is waarschijnlijk gevalletje Korsakovquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
Ehmmmm.......Snollie heeft geen sex gehad met alcohol?????
Wie sjegt dat hunnie dat hebbu gedoan dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef Dogga het volgende:
[..]
maar hun hebben een Hiv test afgelegt voor het betreden van de kooi
dit was een hoer van buiten
nee, ik vermoed dat haar korte-termijnsgeheugen snel weer komt opspelen en haar alles laat doen vergeten van briaaaienquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Voorlopig wel, maar je weet het nooit met die ene hersencel he.
Voor je de kooi in komt wordt je getest op alles..ook op Hivquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wie sjegt dat hunnie dat hebbu gedoan dan?
Nu? Ja nu wel.... maar strakkies is weer een heel ander verhaal...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:09 schreef DeGoudenFooi het volgende:
[..]
dank uis het nu dan ook over tussen amandel en braaaien?
Ik vind jou Avatar zoooooo smerig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu? Ja nu wel.... maar strakkies is weer een heel ander verhaal...
Zoals Sylvia heel scherp opmerkte gisterenavond:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:11 schreef Dogga het volgende:
Voor je de kooi in komt wordt je getest op alles..ook op Hiv
SOAboys hahaquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die Griekse van het feestje met SOABoys.
Haha, zodat we Jaap niet vergeten.... maar zal um wel even aanpassen... het heeft lang genoeg geduurd.quote:
Also sprach Zarathustraquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef raggende_annie het volgende:
ff heeel erg of topic. ben hier bezig met een filmpje en wil daar wat muziek onder zetten. weet echter niet hoe het heet. ben op zoek naar dat deuntje wat je altijd hoort als er iets geweldigs staat te gebeuren. (taaaaaa taaaaaaaa taaaaadaaa........ taaaaaaaa taaaaaa tataaaaa..... tatataaaaa taaaaaaa tatataaaaa en dan trommels. pom pom pom pom pom pom)
dus als iemand enig idee heeft waar ik het over heb hoor ik het graag
lijkt op de intro van fanfare for the common man van emerson lake en palmer
Heb je iets tegen dikke mensen met viltstiftstreken op hun gezicht ofzo?quote:
Ik kijk nietquote:
En terrecht...quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die Griekse van het feestje met SOABoys.
Nee maar wel tegen de herinnering die eraan kleeftquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef Judah het volgende:
[..]
Heb je iets tegen dikke mensen met viltstiftstreken op hun gezicht ofzo?![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:14 schreef TilburgsPrinsesje het volgende:
Also sprach Zarathustra
http://en.wikipedia.org/wiki/Also_sprach_Zarathustra_(Strauss)
Jumjum. Shoarma, chippies, goldstrike,quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee maar wel tegen de herinnering die eraan kleeft![]()
![]()
![]()
Kots, boedah, klein pikkie moet ik nog verder gaan ???quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Judah het volgende:
[..]
Jumjum. Shoarma, chippies, goldstrike,![]()
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Haha, zodat we Jaap niet vergeten.... maar zal um wel even aanpassen... het heeft lang genoeg geduurd.
ach ja, boeiendquote:Op zaterdag 3 maart 2007 16:16 schreef Sporti het volgende:
Schandalig verwarming op 27 graden, en dat gigantische waterverbruik, asociaal hoe die met het milieu omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |