Ja, Huub is weer vervelend.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:10 schreef Villalux het volgende:
daar komt de stalker er weer aan!
janouja.. wij verstikken van haar... wat is erger...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van het eigen haar van Natasia blijft niet veel meer over. Altijd strak gevlochten en verstopt onder een dikke laag kunsthaar. Haar eigen haren verstikken helemaal.
[afbeelding]
Vooralsnog is ze niet eens een back-up want ze heeft haar ontslagaanvraag voor Huub nog steeds niet ingetrokken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:13 schreef robert2006 het volgende:
heb toch een gevoel dat amanda probeert huub een oor aan te naaien, met haar weet je het sowieso nooit, zou verschrikkelijk zijn om haar als enige backing te hebben
het was even zoeken maar daar is ie weer!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:10 schreef Villalux het volgende:
daar komt de stalker er weer aan!
Nee hoor, als Huub gewoon de hele middag in de kapsalon gaat zitten, hoort ie ook wat er gezegd wordt.....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:06 schreef Yollie het volgende:
Moet echt afgelopen zijn dat kapsalon gebeuren! Hoezo voorkeursbehandeling????
Ze hàd ook kunnen weigeren te gaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
Hoe zou het met Syl gaan, ik hoop dat ze in de jury is gaan zitten en Tien de kolere laat krijgen.
Daar zeg je zo wat zeg...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog is ze niet eens een back-up want ze heeft haar ontslagaanvraag voor Huub nog steeds niet ingetrokken.
En daarmee de mogelijkheid van een uitje verspelen?? Normaal worden uitjes voor Sylvia vernaggeld, dus al was ze gevraagd als jurylid van een kunstbloemstukkenverkiezing dan denk ik dat ze nog gegaan was. En gelijk heeft ze.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hàd ook kunnen weigeren te gaan.
Dat moet zelfs, want ze heeft het dus aangevraagd. De anderen kunnen hun mening nog veranderen, maar zij niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Daar zeg je zo wat zeg...
Stel dat Amanda op het laatste moment de stemronde intrek en ze verteld niemand iets. Dan staat alleen nog het onslag van Natasia...
Trekt ze de stemming niet in dan zou je toch denken dat ze Huub gaat wegstemmen.
Niet helemaal: Brian had al ingecalculeerd dat zijn neukertje zo labiel is als de pest dus hij heeft ook een ontslag voor Huub aangevraagd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
Stel dat Amanda op het laatste moment de stemronde intrek en ze verteld niemand iets. Dan staat alleen nog het onslag van Natasia...
Trekt ze de stemming niet in dan zou je toch denken dat ze Huub gaat wegstemmen.
Brian heeft ook een ontslagronde aangevraagd voor Huub he.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
goed gezien.........der onder zijn BRAIN'squote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Heeft natasia nou zon terugtrekkende haargrens?
Nog 7 maanden en ze heeft helemaal geen haar meer overquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Die ingevlochten haren staan naar achteren, dus als dat haar daarop vastgenaaid wordt dan wordt haar haargrens nog hoger.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef Clank het volgende:
Is het haar van Natasia nu klaar?? Wat zit het vreemd aan de voorkant.. zo'n hoog voorhoofd??
En meteen nog een vraagje erover heen. Kunnen verschillende bewoners voor Huub een ontslag aanvragen? Dan zou Brian toch zeker ook voor Huub een ontslag aanvragen... Owww nee sorry daar is Brian te laf voor...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet zelfs, want ze heeft het dus aangevraagd. De anderen kunnen hun mening nog veranderen, maar zij niet.
Idd d,r voorhoofd loopt tot aan haar kruin, ze is al geen porum maar dit maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geen streams aan maar ik gok dat je het over onze altijd zo oprechte Natasia hebt...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Wat heb ik daar toch een hekel aan als mensen overdreven vaak bij elke schijt, ik hou van jou, zeggen..![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Wat heb ik daar toch een hekel aan als mensen overdreven vaak bij elke schijt, ik hou van jou, zeggen..![]()
Brian heeft een ontslagronde voor Joep Meloen aangevraagd geloof ik. Geen idee of dat geldig is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
[..]
En meteen nog een vraagje erover heen. Kunnen verschillende bewoners voor Huub een ontslag aanvragen? Dan zou Brian toch zeker ook voor Huub een ontslag aanvragen... Owww nee sorry daar is Brian te laf voor...
En Amanda heeft het ingesproken op de keukentelefoon. Ook geen idee of dat geldig is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft een ontslagronde voor Joep Meloen aangevraagd geloof ik. Geen idee of dat geldig is.
Het is idd loodzwaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Hoelang zal Jaap het nog uithouden, dit is wel heel zielig.
Wat is er met Jaap?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Hoelang zal Jaap het nog uithouden, dit is wel heel zielig.
Loodzwaar, wat je zegtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is idd loodzwaar.
Respect voor Jaap.![]()
Dat heeft Brian dus ook gedaan, omdat hij al niet zeker was dat hij op Amanda kon bouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
En meteen nog een vraagje erover heen. Kunnen verschillende bewoners voor Huub een ontslag aanvragen? Dan zou Brian toch zeker ook voor Huub een ontslag aanvragen... Owww nee sorry daar is Brian te laf voor...
Jee ik ben een stuk kwijt. Ik begrijp nu dat Amanda via de keukentelefoon het onslag heeft ingetrokken Brian er een heeft aangevraagd. TNX ik ben weer op de hoogte.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft een ontslagronde voor Joep Meloen aangevraagd geloof ik. Geen idee of dat geldig is.
donkere vrouwen/negerinnen die extensions dragen hebben vaak van die hoge voorhoofden, komt van het altijd strak laten invlechten van nephaar, en als je dat je hele leven doet krijg je dat als gevolgquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef Clank het volgende:
Is het haar van Natasia nu klaar?? Wat zit het vreemd aan de voorkant.. zo'n hoog voorhoofd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |