Heheh, das een mooie.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:00 schreef vigier het volgende:
Bij onze leasemaatschappij mag je geen Renault meer bestellen... Misschien gaan ze Peug ook nog wel aan de lijst toevoegen...
Dan denk ik dat je pech hebt.... en binnekort weer langs de kant van de weg staat te vloeken en te tieren.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:03 schreef Chinless het volgende:
Of dat kwam doordat toyota niet zoveel rond reed wist hij niet. Maar ing heeft net veel nieuwe 207s aangeschaft dus ik vrees het ergste
Ford heeft dit jaar miljoenen verlies geleden, omdat Toyota de hele amerikaans markt aan het veroveren is. Het is op dit moment zelfs een algemeen feit dat Toyota de betrouwbaarste auto is.quote:Of dat kwam doordat toyota niet zoveel rond reed wist hij niet
Heb zelf een Toyota Celica gehad uit '91 en tot z'n laatste beurt (voordat ik m in liet ruilen een paar maanden terug) was het enkel remblokjes vervangen voor rest waren dat de duurste zaken. Dat ding bleef gaan... net een Duracell konijntjequote:Op zaterdag 3 maart 2007 01:45 schreef diomedes het volgende:
Alleen maar ellende met die europese autoos. Lang leven de japaners.
[..]
Ford heeft dit jaar miljoenen verlies geleden, omdat Toyota de hele amerikaans markt aan het veroveren is. Het is op dit moment zelfs een algemeen feit dat Toyota de betrouwbaarste auto is.
(of in ieder geval 1 van de betrouwbaarste)
Mijn ouders hebben altijd problemen met volkswagen gehad en rijden nu toyota
Mijn oom en tante iedere keer ellende met renault.
Ikzelf prive ellende met peugeot (en ben best een tijdje peugeot fan geweest)
Voor mijn werk nogal wat mee gemaakt met opel astra&combo
Rij nu in een saaie nissan en heb nog totaal geen problemen gehad (afkloppen)
Dat hebben alle peugeots..quote:Tweede 207: 28.000 ong.
Oliepeil laag, echter zat er gewoon olie in, na het bij flikkeren bleef de melding.
Met Saxo heeft ook regelmatig met kuren te maken.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 04:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
Franse auto's en electronica...
(heb zelf een 206)
Stationairklep is idd bekend probleem van 106/saxo. Keer goed schoonmaken zou al veel kunnen helpen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:59 schreef OA het volgende:
Met Saxo heeft ook regelmatig met kuren te maken.
Bij stilstaan 3000 toeren maken (zonder gaspendaal aan te raken...)![]()
Oh ik ben nog steeds erg te spreken over het uiterlijk van mijn 206je. Mijn vorige, een 205je mis ik af en toe nog steeds. Portieren die net zo dun zijn als een kartonnen doos, ver overhellen bij lange scherpe bochten, af en toe uitvallen van motor tijdens het rijden, geweldige auto!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:46 schreef battlesickloner het volgende:
Lijkt me allemaal te herleiden tot elektronica, en die zit in iedere moderne wagen ... beter een iets ouder beestje kopenwant echt alle merken hebben er problemen mee.
Ligt op zich niet aan Peugeot, daar hebben ze best wel ooit leuke autootjes gemaakt, naar mijn mening.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |