nee heeft een hoer ook zonder geneuktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft het niet zonder gedaan, hij werd op tijd gewaarschuwd toch?
Bron?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:35 schreef Villalux het volgende:
Brainlees zoekt info geslacht ziektes!
Dan wilde hij het toch ook zonder doen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is geen held, maar hij moet blijven om Sylvia naar de winst te helpen, en na Sylvia en Huub komen pas heel laat de anderen , met op de laatste plaats natasia en Brian.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:24 schreef Sammy-S het volgende:
Ik heb het gevoel dat Huub door sommige mensen hier zalig is verklaard. Wannier verklaren jullie die loser heilig eigenlijk? Doe normaal mensen, zij zijn een voor een stelletje rare figuren die de rest het huis willen uit pesten. Geniet van het programma (als je het leuk vind) maar ga niet van ze een held maken.
Volgens mij werd hij toen de eerste keer met Gaby idd gewaarschuwd, en gingen de streams ff op zwart.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub heeft het niet zonder gedaan met de lichte dames. Hij is zelfs door 'achter' er aan herinnerd (volgens mij) dat hij het veilig moest doen, en ik heb Gaby ook iets uit haar tasje zien halen toen het zover was.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:32 schreef scanman01 het volgende:
Huub blijft Brian aanvallen dat hij het zonder condoom heeft gedaan. Volgens mij vergeet Huub even iets
Ameszquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Is de achternaam van Jaap bekend? Ben wel benieuwd naar zijn zelfgeclaimde schaakcarriere...
amesz ofzo, stond hier ergens een keerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Is de achternaam van Jaap bekend? Ben wel benieuwd naar zijn zelfgeclaimde schaakcarriere...
wat dat betreft is DGK goed informatie-materiaal voor presentatie op scholen, hoe het niet moetquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan wilde hij het toch ook zonder doen?
En ik denk dat de waarschwuing ook wel iets te laat kwam. Maar toen werden de streams uitgeschakeld.
amesz of zoquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:36 schreef demins het volgende:
Thx. Bespaart me een boel moeite!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Amesz
En hij staat op allerlei schaaksites vermeld.
lelijk zeg!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:38 schreef Clank het volgende:
Het lijkt echt of ze de pony vergeten zijn bij Natasia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |