Het kan wel, met ontkleuringsmiddel.. Hierdoor worden de natuurlijke kleurpigmenten van het haar verwijderd. Daardoor word het haar kleurloos.. dat plus een likje verf maakt het die kleur.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:43 schreef piepster het volgende:
Ik denk dat het heel moeilijk is om zwart of donderbruin haar te ontkleuren. Het wordt waarschijnlijk peentjesoranje of ns-geel. Zo wit als op die foto is denk ik niet haalbaar.
Vaak staat het trouwens ook heel raar met je gezicht.
ik vraag me af of je ze er helemaal uit krijgt. Hetzelfde als een zwart shirt met bleek wit maken. dat wordt ook nooit spierwit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:50 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Het kan wel, met ontkleuringsmiddel.. Hierdoor worden de natuurlijke kleurpigmenten van het haar verwijderd. Daardoor word het haar kleurloos.. dat plus een likje verf maakt het die kleur.
Maar je haar krijgt 2 klappen eerst die van de chemische troep van onkleuringsmiddel en daana van de verf.![]()
Het ontkleuren werkt nooit meteen goed. Ik ben zelf ook van zwart naar blond gegaan en heb toen 1 keer ontkleurt en 2 keer achter elkaar blond geverfd. Het ontkleuren geeft bij zwart haar heel vaak oranje/knalgeel als effect. Blond er overheen maakt het wel lichter, maar echt zoals op de foto lukt gewoon niet. Daar gaat je haar echt kapot aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:50 schreef spanishgirl het volgende:
[..]
Het kan wel, met ontkleuringsmiddel.. Hierdoor worden de natuurlijke kleurpigmenten van het haar verwijderd. Daardoor word het haar kleurloos.. dat plus een likje verf maakt het die kleur.
Maar je haar krijgt 2 klappen eerst die van de chemische troep van onkleuringsmiddel en daana van de verf.![]()
Das een goeie, ben toch een beetje huiverig als ik van iedereen de reacties lees om het in 1 keer te doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef miss.cutie4you het volgende:
Wat ik je zou willen aanraden:
-Ga je haar lichter maken d.m.v. een coupe-soleil.......
Eventueel de ondergrond wat tinten lichter dan je haar; richting de bruine kant, met daarover een coupe-soleil. Langzaam aan pak je dan telkens een kleur lichter.....en dan een ontkleurder!!
Hierbij krijg je het mooiste resultaat zonder een paar weken oranje rond te moeten lopen!!![]()
Vooral ook omdat je de zwarte haarkleur van jezelf hebt.....!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |