dit is Brians specialiteit ben ik bang.......net zo lang lullen totdat ze weer denkt dat hij gelijk heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik trek mijn woorden voorlopig terug.
Door die gestoorde dikzak is er een kans dat Huub eruit vliegt komende donderdag. Dus als ik Huub was, was het ook oorlog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:00 schreef Lieve het volgende:
[..]
Op het gebied van de inteligentie begrijpen zij elkaar tenminste feilloos. Vullen elkaar haarfijn aan. Waarom gaat de inteligente Jaap erin met boter en suiker? Is hij toch te beperkt dan? Het kan zijn dat jij het ook niet ziet aankomen, maar Jaap........ heeft meer dan voldoende keer duidelijk gezegd dat hij Huub eruit wil hebben. Tja, dan vraag je erom en heb ik totaaaaaaal geen medelijden. Eerlijk en fair spelen had ook gekund! Heeft hij NIET gedaan dus jammer!
Hij heeft zich niet voor niets bij de strontvliegen van dat huis aangesloten. Zoemzoemzoem en zieligzieligzieligquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef Kinga het volgende:
Jaap stalkt Huub echt he!!!!! Loopt als een hondje achter hem aan de hele dag.
Dat bedoel ik ... het is echt een zwakke plek waar je op aangepakt kan worden.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:02 schreef Lieve het volgende:
Ik ben dat eindeloze gezeik van Jaap over eten of niet eten en wat eten meer dan spuugzat! het is nog erger dan brainless over nena. Dit gaat over het winnen van een miljoen en niet over hoe val ik af als een meloen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Door die gestoorde dikzak is er een kans dat Huub eruit vliegt komende donderdag. Dus als ik Huub was, was het ook oorlog.
Ja voor vanavond heeft ie weer gescoredquote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef 2live het volgende:
[..]
dit is Brians specialiteit ben ik bang.......net zo lang lullen totdat ze weer denkt dat hij gelijk heeft.
[..]
Door die gestoorde dikzak is er een kans dat Huub eruit vliegt komende donderdag. Dus als ik Huub was, was het ook oorlog.
[..]
Ik krijg ook gewoon zin om me een vrachtwagen vol voedsel dwars door dat hek te rijden en jaap dan te verpletteren onder 1000den kilo's fout voedsel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:02 schreef Lieve het volgende:
Ik ben dat eindeloze gezeik van Jaap over eten of niet eten en wat eten meer dan spuugzat! het is nog erger dan brainless over nena. Dit gaat over het winnen van een miljoen en niet over hoe val ik af als een meloen?
Die avond dat ze tegen hem zei dat ze van hem walgde.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Ik heb een deja vu. Ik hoop dat Aman ook zo gaat zuigen zoals Nena toen deed maar dat doet ze vast niet. Bummer!
Hoe zet je bij die http://members.chello.nl/ptbuys/DGK/ het geluid per stream aan/uit harder/zachter ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:52 schreef robinotc het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAA... thanxxxxxxxxxxxxxxxxxxx![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |