Volgens mij draaide Huub eerder vandaag ook allerlei nummers met een verborgen betekenisquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:26 schreef the_undertaker het volgende:
prachtig... FUCK BIGGIE!
Zou Huub dit speciaal draaien omdat Jaap erbij zit
Ze kijken mee, gaat helas niet lukken, jammer.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:29 schreef the_undertaker het volgende:
Als we nu ff belastende filmpjes uploaden verpakt in liedjes die ze daar vaak zoeken met YouTube
Ik denk dat dat dan afhangt van de persoon die meekijkt.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub zat pasgeleden echt wel filmpjes met zichzelf te bekijken
Ja, klopt. Ik kreeg toen de indruk dat ze wel filmpjes mogen zien, waar ze zelf bij waren. Dat is immers geen 'externe' informatie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat waren De Gouden Vlooi-fakes, die hij met toestemming van de redactie mocht bekijken (eerst met Bart, daarna met alle andere bewoners).quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus die Patries is daar 5 uur aant klooien voor 20 euroquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:31 schreef Clank het volgende:
Natasia loopt de kapsalon uit en komt daar iemand tegen van achter? Ze vraagt waarom het kado van Patricia maar 20 Euro heeft gekost omdat ze opdracht had gegeven voor 50 Euro.. uit haar eigen zak.
ja dat was die voice overquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet ...... Die 20 euri is voor haar verjaardag !quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Dus die Patries is daar 5 uur aant klooien voor 20 euro![]()
Was een kadootje voor haar verjaardag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
Verjaardags kado voor Patricia, niet haar salaris...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Sporti het volgende:
Echt niet, krijgt gewoon per uur betaald door Tien.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
En dan NatasJa als zangeres.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
Waarom gaan we geen gouden kooi band beginnen aldus Billy. Piana, gitaar drum erbij. Dan gaan we vetgooie muziek maken. Huub is wijs en geeft maar geen antwoord.
Sorry had ik dus niet zo begrepenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:33 schreef Clank het volgende:
[..]
Was een kadootje voor haar verjaardag.
volgens mij lost zo'n pruik ergens tussen de 500 en 1000 euro als het goed gedaan wordt. (en dat wordt 't)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Sporti het volgende:
[..]
[mierenneuk mode]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef Gigageil het volgende:
He...Huub en Japio hebben een klik......Hard Rock.....![]()
Dan verander ik mijn avatar terug. Lekker puh....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:24 schreef Judah het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat Jaap niet gaan 'moonen' vanavond.
Ik noem dat niet echt breed, maar goed.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:38 schreef Mika25 het volgende:
Huub heeft best wel een brede muzikale smaak, hardcore/hardstyle, pop-muziek, klassiek, metal... (beetje net als mij, met uitzondering dat ik niet van hardcore hou)
Ja je mierenneukt....quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
[mierenneuk mode]
Nu-Metal(of desnoods "metal" in z`n algemeenheid)
Je bent een held !!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:38 schreef Gigageil het volgende:
Als ik zo'n zeikwijf met haar Haar zou hebben als Amanda zou ik die vanavond nog op straat gooien....![]()
wie de broek past.... (of was dat nou een schoen)quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:38 schreef schatje het volgende:
Natasia heeft een spijkerbroek van Brian aan.
Nee, die bedoel ik niet. Hij zat echt vele filmpjes te bekijken. Niet alleen die 'voice over' fake film. We zaten ons toen allemaal te verbazen dat dat gewoon mocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:32 schreef Roy_vdm het volgende:
[..]
Dat waren De Gouden Vlooi-fakes, die hij met toestemming van de redactie mocht bekijken (eerst met Bart, daarna met alle andere bewoners).
Is dit die humor van jaap waar TIEN het over had?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:33 schreef petraa het volgende:
...vetgoeie muziek maken.
Ehm ff serieus Huub zat daar toch nog bij ????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft zitten snuffelen in de lijst van Huub, en komt FOK tegen. Hdnkkk zegt dat Huub bepaalde voorrechten heeft.![]()
![]()
![]()
is misschien ter compensatie omdat ie deze maand geen vakantie krijgt. zal zo s ff kijken of ik het script nog ergens heb liggen wat daar in staat over deze vreemde gebeurtenissenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Hij zat echt vele filmpjes te bekijken. Niet alleen die 'voice over' fake film. We zaten ons toen allemaal te verbazen dat dat gewoon mocht.
MG wat een NSB er is die Jaapquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef beequeen het volgende:
Billie heeft zitten snuffelen in de lijst van Huub, en komt FOK tegen. Hdnkkk zegt dat Huub bepaalde voorrechten heeft.![]()
![]()
![]()
Billie is dus echt gecast op spionagequote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap zag fok.nl in het lijstje van Huub verteld ie tegen Brian
Misschien was de regie gedrogeerd door Hdnkkk.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, die bedoel ik niet. Hij zat echt vele filmpjes te bekijken. Niet alleen die 'voice over' fake film. We zaten ons toen allemaal te verbazen dat dat gewoon mocht.
Nee, hij was ff weg.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ff serieus Huub zat daar toch nog bij ????
Neuhhh.. Huub was even weg... Billie Turf houd Huub in de gaten voor Brianlessquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:42 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm ff serieus Huub zat daar toch nog bij ????
Ze loopt niet voor niks altijd op haar harses te krabben.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van het eigen haar van Natasia blijft niet veel meer over. Altijd strak gevlochten en verstopt onder een dikke laag kunsthaar. Haar eigen haren verstikken helemaal.
[afbeelding]
het is trouwens allemaal leuk en aardig zo'n pruik maar zouden ze niet eens wat plukken haar op dat enorme voorhoofd van dr transplanteren. kunnen ze daar de rest van de pruik aan vast plakkenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Van het eigen haar van Natasia blijft niet veel meer over. Altijd strak gevlochten en verstopt onder een dikke laag kunsthaar. Haar eigen haren verstikken helemaal.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |