abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47266272
Lekker is dat. Ineens blijft hij vasthangen tijdens het laden. Valt uit, start hem opnieuw op, en de savegame is corrupted.

WTF WTF, was al redelijk ver.
pi_47268246
Maar....

Is hij verder wel mooi?
graphics?
auto geluid?

besturing?

Komop!
pi_47271393
De besturing vind ik echt toppie!!!!!
GEluid is ook supermooi, graphics van de omgeving zijn voor de ps2 supermooi. De auto's zijn ook mooi, maar lijken van de buitenkant een beetje op burnout-stijl.

De inside vieuw is wel machtig, ook ziet het er erg goed uit
pi_47279882
Heb hem ook, maar vindt hem nu niet zo mooi als jij hem omschrijft...

Misschien heb ik hem zelf overhyped

Maar, geluid van auto's vind ik matig...

Graphics, kunnen er mee door
Insideview (favo) zijn de tellers amper te lezen :p

Maareh.......
Kun je nie zelf schakelen op de ps2 met dit spel
pi_47290828
Echt dom, volgens mij ook niet. Ben al die menu's nagegaan, en nergens kan ik automatic uitzetten.
pi_47290932
En als je een wegligger vol van voren ramt, vliegt ie als een speelgoedautootje omhoog, en begint hij te draaien in de lucht
pi_47295498
Ja idd..

Jammer van dat schakelen

Ennuh, hoever ben jij nu?

Ik vind hem maar tegenvallen!

Kijk je dan ook zolang naar uit
pi_47297807
Ik ben nu op 8 %.

Vind hem ook een beetje tegenvallen
pi_47298916
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 12:56 schreef el_cornholio het volgende:
Ik ben nu op 8 %.

Vind hem ook een beetje tegenvallen
Ik ga mn geluidskaart maar eens fixen van de pc

Ik vermaak me er wel mee hoor dat wel, maar had hem iets beter verwacht....

Welke auto rijd je?
  donderdag 15 maart 2007 @ 16:30:54 #110
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_47305375
heb hem ook, voor de PS2

De Bart Smit in Groningen (Vis Markt) was zelfs gewillig om de prijs nog weer omlaag te halen, nu maar voor ¤ 27

Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_47306951

Ik heb alleen geen kaart erbij
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:28:43 #112
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_47328478
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef el_cornholio het volgende:

Ik heb alleen geen kaart erbij
Nee ik ook niet. Naja, 1x op Select drukken en je hebt een mooi interactieve kaart tot je beschikking.

Tis wel een ontzettend groot spel. Ik was gister ff begonnen om een aantal dealers langs te rijden. 1 daarvan was 30km verderop. Was bijna een 15 minuten voluit rijden . Wel een leuke ritje, mn eerste wagen is meteen al een Ford Mustang GT, die ik ook al meteen heb getuned naar 315PK ipv 300PK
pi_47328600
Ik kan de tuners niet vinden

Ben nu btw op 9 %.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:54:42 #114
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_47329181
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 10:33 schreef el_cornholio het volgende:
Ik kan de tuners niet vinden

Ben nu btw op 9 %.
Op de kaart staan ze aangeduid als een moersleutel. Maar neit elke tuner kan elke auto aan, er zijn speciale tuners voor elk merk.
pi_47331477
Iemand al gevonden hoe je het schakelen op handmatig kan zetten?

Ik rijd nu met een alfa..

Heb geen geld meer
pi_47343838
Ik denk niet dat je handmatig kan schakelen. Ook shit dat je alleen met de joystick kan sturen en al helemaal stront dat ik zeker 3 uur heb rondgereden en in het menu heb gezocht om online tegen iemand te racen en dat is nog steeds niet gelukt. Ik zie alleen maar ongeveer 6 man op de map rondrijden waar ik verder niks mee kan. Bij instant race vind ie nooit iets en als ik zelf host komnt er niemand. Ik kocht dit spel met het idee dat je iedereen online rond kon zien rijden in het wild op haiti maar ik begin te vermoeden dat je als je vrij rondrijdt in de online-mode helemaal nooit iemand tegenkomt. Wel mooie auto's, heerlijk geluid (bij mijn Lambo Murcielago cabrio) en goed weggedrag. Ps de omgeving is wel even vaag als bij just cause dus ik geloof dat ze het eiland beter kleiner hadden kunnen maken.
pi_47343953
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:54 schreef hmm...NEXT het volgende:
Ik denk niet dat je handmatig kan schakelen. Ook shit dat je alleen met de joystick kan sturen en al helemaal stront dat ik zeker 3 uur heb rondgereden en in het menu heb gezocht om online tegen iemand te racen en dat is nog steeds niet gelukt. Ik zie alleen maar ongeveer 6 man op de map rondrijden waar ik verder niks mee kan. Bij instant race vind ie nooit iets en als ik zelf host komnt er niemand. Ik kocht dit spel met het idee dat je iedereen online rond kon zien rijden in het wild op haiti maar ik begin te vermoeden dat je als je vrij rondrijdt in de online-mode helemaal nooit iemand tegenkomt. Wel mooie auto's, heerlijk geluid (bij mijn Lambo Murcielago cabrio) en goed weggedrag. Ps de omgeving is wel even vaag als bij just cause dus ik geloof dat ze het eiland beter kleiner hadden kunnen maken.
Hey Snever, ben je er weer?

Ik vind het spel ook een beetje tegenvallen. HEt weggedrag is wel weer goed.
pi_47344842
Als je denkt dat ik Snever ben moet ik je teleurstellen. Heb jij al online tegen iemand geraced en heb jij al iemand vrij zien rondrijden? Ps voor 27,- is het hoe dan ook wel een hele vette game alleen al omdat de Alfa Romeo 8c Competizione erin zit.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 19:51:56 #119
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_47377858
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:54 schreef hmm...NEXT het volgende:
Je rijd nu Murcie Cabrio? vanaf welk niveau is die te koop? vast niet vanaf Rookie want ik kan hem nu niet vinden. Wel de Gallardo Spider.

En heeft iemand al een motor / een Ferrari dan wel Maserati gezien in de PS2 uitvoering? wellicht dat dat ook nog komt als je meer ervaren wordt..

deze post helpt niet echt, maar heb je ook een link waar dat stond?
[PS2] Test Drive Unlimited #1

Update: ok ik ben niet de eerste die het opviel
http://forums.eu.atari.com/showthread.php?t=52262

[ Bericht 3% gewijzigd door CybPraetorian op 17-03-2007 20:57:58 ]
pi_47425312
Zo, ik heb hem in de kast gegooid. De lol is nu al vanaf.

GTA SA blijft nog het beste spel voor PS2!
  maandag 19 maart 2007 @ 10:58:31 #121
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_47427714
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:23 schreef el_cornholio het volgende:

ook niet echt een doorzetter he...

Gister wel aardig wat uurtjes aan besteed, heb nu 12 of 13% voltooid. De races zijn tot nu wel erg makkelijk moet ik zeggen, maar zijn wel leuk om te doen. Misschien komt dat omdat ik elke wagen volledig heb ge-upgrade...
pi_47448775
Ben er achter dat het online racen wel werkt en nog goed ook. Blijkbaar duurde het ff voordat er genoeg racers online waren. Net Gumball maar dan op je ps2 Beste spel sinds san andreas

[ Bericht 71% gewijzigd door hmm...NEXT op 19-03-2007 20:31:18 ]
  woensdag 21 maart 2007 @ 09:40:29 #123
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_47500471
quote:
Op maandag 19 maart 2007 09:23 schreef el_cornholio het volgende:

Al die poe-ha vooraf en nu dit.

You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
The stickiest of the icky.
  donderdag 5 april 2007 @ 16:37:30 #124
128493 Slicky
Dé Gangster Nigger
pi_48047403
IS IE NOG LEUK JONGENS?!
You wanna smoke one with the ol' boy Slicky?
The stickiest of the icky.
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:45:31 #125
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_48074169
quote:
Op donderdag 5 april 2007 16:37 schreef Slicky het volgende:
IS IE NOG LEUK JONGENS?!
voor mij wel: nu op 70% en een hele rits aan wagens al in mn bezit.

nu ff voor de 100% gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')