Duik jij even lekker met Peter6000 de kast in. En vooral er niet meer uit komenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Lullige reacties van Huub tegen Jaap.
Hij heeft een "niet officieel" alcohol limiet gekregen...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef raggende_annie het volgende:
huub is alweer aan het uitreken wanneer hij mag drinken. kan ie zich vol laten lopen en weer een week verbod
ik vond het nog erg mildquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Die Jaap moet eens ophouden verdomme! De hele middag is hij als bezig ons te amuseren en zo kom ik niet weg van de streams als hij niet eens ophoud leuk te doen.
"Jij bent waardeloos, je bent alleen goed om te pijpen"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Verslavend is Billie he?????????quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Die Jaap moet eens ophouden verdomme! De hele middag is hij als bezig ons te amuseren en zo kom ik niet weg van de streams als hij niet eens ophoud leuk te doen.
"De dagen gaan hier ook zo snel voorbij..." is dan ook een veelgebruikte zin van haarquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef the_undertaker het volgende:
Die Amanda is me er ook een. Hele dag opmaken en kijken in de spiegel.. En als het allemaal naar dr zin is moet ze weer naar bed. En dan de volgende dag het hele riedeltje weer opnieuw
]quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef the_undertaker het volgende:
Die Amanda is me er ook een. Hele dag opmaken en kijken in de spiegel.. En als het allemaal naar dr zin is moet ze weer naar bed. En dan de volgende dag het hele riedeltje weer opnieuw
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:44 schreef Mika25 het volgende:
[..]
"Jij bent waardeloos, je bent alleen goed om te pijpen"
Quote van Jaap richting Sylvia...
Hoe kom je er bij dat het niet gemeend was?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...
Maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel.
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Nirvana- rape me
Jij bent nog heel serieus nadat je 5 flessen sterke drank in een half uur achterover heb gegooid?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:47 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat het niet gemeend was?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:48 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Verder hoef ik hier toch niets over te zeggen ?
Met Brain kun je dan pas echt een goed gesprek voerenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent nog heel serieus nadat je 5 flessen sterke drank in een half uur achterover heb gegooid?
juist dan zeg je eerder wat er op je hart ligtquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij bent nog heel serieus nadat je 5 flessen sterke drank in een half uur achterover heb gegooid?
Even mee uit de vorige COS, ik weet niet of je je antwoord al had, maar ik denk aan de muziek van 2001: A Space Odyssey.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
dus als iemand enig idee heeft waar ik het over heb hoor ik het graag
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
Geen excuus.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij wilde achter de pc. Maar dat mocht even niet ivm onderhoud. Toen het wel weer mocht zater Eric en Huub er al achter voor Jaap kon opstaan.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef Kinga het volgende:
Waarom zit Jaap eigenlijk bij Huub, wil die aandacht? Was net al zo genant in de keuken...
Anders volg je de discussie even... Het gaat er niet over of het een excuus is of niet, maar of het gemeend was of niet. En kijkend naar wat er die avond allemaal gedaan gezegd en gedronken is ga ik daar niet van uit.quote:
ja had m al een tijdje en dat was inderdaad wat ik bedoelde, maar toch verbazingwekkend hoeveel mensen uit tatataaaa een liedje kunnen halenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even mee uit de vorige COS, ik weet niet of je je antwoord al had, maar ik denk aan de muziek van 2001: A Space Odyssey.
Is inderdaad al gezegd.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:50 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Even mee uit de vorige COS, ik weet niet of je je antwoord al had, maar ik denk aan de muziek van 2001: A Space Odyssey.
Hij dronk 1 (of 2?) biertjes en 1 glas jenever...en toen begonnen de sexuele beledigingen tegen vooral Amanda en Sylvia. Daarna pas begon Huub hem dronken te voeren met Goldstrike etc...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
ja echt wel...ik ga nu het haakje op mijn deur doen!~quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
Verbazingwekkend: dat korte haar staat zdngmw veel beter.
Afkomst verloochent zich niet.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef the_undertaker het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik OOIT zulke taal heb uitgeslagen (hoe dronken ook)
Wel heel eerlijk kan je zijn.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:49 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:43 schreef Heathen het volgende:
Ik geloof dat hele verhaal sowieso niet van die 2.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef scanman01 het volgende:
Zal patricia, na zijn laatste afgang in de villa vorige week, Nathanael al gedumpt hebben?
Jaap is waarschijnlijk de grootste misser van het programma tot nu toe. De redactie mag hopen dat hij er meteen wordt uitgestemd zodra het mag.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:54 schreef Spoko het volgende:
Jaap zuip nog is wat, doe je teminste iets.....
Niet gemeend !!! maar wel asociale opmerkingquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:46 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Grote verschil is dat dat niet gemeend was en deze wel...
Maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |