Haal het lekker zelf.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:26 schreef _GdR_ het volgende:
dai mi pivo, djoubre
en zo is het maar net, meertalige opvoeding helpt trouwens ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:27 schreef -Wolf- het volgende:
....
Practice makes perfect en als je jong bent pik je talen gewoon makkelijker op.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Duits en Engels, beide Native
Ik zit me nog steeds af te vragen of het nou Russisch of Tsjechisch is.quote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 22:33 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Dat was zeker een zware, langdurige bevalling, Piet?
Huh?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:18 schreef jors het volgende:
ik spreek alle talen vloeiend alleen ik begrijp ze niet </incest grap>
Als je dat vloeiend noemt kan ik geen enkele taal vloeiendquote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou goed, 95% dan.
Vloeiend is in mijn ogen perfect. Dat je je dus in een willekeurige discussie kunt mengen, zonder het zoeken naar woorden of lopen te goochelen met zinsopbouw.
En nou is het de bedoeling dat wij allemaal als nieuwsgierige aapjes gaan vragen naar jouw eerste taalquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Nederlands als tweede taal en Frysk als derde taal spreek ik vloeiend
Als je bij een Amerikaans hebt gewerkt voor een tijdje en je collega's allemaal Amerikanen zijn en alles Engels is en ook altijd voor tolk moet spelen overal neem ik aan dat ik dat wel kan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou goed, 95% dan.
Vloeiend is in mijn ogen perfect. Dat je je dus in een willekeurige discussie kunt mengen, zonder het zoeken naar woorden of lopen te goochelen met zinsopbouw.
Nee hoor, ik heb al vaak zat gepost dat dat Bildts isquote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
En nou is het de bedoeling dat wij allemaal als nieuwsgierige aapjes gaan vragen naar jouw eerste taal? Wat een interessantdoenerij.
ik spreek Nederlands en Frans....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:34 schreef Marginaal het volgende:
..als tweede taal?
Gewoon nieuwsgierig naar wat mensen hier zoal vloeiend als 2e taal kunnen spreken.
Dat vind ik oprecht snoezig!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb al vaak zat gepost dat dat Bildts is
Sorry.quote:Op zondag 4 maart 2007 00:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geslacht: Man
wat heb ik daar nu weer aan
Bildts word niet bedreigd! We blijven het koppig doorspreken. Zelfs buiten het Bildtquote:Op zondag 4 maart 2007 00:48 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Sorry.Maar je moest me es zien in een strak rokje en hoge hakken.
![]()
Maar ik heb over het Bildts tot twee keer toe een documentaire gezien.Het ging over het onstaan en hoe het er nu uit zag en zelfs bedreigd werd.
Jullie hebben mijn sympathie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |