Duik jij even lekker met Peter6000 de kast in. En vooral er niet meer uit komenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Lullige reacties van Huub tegen Jaap.
Hij heeft een "niet officieel" alcohol limiet gekregen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:
huub is alweer aan het uitreken wanneer hij mag drinken. kan ie zich vol laten lopen en weer een week verbod
ik vond het nog erg mildquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Die Jaap moet eens ophouden verdomme! De hele middag is hij als bezig ons te amuseren en zo kom ik niet weg van de streams als hij niet eens ophoud leuk te doen.
"Jij bent waardeloos, je bent alleen goed om te pijpen"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Verslavend is Billie he?????????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Die Jaap moet eens ophouden verdomme! De hele middag is hij als bezig ons te amuseren en zo kom ik niet weg van de streams als hij niet eens ophoud leuk te doen.
"De dagen gaan hier ook zo snel voorbij..." is dan ook een veelgebruikte zin van haarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef the_undertaker het volgende:
Die Amanda is me er ook een. Hele dag opmaken en kijken in de spiegel.. En als het allemaal naar dr zin is moet ze weer naar bed. En dan de volgende dag het hele riedeltje weer opnieuw
]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef the_undertaker het volgende:
Die Amanda is me er ook een. Hele dag opmaken en kijken in de spiegel.. En als het allemaal naar dr zin is moet ze weer naar bed. En dan de volgende dag het hele riedeltje weer opnieuw
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"Jij bent waardeloos, je bent alleen goed om te pijpen"
Quote van Jaap richting Sylvia...
Hoe kom je er bij dat het niet gemeend was?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...
Maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Nirvana- rape me
Jij bent nog heel serieus nadat je 5 flessen sterke drank in een half uur achterover heb gegooid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het niet gemeend was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |