet erg (het was altijd een vluchtig zoentje) maar kwam er iemand die ik niet kende en die gaf haar dan zo'n kusje dan had ik er toch ff probs mee...

Ik bedoel; zoenen zonder tong zijn ook lekkere zoenen....

[Dit bericht is gewijzigd door Maf op 26-01-2002 20:03]

If someone comes at you with a knife, you take a gun, if someone puts one of your men in the hospital, you put one of his in the morgue. That's the chicago way.<P>
  zondag 27 januari 2002 @ 02:58:09 #57
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_2949966
Noujazeg.
Al mijn (echte) vrienden begroeten elkaar met een kus op de mond. Snel, safe, en simpel. Je ontneemt zo tot wel 2x de mogelijkheid om met je hoofd tegen elkaar te botsen, nekken te verrekken, door enkels te zwikken, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Eigenlijk zitten er alleen maar voordelen aan.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_2950301
okay... ben ik dan de enige die andere meiden alleen op de wang zoent?!?
De enige die ik op de mond zoen is mijn vriendin.
pi_2964427
Als je vriend of vriendin er problemen mee heeft dat je iemand op de mond zoent, moet je dat gewoon respecteren en niet meer doen.

De een heeft er problemen mee, de ander niet, als je veel om je vriend of vriendin geeft en je weet dat hij of zij er moeite mee heeft, doe je het toch gewoon niet?

pi_2964506
quote:
Op maandag 28 januari 2002 17:09 schreef volvragen het volgende:
Als je vriend of vriendin er problemen mee heeft dat je iemand op de mond zoent, moet je dat gewoon respecteren en niet meer doen.

De een heeft er problemen mee, de ander niet, als je veel om je vriend of vriendin geeft en je weet dat hij of zij er moeite mee heeft, doe je het toch gewoon niet?

En misschien moet zij respecteren dat een gewone zoen op de dichte mond met dichte mond niets betekent voor jou dan gewoon vriendschappelijk.
Ik zoen hele goeie vrienden ook op de mond zo nu en dan.
En als mijn vriend dat liever niet heeft, heeft ie pech.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_2964530
Ik zoen echt heel veel mensen gewoon op de mond, ik zie het gewoon als een lief gebaar voor mijn goeie vrienden.

Ik vind het ook gewoon kunnen en zou er ook geen problemen mee hebben als mijn vriend het zou doen, ik vertrouw hem toch wel

pi_2964563
quote:
Op maandag 28 januari 2002 17:13 schreef milagro het volgende:

[..]

En misschien moet zij respecteren dat een gewone zoen op de dichte mond met dichte mond niets betekent voor jou dan gewoon vriendschappelijk.
Ik zoen hele goeie vrienden ook op de mond zo nu en dan.
En als mijn vriend dat liever niet heeft, heeft ie pech.

Makkelijk gezegd... Zomaar even iets accepteren gaat niet zo snel hoor. Ik heb er zelf ook ervaring mee dat mijn vriend en ik verschillen in het belang dat we aan sommige dingen hechten. Daar hebben we het ook al uitvoerig over gehad, maar je gevoel kan je niet zomaar opzij zetten. En dat jij zegt 'als hij het niet accepteert heeft hij pech' dat snap ik wel, maar toch zou ik erover praten. Dan kan je proberen hem te begrijpen, kan misschien een ruzie schelen.
pi_2964584
Ligt er natuurlijk aan wat voor zoen. Anders kun je bij iedere verjaardag weer gaan lopen zeuren.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2964626
quote:
Op maandag 28 januari 2002 17:17 schreef goudappeltje het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd... Zomaar even iets accepteren gaat niet zo snel hoor. Ik heb er zelf ook ervaring mee dat mijn vriend en ik verschillen in het belang dat we aan sommige dingen hechten. Daar hebben we het ook al uitvoerig over gehad, maar je gevoel kan je niet zomaar opzij zetten. En dat jij zegt 'als hij het niet accepteert heeft hij pech' dat snap ik wel, maar toch zou ik erover praten. Dan kan je proberen hem te begrijpen, kan misschien een ruzie schelen.

En dus moet de gene die er problemen mee heeft zijn of haar zin krijgen?
Als het voor jou oprecht niets meer betekent moet de ander daar op vertrouwen als je dat zegt.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_3154382
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:36 schreef Cathalijn het volgende:
Laatst zei iemand tegen mij dat het heel normaal was goede vrienden te begroeten met een zoen op zijn of haar mond.
Tja, dat vraag ik me af...

Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..

Op ben ik dan gewoon jaloers??

Cath.

Ik vind dat 't gaat om 't gevoel dat je hebt bij zo'n zoen...
Zelf zoen ik niemand behalve m'n vriendin...maar ik heb de ervaring dat vrouwen nog wel 's op de mond zoenen (meestal met vriendinnen)
pi_3154457
Neah! Heel normaal dat je iemand een kus op de mond geeft. Ik zoen de vriendin van mn baas geregeld op haar mond,... tis nog steeds mn baas.
pi_3154739
quote:
Op donderdag 24 januari 2002 21:43 schreef Aneurism het volgende:
Vreemdgaan is voor mij toch iets anders...

Intimiteit delen met iemand anders dan degene met wie je een relatie hebt, verliefd worden op een ander...

Het ligt er aan welke intentie je de persoon een zoen geeft... Ik geef vriendinnen en soms vrienden een zoen, een vriendschappelijke intentie... En deze doe ik niet om vreemd te gaan, te kwetsen, of iets anders... Vorig meisje waar ik wat mee "had" vond het bezwaarlijk dat ik met andere meisjes danste, dat terwijl mijn bedoeling was om gewoon normaal met de mensen om te gaan waar ik al een tijd mee danste... Zolang het geen striptease is, is alles best op dat gebied

Waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd alleen voor de sex, zonder verliefd te zijn

Ik vind aan iemand anders denken al vreemdgaan.. Omdat je dan toch aan iemand anders denkt en ook je gevoelens daar liggen en niet aan de persoon waar je een relatie mee hebt, ik heb het dan nog niet eens over zoennen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')