quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:07 schreef Myriam1978 het volgende:
Wat lelijk... Je wilt toch niet mee dood gevonden worden!
Komt omdat het antwoord al in de vraag staat.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vroeg dat ook al een half uur geleden, maar niemand geeft antwoord iedereen is in de ban van Marielle![]()
ze is okay, vindt nena kwa uiterlijk mooierquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar leuk en lekker. Post eens een foto van jezelf.....![]()
Me kids verklaren me al voor gek, die zien me al zitten bij de hockey met een laptoppie. Alhoewel de middelste begint ook aardig verslaafd te raken .quote:
Ik weet niet waar ze het vandaan heeft, maar het klinkt goed. De HES-groep op de eerste 3 plaatsen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:13 schreef scanman01 het volgende:
Marielle zegt nu dat Huub op 1 staat, Syl op 2 en Eric op 3
Brian zag dat Huub een stapel papieren aan Sylvia gaf en dacht dat dat uitgeprinte reacties van zijn weblog waren. Ga me bijna schuldig voelen want ik vroeg vanmiddag in 1 van de cossen of Huub wel reacties op zijn weblog mocht ontvangen.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vroeg dat ook al een half uur geleden, maar niemand geeft antwoord iedereen is in de ban van Marielle![]()
Ik bedoelde de sleutelhangerquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar leuk en lekker. Post eens een foto van jezelf.....![]()
nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:16 schreef vzzzzzbx het volgende:
dronk huub???!
Zijn wij dan de enige die nog bezig zijn met het "spel"quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dáár moet je op inspelen!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Me kids verklaren me al voor gek, die zien me al zitten bij de hockey met een laptoppie. Alhoewel de middelste begint ook aardig verslaafd te raken .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |