quote:Ex-ICED EARTH Singer MATT BARLOW is 'Looking Forward' To Working With PYRAMAZE - Apr. 14, 2007
Danish metallers PYRAMAZE and former ICED EARTH singer Matt Barlow have issued separate statements confirming that Barlow has joined the group as its new frontman following the departure of Lance King.
Commented PYRAMAZE guitarist/songwriter Michael Kammeyer: "I'm very happy to finally announce our new singer. Matthew Barlow (former vocalist of the American metal band ICED EARTH) will be taking over the job as PYRAMAZE vocalist.
die coverquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Tokus het volgende:
Devin Townsend komt overigens weer met een briljante cd.
[afbeelding]
Een conceptalbum, over een of andere alien die koffie wil.
Hij is al uitgelekt, ik vind 'm zeer matig. Het meeste lijkt behoorlijk op elkaar, en de productie is zo dik dat je niet eens alles kan onderscheiden. Maar ja, ik ben sowieso al geen Devin Townsend fanquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
Ik ben benieuwd, zijn solowerk is, buiten the devin townsend band, altijd erg interessant (Punky Brusterquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:42 schreef Tokus het volgende:
[afbeelding]
De vorigen wel dan?quote:Op zondag 15 april 2007 17:22 schreef Djaser het volgende:
Nieuwe Ozzy single is niet echt bijzonder.
Ik ben hem nu aan het luisteren, het begin klinkt veelbelovend.quote:Op zondag 15 april 2007 22:08 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, zijn solowerk is, buiten the devin townsend band, altijd erg interessant (Punky Bruster) al blijf ik SYL het gaafst vinden.
Jammer dat hij op de laatste twee syl-cd's zoveel naar TDB trekt.
Pas gelezen nog gezien in het voorprogramma van Saxo, eigenlijk best ok.quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Serious_Sven het volgende:
Iemand een beetje into Masterplan? (Powermetal)
Jorn Lande is weggegaan maar de nieuwe zanger klinkt niet heel veel anders en het is weer een lekker album.
Bleeding eyes is een goed nummer maar voor de rest kan de hele band me gestolen worden. Het is wat mij betreft ook geen goede live band.quote:Op maandag 16 april 2007 15:28 schreef Serious_Sven het volgende:
Iemand een beetje into Masterplan? (Powermetal)
Jorn Lande is weggegaan maar de nieuwe zanger klinkt niet heel veel anders en het is weer een lekker album.
Nee, de performance was verder niet echt ok live nee.quote:Op maandag 16 april 2007 15:48 schreef Djaser het volgende:
Het is wat mij betreft ook geen goede live band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |