Dat is de metromanversie van toen hij besloot z'n haar te verven. PoP heeft blond haar.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:25 schreef AryaMehr het volgende:
Inderdaad Dagonet.
Ik vind Jordan Woolley trouwens het meest op de Prince of Persia lijken:
[ afbeelding ]
och, als zelfs Uwe Boll Ben Kingsley in zijn films kan laten spelen vraag ik me af hoeveel merkwaarde zijn naam nog heeftquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Er zijn twee nieuwe rollen gecast. Ben Kingsley zal de rol spelen van de schurk Nizam en Alfred Molina zal de rol van Sjeik Amar spelen. Grote namen dus.Ik kijk er naar uit.
quote:
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Dagonet het volgende:
Is dat de prins of is dat de stuntdubbel van Jezus?
Lijkt best goed hoor, met name op de Warrior Within-versie.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 16:10 schreef Dagonet het volgende:
Is dat de prins of is dat de stuntdubbel van Jezus?
2010??quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 15:56 schreef Komakie het volgende:
Releasedate is trouwens verzet naar 28 mei 2010
precies, wat weet een Oscar genomineerde nou van acterenquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:43 schreef Ogala het volgende:
Tja het lijkt wel maar als ze daarop geselecteerd hebben vrees ik voor de acteerprestaties
De echte Prince of Persia zou John Abraham worden (een Bollywoodacteur geloof ik).quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 00:06 schreef shakaboem het volgende:
Konden ze geen acteur vinden met een Perzische achtergrond? Hij lijkt op een afgetrainde Engelsman dat al een tijdje rondloopt in de woestijn met een shitload aan sunscreen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ahw, die is ook niet misselijk om te zien!quote:Op zaterdag 31 mei 2008 03:25 schreef AryaMehr het volgende:
Inderdaad Dagonet.
Ik vind Jordan Woolley trouwens het meest op de Prince of Persia lijken:
[ afbeelding ]
Ben juist blij dat hij het niet is geworden, anders waren er hordes overgeile lelijke koelies in de bios te vinden.quote:Op maandag 18 augustus 2008 15:11 schreef Countess het volgende:
In plaats van deze man
[ afbeelding ]
deze[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |