Oei, vergis je niet. Amanda kan wel eens hoog staan, en Eric ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
Door dat wat Patricia net zei, zal de klap weer harder aankomen als ze horen dat huub weer gewoon dik op 1 staat in de popipoll![]()
de rat krijgt klappen van vrouwen als hij buitenkomtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:53 schreef Sporti het volgende:
Brain : jaja dat is zo met extreme gevallen, Huub krijgt echt wel klappen als die buitenkomt![]()
MG hoor wie het zegt de grootste rat van het westelijk halfrond![]()
Was de PP niet om 12:00 gesloten ?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef Yollie het volgende:
Zo er zijn weer een paar sms-jes voor Huub eruit gegaan. We zullen zien!!
poll is geslotenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef Yollie het volgende:
Zo er zijn weer een paar sms-jes voor Huub eruit gegaan. We zullen zien!!
Afgaande op de polls van de verschillende forums/sites hebben Huub/Sylvia samen zo`n 80%+ van de stemmen. Ik ben echter bang dat DGK_REDAKTIE in de "officiele" poll dat getal ietsjes om laag gaat brengen, want als NatasJa en Brainless maar een paar % hebben zal dat misschien invloed op ze gaan hebben...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
Door dat wat Patricia net zei, zal de klap weer harder aankomen als ze horen dat huub weer gewoon dik op 1 staat in de popipoll![]()
Ja natuurlijk wel maar na die rare negatieve villa vandaag berichten vetrouw ik het niet meer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo wou je zeggen dat die poll waar Huub bovenaanstond niet echt was? 31%
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:59 schreef Spoko het volgende:
moeten we SMS-en voor PP?
Eigenlijk zouden ze dat natuurlijk niet mogen doen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:59 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Afgaande op de polls van de verschillende forums/sites hebben Huub/Sylvia samen zo`n 80%+ van de stemmen. Ik ben echter bang dat DGK_REDAKTIE in de "officiele" poll dat getal ietsjes om laag gaat brengen, want als NatasJa en Brainless maar een paar % hebben zal dat misschien invloed op ze gaan hebben...
Ik weet wel bijna zeker dat het Huub op 1, Sylvia op 2 en Eric op 3 zal zijn. Dan een groot gat naar Amanda op 4, Brian op 5 en Natasia op de laatste plaats.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:58 schreef Kinga het volgende:
[..]
Oei, vergis je niet. Amanda kan wel eens hoog staan, en Eric ook.
Hopelijk wordt het iig vooraf aangekondigd op de site.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:59 schreef Missy_1974 het volgende:
popi poll is gesloten zou vandaag de uitslag komen of maandag oid pas weer ?
Als Huub eruit is krijgen we de échte, warmmenselijke Brian weer te zien!quote:
Wie?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:01 schreef demins het volgende:
[..]
Als Huub eruit is krijgen we de échte, warmmenselijke Brian weer te zien!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |