Dus gaat het analyseren verder: Heeft hij echt een academische (universitaire)status?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de vrouwervaringen van Billie niet verder gaan dan het lezen van de Libelle.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Ik weet niet of iemand dit ook heeft gemerkt, maar jaap is echt superdik.
je hebt 'm echt (o.a.) niet gezien tijdens het avondeten afgelopen donderdag he? dat was mega irritantquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:01 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar, op dat neurien na, irriteer ik me helemaal niet aan Jaap. Ik vind hem sneu en eigenlijk zielig, maar ik irriteer me niet aan hem. Je ziet 'm amper en als hij er is, dan is het gewoon beeldvulling, geen irritatiefactor. Daarom zit hij daar niet op zijn plek. Als ik me zou irriteren snap ik de casting nog, maar dit is echt niets.
In de vorige over Brian ook al iets dergelijks. Eindelijk krijgen ze het daar ook doorquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:04 schreef Ashley1 het volgende:
16:14 - Oneerlijke Brian
(..) Misschien een leuke titel voor een gedicht?
bron tien.tv
vooral de laatste zin hihihi die vind ik wel leuk
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:03 schreef Judah het volgende:
[..]
Ook vandaag weer gefitnessed. Way to go Jaapie. Ga het vieren met een emmer Remia!
Hihi, gekkie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:04 schreef Roy_vdm het volgende:
Sorry ben een beetje melig vandaag.
Universitaire Status ?? Bestaat dat dan? Status.... omdat je een beetje met je neus in de boeken hebt gehangen een paar jaar ??quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jaap had het over Sushi, die koud wordt. Nu vraag ik me af hoe iemand van 24, studerend aan de Erasmus zo'n opmerking kan maken. Ik twijfel een beetje aan de universitaire status van Jaap ......
Nena -> Amandaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:02 schreef Judah het volgende:
[..]
Niet waar.
Nog één voor Bart (cq. Nathanael) en nog voor Ilona.
weird al yankovicquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:07 schreef Spoko het volgende:
als Huub nou even die covergrap van Michael Jackson draat van, You know I am fat, I am fat......
Hallo, dit is een COS, kunnen jullie ff ontopic blijven.quote:
Ja dat heb ik wel gezien. Dat vond ik onbeschoft, zielig en onbeholpen maar niet irritant. Hij moet tegen zichzelf beschermd worden die jongen. Misschien een andere definitie van irritant. Ik irriteer met aan Natasia met haar gelieg en geschreeuw, ik irriteer met aan Brian met zijn vieze zachte stemmetje, leugens en achterbaksheid. Daar zet ik de streams voor uit, maar Jaap negeer ik met gemak en denk er het mijne van, maar het is geen irritatie. Beetje lastig uit te leggen, maar kan natuurlijk best dat andere zich echt oprecht irriteren. Dan is ie toch niet zo slecht gecast.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt 'm echt (o.a.) niet gezien tijdens het avondeten afgelopen donderdag he? dat was mega irritant
Ik hoop zo dat het echt alleen dat is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef Sporti het volgende:
Eric stookt het vuurtje nog is ff lekker op en doet alsof die Huub gaat wegstemmen
Erik stemt hem volgens mij echt weg...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef Sporti het volgende:
Eric stookt het vuurtje nog is ff lekker op en doet alsof die Huub gaat wegstemmen
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hallo, dit is een COS, kunnen jullie ff ontopic blijven.
ik geloof eht ook.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:10 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Erik stemt hem volgens mij echt weg...![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:10 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
Erik stemt hem volgens mij echt weg...![]()
ik hoop het...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:11 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, hij heeft gisteren tegen een goede vriendin gezegd dat hij huub er in laat, dat geloof ik eerder
We zullen het zien, maar ook tegen zijn vriendin zei hij ook nog ff ik twijfel nog.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:11 schreef Fikkert het volgende:
[..]
, hij heeft gisteren tegen een goede vriendin gezegd dat hij huub er in laat, dat geloof ik eerder
wat is "de waarheid"?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
Eric houdt het dus nog steeds volHebben ze nog niet de waarheid gehoord van Patricia of Wilgo ofzo
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen. Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:12 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik denk niet dat Eric hem eruit gaat stemmen. Hij heeft hem later in het spel nog nodig. Na een jaar vallen er vanzelf wel mensen af (figuurlijk).
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen.
Waar leid je dat uit af?quote:Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.
Ze negeren hem volledig. Jaap zat gisteren bijna een hele dag alleen achter de computer, waar die nu ook zit. Tijdens het avondeten praten ze wel eens met Jaap, maar dat zijn voornamelijk opmerkingen over z`n eetgewoonten. Jaap roept geen echte irritatie op, ons streamers praten alleen over hem in de trant van "Jaap zit nu...op een stoel niets te doen".quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:09 schreef happyme28 het volgende:
maar kan natuurlijk best dat andere zich echt oprecht irriteren. Dan is ie toch niet zo slecht gecast.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen. Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.
Amanda twijfelde gisteravond toen ze in de gameroom was tegen Eric en Sylvia. Maar Natasia heeft weer met haar gesproken en gezegd dat ze nu vol moet houden en niet om te gaan. Dat leek ze te beamen, maar het is nog lang tot donderdag dus wie weet. Het blijft gewoon spannend tot de stemming aan toe.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rol speelt hij al dagen en nu geloven jullie hem opeens? Hij heeft al zo vaak gezegd dat hij tegen Natasia doet alsof hij Huub eruit stemt. Dat was de bedoeling en kan gaat hij dus tot donderdag blijven zeggen. Ik dacht trouwens dat Amanda Huub er ook niet meer uit zou stemmen.
De waarheid is dat Huub en Eric een pact hebben dat ze elkaar er niet uit zullen stemmen. De afspraak was dat ze tegen Natasia en Brian doen alsof ze elkaar er wél uit willen stemmen. Net als destijds met Nena zeg maar. Eric weet dat hij Huub nodig heeft en andersom. Iedereen zegt ook tegen hem dat ze met z'n drieën moeten blijven om te kunnen winnen van Natasia en Brian. Dat heeft hij zelf ook wel door. En hij weet ook dat hij veel kijkers enorm tegen zich krijgt als hij Huub er wel uitstemt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |