abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 september 1999 @ 00:06:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_190648
Dat Big Brother begon zo leuk. Maar hoe meer de overige media erover begonnen te berichten hoe sterker ik me genaaid voelde met dat programma. Afgelopen maandag zeiden ze bij STenders op de radio al dat Martin wegging. Zeker nu fokzine ook nog eens die geluidsfragementen publiceerde is voor mij de lol ervan af. Zou me niet eens verbazen als 1 of 2 van die BB gasten ook nog eens acteurs zijn. Van mij mag het van de buis. We leven toch niet in een politiestaat met al dat gescreende beeld & geluid?

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_190649
precies het begin was leuk daarna werd het slechter en sinds ze het compleet regiseren en censureren op internet sucked het bigtime!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190650
jou redenen om het NIET leuk te vinden zijn mijn redenen om het juist super leuk te vinden. man dit is toch heerlijk..het leeft als de pest en er gebeurt de heletijd wat..dit is voor mij echt top..heerlijk gewoon een soort krant die om de paar uur anders gelezen word...ik geniet...en nu dat tara wat leven in de brouwerij gooid is het weekend ook weer geslaagd.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_190651
Ja, de lol gaat er zo wel af.
Het is gewoon een spin-off van Goede Tijden Slechte Tijden, allemaal FAKE.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 26 september 1999 @ 00:14:00 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190652
Ik vind de hype eromheen wel grappig eigenlijk en vooral de roddels
pi_190653
Het is inderdaad juist machtig mooi allemaal! Juist omdat het zo fake is en er ook bewijzen worden gevonden dat dat zo is, is het dolletjes hoezeer ze bij V proberen de boel in het gareel te houden. Ik lach me werkelijk helemaal suf! En ja, daar wil ik graag een klein steentje bij meedragen! Ik vermaak me echt kostelijk.

Fok!zine 2 the rescue!!!
  zondag 26 september 1999 @ 00:38:00 #7
45 SiGNe
pi_190654
En het grootste voordeel is dat Fok er ontiegelijk veel publiciteit door heeft gekregen
En dan te bedenken dat dit alleen nog maar het forum is en binnenkort de officiele site open gaat.
Zoveel publiciteit had Danny denk ik niet verwacht.
pi_190655
BB suckt en veronica kan blij zijn met de aandacht van FOK!
pi_190656
precies! ze verdienen de aandacht van Fok! niet, maar ach...zolang het hier een beetje negatief blijft is het ok, voor ons dan, niet voor V
I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 26 september 1999 @ 02:06:00 #10
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190657
Als jullie er geen zak aan vinden, kijk dan niet en klaag dan niet...
Ik ga toch ook niet in nl.tv.5uurshow lopen zeiken dat Viola Holt een goor wijf is die al jaaaaren in staat van ontbinding is... (hmm.. weer een idee)

just a thought..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zondag 26 september 1999 @ 02:26:00 #11
45 SiGNe
pi_190658
ja, maar dat van Viola Holt is dan ook al jaaaaren benkend
  zondag 26 september 1999 @ 02:52:00 #12
248 CAT
World Traveller
pi_190659
Ik lach me dood, ge-wel-dig....van mij mag BB wel 200 dagen duren.
-=***One nation under a groove***=-
  zondag 26 september 1999 @ 02:53:00 #13
248 CAT
World Traveller
pi_190660
Viola Holt??? Oké, ik loop jaren achter blijkbaar!
Wanneer ben ik geen newbie meer? : )
Hmmmm, ik dwaal af...
-=***One nation under a groove***=-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')