Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..
Op ben ik dan gewoon jaloers??
Cath.
quote:eeeuh niet lullig bedoeld ofzo maar ja denk het wel, ik heb een vriendin en die begroet ik ook gewoon met een zoen op de mond, als er geen bedoeling achter zit, kijken tongen vind ik dan wel weer te ver gaan. Maar gewoon een zoen niks mis mee, denk ik persoonlijk.
Op donderdag 24 januari 2002 21:36 schreef Cathalijn het volgende:
Laatst zei iemand tegen mij dat het heel normaal was goede vrienden te begroeten met een zoen op zijn of haar mond.
Tja, dat vraag ik me af...Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..
Cath.
Ik zou er alleen problemen mee kunnen hebben als mijn vriend slechts een vrouw buiten mij op de mond zoent. Dat geeft voor mij namelijk aan dat ze iets bijzonders is voor hem. Maar dat hangt af van de situatie. Is het een 'oude vriendin' dan is het absoluut geen probleem. Heeft hij haar net afgelopen weekend ontmoet tijdens het stappen dan ligt de situatie een beetje anders.
quote:Precies.
Op donderdag 24 januari 2002 21:38 schreef gelly het volgende:
Ach, als er geen tong bij te pas komt. Een vriendschappelijk zoen is toch geen vreemdgaan
quote:Maar ik vraag me dus juist af of dat wel zo gebruikelijk moet zijn...
Op donderdag 24 januari 2002 21:39 schreef Manfredje het volgende:
Dat legt er een beetje aan op welke manier dat gebeurt. Als het gebruikelijk is dat die 2 elkaar op de mond zoenen vind ik dat niet vreemd gaan.
quote:Ja,je bent echt erg jaloers.
Laatst zei iemand tegen mij dat het heel normaal was goede vrienden te begroeten met een zoen op zijn of haar mond.
Tja, dat vraag ik me af...Ik zie het niet echt als vreemdgaan maar ik zou het niet leuk vinden als ik hoor dat je vriend iedereen op de mond kust..
Cath.
Intimiteit delen met iemand anders dan degene met wie je een relatie hebt, verliefd worden op een ander...
Het ligt er aan welke intentie je de persoon een zoen geeft... Ik geef vriendinnen en soms vrienden een zoen, een vriendschappelijke intentie... En deze doe ik niet om vreemd te gaan, te kwetsen, of iets anders... Vorig meisje waar ik wat mee "had" vond het bezwaarlijk dat ik met andere meisjes danste, dat terwijl mijn bedoeling was om gewoon normaal met de mensen om te gaan waar ik al een tijd mee danste... Zolang het geen striptease is, is alles best op dat gebied
quote:Ligt vast alweer aan mij maar je kunt ook intens zoenen zonder tong, toch???
Op donderdag 24 januari 2002 21:42 schreef Modderman het volgende:
Vriendschappelijke zoen is idd niet vreemdgaan. Het onderscheid tussen een vriendschappelijke zoen en een vreemdgaanzoen is de tongen die tegen de huigen van de personen in kwestie duwen...
Cath.
quote:Ik vind dat als je iemand heel gepassioneerd op de mond zoent zonder meteen je tong naar binnen te steken dat dat ook vreemdgaan is.
Op donderdag 24 januari 2002 21:42 schreef Modderman het volgende:
Vriendschappelijke zoen is idd niet vreemdgaan. Het onderscheid tussen een vriendschappelijke zoen en een vreemdgaanzoen is de tongen die tegen de huigen van de personen in kwestie duwen...
quote:Sorry, Cath, maar ik ben niet gewend dat er iemand reageert op mijn post. Ehm... een vriendschappelijk zoen op de mond KAN, alleen moet je mijns inziens dan wel goede vrienden zijn. Heel intiem zoenen zonder tong kan ook, maar dat ziet er heel anders uit dan een vreemdgaan zoen... Ook al zou je soms jaloers zijn, ik denk dat je het verschil wil kan zien...
Op donderdag 24 januari 2002 21:44 schreef Cathalijn het volgende:[..]
Ligt vast alweer aan mij maar je kunt ook intens zoenen zonder tong, toch???
Maar goed, er zit natuurlijk absoluut verschil in.Cath.
quote:Ik denk dat het er ook voor een groot deel over gaat wat je partner ervan vindt...
Op donderdag 24 januari 2002 21:45 schreef bfm het volgende:
ligt eraan wat voor gevoel je er zelf bij hebt of et vreemdgaan is of niet
Cath.
quote:idd
quote:Ja.
Op donderdag 24 januari 2002 21:52 schreef Cathalijn het volgende:
Zijn hier mensen die een relatie hebben en het dan nog steeds normaal vinden??
quote:Ja.
Cath.
quote:jupz
quote:shit, dit wou ik net zeggen
Op donderdag 24 januari 2002 21:43 schreef Aneurism het volgende:
Vreemdgaan is voor mij toch iets anders...Intimiteit delen met iemand anders dan degene met wie je een relatie hebt, verliefd worden op een ander...
Het ligt er aan welke intentie je de persoon een zoen geeft... Ik geef vriendinnen en soms vrienden een zoen, een vriendschappelijke intentie... En deze doe ik niet om vreemd te gaan, te kwetsen, of iets anders... Vorig meisje waar ik wat mee "had" vond het bezwaarlijk dat ik met andere meisjes danste, dat terwijl mijn bedoeling was om gewoon normaal met de mensen om te gaan waar ik al een tijd mee danste... Zolang het geen striptease is, is alles best op dat gebied
quote:Ben je wel vaker snel jaloers?
Op donderdag 24 januari 2002 21:55 schreef Cathalijn het volgende:
Ben dus bijna de enige die het een beetje vreemd vindt...Cath.
quote:
Cath.
jaloers kreng! pfff
Cath.
quote:Nou,nou,nou.....
Op donderdag 24 januari 2002 21:59 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
doe niet zo RRRRRAAAAARRRRRR
jaloers kreng! pfff
quote:Wat zijn we weer aardig... Ik vraag alleen maar je mening!
Op donderdag 24 januari 2002 21:59 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
doe niet zo RRRRRAAAAARRRRRR
jaloers kreng! pfff
quote:Dat denk ik niet.
Op donderdag 24 januari 2002 21:59 schreef Cathalijn het volgende:
Ben helemaal niet snel jaloers, maar ben misschien een beetje behoudend. Maar ik denk dat partners juist zo een aanleiding geven tot jaloers worden.Cath.
quote:sorry je hebt gelijk, maar je gedachtes komen bij mij zoooo bekrompen over...
Op donderdag 24 januari 2002 22:01 schreef Cathalijn het volgende:[..]
Wat zijn we weer aardig... Ik vraag alleen maar je mening!
kusje??
buzzzzzie kan wel eens lomp overkomen maar bedoelt het goed hoor
Je ziet toch echt wel of mensen elkaar uit liefde/hartstocht kussen, of alleen als begroeting oid?
Ik denk dat Cath de eerste variant bedoelt, en als mijn vriend een man/vrouw zo zou zoenen (hij zoent bovendien eigenlijk nooit iemand), dan zou ik dit opnemen als vreemdgaan, ja. Is toch niet zo vreemd?
quote:Ik vind het ervan af hangen of je die zoen ook zo bedoeld had of niet. Als iemand anders jou op de mond zoent, is het niet vreemdgaan. Maar als jij iemand anders met opzet op de bek pakt, vind ik het niet kunnen. Dan is het dus wel vreemdgaan. Verschil is ook of je het wil of niet. Eigenlijk vind ik het, als je een vriend/vriendin hebt, sowieso not-done dat iemand anders je zoent dan je vriend(in) behalve tuurlijk op je wangen.
Cath.
quote:Idem hier. Iemand deed het laatst toch, ik vond het erg vreemd. Heb die persoon dan ook niet meer aangekeken, en geprobeerd het contact te vermijden.
Op donderdag 24 januari 2002 22:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ze hoeven het bij mij niet te proberen, als begroeting een zoen op de mond.
Tenminste.... In mijn geval betekent het wel dat ik met die persoon meer heb dan met 'willekeurige' vrienden. Een vriendin van me die me vorig jaar door een moeilijke periode geholpen heeft, is voor mij vrij speciaal. En dan is het vaak ook nog de situatie .... Gewoon een 'welkom' is vaak 3 zoenen, maar als we serieus gepraat hebben, een zoen op de mond.
Het gebeurd niet vaak, maar het is wel prettig
quote:ik vindt dit dus echt raar....je hebt het over goeie vrienden/vriendinnen of gewoon die ene leukerd...gewoon een kus op de mond...
Op donderdag 24 januari 2002 22:40 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ze hoeven het bij mij niet te proberen, als begroeting een zoen op de mond.
buzzzzie ziet dus echt de dreiging daarin niet en is deze omgang ook gewoon gewend
quote:Daar zit 't hem denk ik in: wat je gewend bent. Als je het niet gewend bent, ervaar je het sneller als vreemdgaan en als onwenselijk. Als je het wel gewend bent, is er niets aan de hand, omdat je het vaker meemaakt en/of doet.
Op donderdag 24 januari 2002 22:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:
buzzzzie ziet dus echt de dreiging daarin niet en is deze omgang ook gewoon gewend
quote:conlusie: D'r moet meer gezoend worden !!!
Op donderdag 24 januari 2002 22:44 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Daar zit 't hem denk ik in: wat je gewend bent. Als je het niet gewend bent, ervaar je het sneller als vreemdgaan en als onwenselijk. Als je het wel gewend bent, is er niets aan de hand, omdat je het vaker meemaakt en/of doet.
quote:Je moest eens weten hoeveel ik zoen
Op donderdag 24 januari 2002 22:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
conlusie: D'r moet meer gezoend worden !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:kom op dan!
Op donderdag 24 januari 2002 22:54 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Je moest eens weten hoeveel ik zoen
![]()
quote:*bij aansluit*
Op donderdag 24 januari 2002 22:43 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
ik vindt dit dus echt raar....je hebt het over goeie vrienden/vriendinnen of gewoon die ene leukerd...gewoon een kus op de mond...
![]()
quote:eehhh... ik heb een vriendje
Op donderdag 24 januari 2002 22:55 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
kom op dan!
quote:maar daar ging de topic toch ook over?? gewoon op je mond om te wennen
Op donderdag 24 januari 2002 23:08 schreef goudappeltje het volgende:[..]
eehhh... ik heb een vriendje
quote:touche
Op donderdag 24 januari 2002 23:10 schreef DaBuzzzzz het volgende:[..]
maar daar ging de topic toch ook over?? gewoon op je mond om te wennen
![]()
quote:Dat roep ik nou ook altijd!
Op donderdag 24 januari 2002 22:46 schreef DaBuzzzzz het volgende:
conlusie: D'r moet meer gezoend worden !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
'k Heb inderdaad ook een paar goede vrienden die ik gewoon op de mond zoen zonder dat één van beide kanten de neiging krijgt de ander de kleren van het lijf te rukken... Is volgens mij ook normaal hoor!
quote:Nee hoor,ik zou het ook wel vreemd vinden...heb liever ook niet dat mijn vriend een ander meisje op d'r mond gaat zoenen. Vind ik toch iets intiems dat je met elkaar moet delen en niet zomaar met iedereen die je kent...ik ga iig niemand anders meer op z'n mond zoenen nu ik weer een vriend heb hoor. Hoop ook niet dat hij dat doet...
Op donderdag 24 januari 2002 21:55 schreef Cathalijn het volgende:
Ben dus bijna de enige die het een beetje vreemd vindt...Cath.
Als het echt een eerste zoen is, en je denk, 'die scoor ik even', dan is het niet meer vriendschappelijk, en kan 't niet. Als 't zo'n vluchtige is zou ik er geen probleem van maken.
quote:ben het met je eens hoor... ik zou ook jaloers zijn..
Cath.
Cathalijn
Voor de een is het ok, voor de ander niet, zo simpel is het.
Ikzelf zou het niet ok vinden, mijn vorige vriendin deed het soms ook en als ik wist dat het gewoon een goede vriend was vond ik het niet erg (het was altijd een vluchtig zoentje) maar kwam er iemand die ik niet kende en die gaf haar dan zo'n kusje dan had ik er toch ff probs mee...
Ik bedoel; zoenen zonder tong zijn ook lekkere zoenen....
[Dit bericht is gewijzigd door Maf op 26-01-2002 20:03]
De een heeft er problemen mee, de ander niet, als je veel om je vriend of vriendin geeft en je weet dat hij of zij er moeite mee heeft, doe je het toch gewoon niet?
quote:En misschien moet zij respecteren dat een gewone zoen op de dichte mond met dichte mond niets betekent voor jou dan gewoon vriendschappelijk.
Op maandag 28 januari 2002 17:09 schreef volvragen het volgende:
Als je vriend of vriendin er problemen mee heeft dat je iemand op de mond zoent, moet je dat gewoon respecteren en niet meer doen.De een heeft er problemen mee, de ander niet, als je veel om je vriend of vriendin geeft en je weet dat hij of zij er moeite mee heeft, doe je het toch gewoon niet?
Ik vind het ook gewoon kunnen en zou er ook geen problemen mee hebben als mijn vriend het zou doen, ik vertrouw hem toch wel
quote:Makkelijk gezegd... Zomaar even iets accepteren gaat niet zo snel hoor. Ik heb er zelf ook ervaring mee dat mijn vriend en ik verschillen in het belang dat we aan sommige dingen hechten. Daar hebben we het ook al uitvoerig over gehad, maar je gevoel kan je niet zomaar opzij zetten. En dat jij zegt 'als hij het niet accepteert heeft hij pech' dat snap ik wel, maar toch zou ik erover praten. Dan kan je proberen hem te begrijpen, kan misschien een ruzie schelen.
Op maandag 28 januari 2002 17:13 schreef milagro het volgende:[..]
En misschien moet zij respecteren dat een gewone zoen op de dichte mond met dichte mond niets betekent voor jou dan gewoon vriendschappelijk.
Ik zoen hele goeie vrienden ook op de mond zo nu en dan.
En als mijn vriend dat liever niet heeft, heeft ie pech.
quote:En dus moet de gene die er problemen mee heeft zijn of haar zin krijgen?
Op maandag 28 januari 2002 17:17 schreef goudappeltje het volgende:[..]
Makkelijk gezegd... Zomaar even iets accepteren gaat niet zo snel hoor. Ik heb er zelf ook ervaring mee dat mijn vriend en ik verschillen in het belang dat we aan sommige dingen hechten. Daar hebben we het ook al uitvoerig over gehad, maar je gevoel kan je niet zomaar opzij zetten. En dat jij zegt 'als hij het niet accepteert heeft hij pech' dat snap ik wel, maar toch zou ik erover praten. Dan kan je proberen hem te begrijpen, kan misschien een ruzie schelen.
quote:Ik vind dat 't gaat om 't gevoel dat je hebt bij zo'n zoen...
Cath.
quote:Waarom gaan er dan zoveel mensen vreemd alleen voor de sex, zonder verliefd te zijn
Op donderdag 24 januari 2002 21:43 schreef Aneurism het volgende:
Vreemdgaan is voor mij toch iets anders...Intimiteit delen met iemand anders dan degene met wie je een relatie hebt, verliefd worden op een ander...
Ik vind aan iemand anders denken al vreemdgaan.. Omdat je dan toch aan iemand anders denkt en ook je gevoelens daar liggen en niet aan de persoon waar je een relatie mee hebt, ik heb het dan nog niet eens over zoennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |