Een opgeruimder huisquote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
wat moet je voor dat sound generator ding hebben?
Ik moet even naar laten kijken of de Terrascout nog ubercool is. Gisteren liet ie z'n cyber-test-quote:Op zondag 4 maart 2007 23:08 schreef pmdomela het volgende:
Die terrascout doet het verder nog gewoon goed?
Dat is een mooi bestemming. Maar ik moet dus even naar laten kijken of hij het weer kan doen.quote:Ik heb er geen verstand van maar mijn school (Barlaeus gymnasium in het centrum) zal wel interesse hebben als ie het verder goed doet en gewoon makkelijk aan te sluiten is qua elektriciteit enzo (het ziet er gewoon zo historisch uit).
Stationair voor de deur snel laden kan. Elke auto blokkert gelijk de hele straat. Parkeerplaats is zeldzaam en prijzig (3,60 p.u.)quote:Op maandag 5 maart 2007 00:13 schreef schvvmert het volgende:
Is er een laden en lossen plek in de buurt?
Zie mijn eerdere reacties. De Terrasound wordt eerst voor pmdomela nagekeken. Als Isdatzo niet reageert ben jij de volgende.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:17 schreef Khadgar het volgende:
Die Terrascout! Gaaf ding! Mag ik die? Half kratje pils? Sound generator klinkt ook interessant!
Er is inmiddels ook een set 70' cylinder speakers (20cm doorsnee ongeveer 12 cm hoog, creme wit linnen voorkant. Wit is inmiddels creme kleur). Moet er nog een foto van maken.quote:Net zoals die bolvormige speaker.
De voeding is inderdaad nog werkend. De extra amperes aan stroom zijn ook te voelen in het gewichtquote:Op maandag 5 maart 2007 00:29 schreef SoupNazi het volgende:
Wat voor die voeding? En is die nog heel?
ok, ik heb morgen nieuws (even overleggen met docenten morgenochtend).quote:Op maandag 5 maart 2007 15:05 schreef Lurky het volgende:
[..]
Ik moet even naar laten kijken of de Terrascout nog ubercool is. Gisteren liet ie z'n cyber-test-
golfje uit het scherm verdwijnen.
[..]
Dat is een mooi bestemming. Maar ik moet dus even naar laten kijken of hij het weer kan doen.
Tja, dat is idd een beetje ver.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:38 schreef Isdatzo het volgende:
tja amsterdam zie ik zo..
daar kom ik niet 1 2 3.. (Valkenswaard..)
Khadgar! ?quote:maak iemand anders er maar blij mee dan![]()
Ai, dat gewicht maakt het wel lastig. in A'dam kom ik nooit, en 8 kilo is wel erg veel om te verzenden.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:17 schreef Lurky het volgende:
[..]
De voeding is inderdaad nog werkend. De extra amperes aan stroom zijn ook te voelen in het gewichtHij weegt 8 kilo.
Mail me maar.
Mail mij maar even je tel nr. Dan kan je hem zo ophalen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:58 schreef pmdomela het volgende:
School wil hem graag zien en testen en is erg geinteresseerd, wanneer mag ik hem komen halen? Woon zelf ook in Adam dus lijkt me geen probleem als het door 1 persoon te dragen is?
Mochten ze er toch niks mee kunnen breng ik hem terug of regel ik zelf wel wat via anderen op fok die hem willen (wat jij wilt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |