Leer mij praten, leer ik jou het lezenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:35 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Nee dat helaas niet. Zou het nog wel heel graag willen leren ooit. Is een enorme verrijking
![]()
Grappig! Ik kan juist beter overweg met een technische converstatie dan met een alledaags gesprekjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:37 schreef Vincenski het volgende:
Ik ook alleen engels, maar dat is bij mij bijna vloeiend. Moet alleen geen ingewikkelde scheikundige presentatie ofzo moeten houden, dan spreek ik het niet zo goed![]()
Klopt, da's gewoon een herhaling van moeilijke woorden die toch al in het engels warenquote:Op maandag 5 maart 2007 14:57 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Grappig! Ik kan juist beter overweg met een technische converstatie dan met een alledaags gesprekje
leetspeak bedoel je =Pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:12 schreef Marginaal het volgende:
Vraag me trouwens af aangezien niemand het nog gepost heeft, is dat omfgz0rrofl enzo nu ook een (in)officiele taal of valt dit gewoon onder de noemer breezerbabbelen?
How dee buddy, eye´s a seein' You All speaks Ah-Merikan, How you all like to drink ahj Mint you-lip, an have a good-all talk on the South.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:06 schreef Sala-adin het volgende:
Amerikaans
Shut you'r damn mouth stupig hillbillyquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
How dee buddy, eye´s a seein' You All speaks Ah-Merikan, How you all like to drink ahj Mint you-lip, an have a good-all talk on the South.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
How dee buddy, eye´s a seein' You All speaks Ah-Merikan, How you all like to drink ahj Mint you-lip, an have a good-all talk on the South.
quote:
Say en wit met een hoofdletterquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
I Say, here is someone from the continent who does not grasp the English Wit. Why am I always obliged to explain this to the natives.
Lees de topictitel nog eens.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:28 schreef Shadowke het volgende:
[..]
Say en wit met een hoofdletter
Native
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |