Dat Big Brother begon zo leuk. Maar hoe meer de overige media erover begonnen te berichten hoe sterker ik me genaaid voelde met dat programma. Afgelopen maandag zeiden ze bij STenders op de radio al dat Martin wegging. Zeker nu fokzine ook nog eens die geluidsfragementen publiceerde is voor mij de lol ervan af. Zou me niet eens verbazen als 1 of 2 van die BB gasten ook nog eens acteurs zijn. Van mij mag het van de buis. We leven toch niet in een politiestaat met al dat gescreende beeld & geluid?
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .
jou redenen om het NIET leuk te vinden zijn mijn redenen om het juist super leuk te vinden. man dit is toch heerlijk..het leeft als de pest en er gebeurt de heletijd wat..dit is voor mij echt top..heerlijk gewoon een soort krant die om de paar uur anders gelezen word...ik geniet...en nu dat tara wat leven in de brouwerij gooid is het weekend ook weer geslaagd.
Gaby
*^*^*^*^*^*^*^*^*^* bigbrother voor kids http://www.kidsplanet.nl
Het is inderdaad juist machtig mooi allemaal! Juist omdat het zo fake is en er ook bewijzen worden gevonden dat dat zo is, is het dolletjes hoezeer ze bij V proberen de boel in het gareel te houden. Ik lach me werkelijk helemaal suf! En ja, daar wil ik graag een klein steentje bij meedragen! Ik vermaak me echt kostelijk.
En het grootste voordeel is dat Fok er ontiegelijk veel publiciteit door heeft gekregen En dan te bedenken dat dit alleen nog maar het forum is en binnenkort de officiele site open gaat. Zoveel publiciteit had Danny denk ik niet verwacht.
Als jullie er geen zak aan vinden, kijk dan niet en klaag dan niet... Ik ga toch ook niet in nl.tv.5uurshow lopen zeiken dat Viola Holt een goor wijf is die al jaaaaren in staat van ontbinding is... (hmm.. weer een idee)
just a thought..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.