Nee joh. die zijn vet cool in Almere en omstreken!! Heb ik afgelopen week Brian en Natasia nog over horen kwekkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat denk je dan van Brainles en Zdngwm, die kunnen emigreren als ze eruit komen.
ja is filmpje van op youtubequote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Demins, die ondertitel van jou "Wij zijn goed, Brian, wij zijn echt twee kindjes van God" heeft Natasia dat écht gezegd? Zeg aub dat het niet waar is
Op verschillende andere forums zaten Eric en Amanda erg dicht op elkaar, dus daar valt niets over te zeggen. Maar dat Huub/Sylvia een kilometer voorsprong hebben is duidelijk...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:00 schreef scanman01 het volgende:
Ik weet wel bijna zeker dat het Huub op 1, Sylvia op 2 en Eric op 3 zal zijn. Dan een groot gat naar Amanda op 4, Brian op 5 en Natasia op de laatste plaats.
Wie zijn mede-users lief heeft, spaart ze niet!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Demins, die ondertitel van jou "Wij zijn goed, Brian, wij zijn echt twee kindjes van God" heeft Natasia dat écht gezegd? Zeg aub dat het niet waar is
Jaap kan beter zeiken over zijn eigen volume...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:04 schreef Kinga het volgende:
Wat zit Jaap maar te zeiken over dat volume.
is waar scanman, zei natasia nadat ze voor Jaap hadden gezorgd toen die zo dronken was, omdat die andere niks voor hem gedaan hadden en zij zo goed waren....erg he?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:02 schreef scanman01 het volgende:
Ga jij nou voor mij antwoord geven, of hoe zit het? Ik ben nog niet dement hoor!quote:
och, het is al weer een tijdje geleden toch dat ze de kapper over de vloer hebben gehad - zo eens in de 2 weken is redelijkquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:06 schreef Yollie het volgende:
Moet echt afgelopen zijn dat kapsalon gebeuren! Hoezo voorkeursbehandeling????
Patricia is een geschenk van God, aan Zijn kindjes.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:06 schreef Yollie het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:07 schreef demins het volgende:
[..]
Ga jij nou voor mij antwoord geven, of hoe zit het? Ik ben nog niet dement hoor!![]()
Och... In Tilly's nagel-salon word ook heel wat geroddeld en is de sfeer duidelijk anti-Brainless/NatasJa...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:06 schreef Yollie het volgende:
OMGquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:05 schreef petraa het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=FQlAvCq0wdM
Kindjes van god
etterTJE? Berg puss bedoel je....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:10 schreef maril het volgende:
Jaap lijkt mij ook een ettertje.....
heb toch een gevoel dat amanda probeert huub een oor aan te naaien, met haar weet je het sowieso nooit, zou verschrikkelijk zijn om haar als enige backing te hebben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:25 schreef happyme28 het volgende:
In de kapsalon zijn Natasia, Amanda en Eric met de kapsters aan het roddelen over Huub's vermeende homoseksualiteit. Dat hij dus met Eric gezoend zou hebben en ook met zijn broertje roept Natasia. De kapster vraagt ook seks gehad? Eric zegt volgens mij niet alleen met een man maar wel met een man erbij????? Amanda zegt 'dat komt nog wel' ????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |