Waar dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:22 schreef Slicky het volgende:
Ik heb 'm niet bij de bartsmit
Haha, dan toch niet jongen, zal mij wat boeien!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:44 schreef pvc_boer het volgende:
tief op kneus!
Hij is nog nergens uit!
En dit heeft niks te maken met wel/niet geloven...
Je hebt hem gewoon NIET!
EN als je zo graag andere wilt voordoen dat je hem hebt, bevestig je commentaar dan, door die gameboer gegevens hier neer te kwakken!
zeg dat maar tegen die pvcboerquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:30 schreef el_cornholio het volgende:
Leuk ben jij zeg.
Je hebt um ook niet...anders had je wel de naam van je lokale gamesboer gegeven, kan er gebeld worden, maar goh, laat me raden, die ben je vergeten?die weet je niet?je reageert nu niet meer?quote:
okidoki!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt um ook niet...anders had je wel de naam van je lokale gamesboer gegeven, kan er gebeld worden, maar goh, laat me raden, die ben je vergeten?die weet je niet?je reageert nu niet meer?
Jij bent goed, eerst iedereen lekkermaken. Rot dan ook maar opquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:49 schreef Slicky het volgende:
Maakt niet uit joh, mij zie je hier niet meer.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:56 schreef bigore het volgende:
[..]
Je hebt um ook niet...anders had je wel de naam van je lokale gamesboer gegeven, kan er gebeld worden, maar goh, laat me raden, die ben je vergeten?die weet je niet?je reageert nu niet meer?
Hem in ieder geval nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef el_cornholio het volgende:
Ik weet niet wat ik moet geloven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |