Nieuwe Ensiferum is tof! De nieuwe Finntroll vind ik ergens tegenvallen eigenlijk.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:46 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe vindt men de nieuwe Ensiferum? Ik vind hem wel ok, zo na eerste keer beluisteren, maar weer zoveel van hetzelfde.
Niet mijn favo album. maar wel weer leuk ja.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 14:23 schreef Rivfader het volgende:
Iemand hier die de laatste Cruachan ook vet vindt? Of ben ik dan weer de enige die het kent/vet vind?
True, maarjaquote:Op woensdag 28 maart 2007 16:17 schreef Djaser het volgende:
De vrijdag is geen handige dag
Ik nietquote:dus ik sla over.
Is gitarist geweest in Megadeth ..quote:Op woensdag 28 maart 2007 19:26 schreef VaderVanJezus het volgende:
nog mooit van gehoord
Ik las toevallig van de week in de Metal Hammer ook wel lovende reviews ja.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:20 schreef StunningCunt het volgende:
damn wat is The blackening een fantastich album ! Echt ontzettend vet
Heeft iemand misschien de eBay link?quote:James Hetfield veilt medische handschoen
De medische handschoen die James Hetfield van Metallica moest dragen voor zijn tweede -en derdegraads brandwonden, wordt geveild. Hetfield raakte tijdens een concert in 1991 gewond aan zijn hand en lag een paar dagen in het ziekenhuis. De handschoen is via via bij een fan terecht gekomen en die heeft de handschoen aangeboden op eBay.
Aah mkay, want ik kon niets vinden o wikipedia.quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:46 schreef Tokus het volgende:
daar zit nogal wat verloop in, ja.
Die er nu zit zit er geloof ik wel al 2 of 3 albums.
Laatste keer dat ik op ging treden stonden er ook van die figuren voor ons. Zeer frustrerend. Ze moeten verboden worden. Of er moet de wettelijke mogelijkheid zijn hen te slaan.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 23:11 schreef Syb-rund. het volgende:
Concert van Caliban en kornuiten was overigens harstikke gaaf, beetje jammer van al die emo's, die geen poot veroerden![]()
Ik heb alleen het eerste album en die vond ik erg matig.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 02:13 schreef nightfall het volgende:
nieuwe album van thunderstone is weer sterk,. grappig dat ze nu zo'n beetje gaan doorbreken terwijl ik de vorige albums eigenlijk beter vond,. superband die eigenlijk meer bekendheid verdiend dan dat ze nu genieten..
Ach pas was Neal Morse ook wel, kort daarna (of ervoor) was Opeth er binnenkort komt Ensiferum en Suffocation iig nog.. Dus tja..quote:Op donderdag 29 maart 2007 23:39 schreef rakotto het volgende:
[..]
Aah mkay, want ik kon niets vinden o wikipedia.
En Megadeth @ rijssen? wtf?
nvm! op me verjaardag!!![]()
http://www.podiuminfo.nl/concert_detail.php?concert_id=18722
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |