Idd d,r voorhoofd loopt tot aan haar kruin, ze is al geen porum maar dit maakt het nog erger.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:17 schreef Mani89 het volgende:
Heeft natasia nou zon terugtrekkende haargrens?
Ik heb geen streams aan maar ik gok dat je het over onze altijd zo oprechte Natasia hebt...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Wat heb ik daar toch een hekel aan als mensen overdreven vaak bij elke schijt, ik hou van jou, zeggen..![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:19 schreef Kinga het volgende:
Wat heb ik daar toch een hekel aan als mensen overdreven vaak bij elke schijt, ik hou van jou, zeggen..![]()
Brian heeft een ontslagronde voor Joep Meloen aangevraagd geloof ik. Geen idee of dat geldig is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
[..]
En meteen nog een vraagje erover heen. Kunnen verschillende bewoners voor Huub een ontslag aanvragen? Dan zou Brian toch zeker ook voor Huub een ontslag aanvragen... Owww nee sorry daar is Brian te laf voor...
En Amanda heeft het ingesproken op de keukentelefoon. Ook geen idee of dat geldig is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft een ontslagronde voor Joep Meloen aangevraagd geloof ik. Geen idee of dat geldig is.
Het is idd loodzwaar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Hoelang zal Jaap het nog uithouden, dit is wel heel zielig.
Wat is er met Jaap?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:22 schreef Kinga het volgende:
Hoelang zal Jaap het nog uithouden, dit is wel heel zielig.
Loodzwaar, wat je zegtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is idd loodzwaar.
Respect voor Jaap.![]()
Dat heeft Brian dus ook gedaan, omdat hij al niet zeker was dat hij op Amanda kon bouwen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:20 schreef akveor het volgende:
En meteen nog een vraagje erover heen. Kunnen verschillende bewoners voor Huub een ontslag aanvragen? Dan zou Brian toch zeker ook voor Huub een ontslag aanvragen... Owww nee sorry daar is Brian te laf voor...
Jee ik ben een stuk kwijt. Ik begrijp nu dat Amanda via de keukentelefoon het onslag heeft ingetrokken Brian er een heeft aangevraagd. TNX ik ben weer op de hoogte.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft een ontslagronde voor Joep Meloen aangevraagd geloof ik. Geen idee of dat geldig is.
donkere vrouwen/negerinnen die extensions dragen hebben vaak van die hoge voorhoofden, komt van het altijd strak laten invlechten van nephaar, en als je dat je hele leven doet krijg je dat als gevolgquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:18 schreef Clank het volgende:
Is het haar van Natasia nu klaar?? Wat zit het vreemd aan de voorkant.. zo'n hoog voorhoofd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |