abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46850482
dat kan..

maar goed.. ik ga jullie advies allemaal opnemen en er vanavond eens wat aan doen..

thnx allemaal

p.s. topic mag nu wel weg..
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
pi_46850564
na jouwn opmerking idd.. dan word het onzin
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:28:34 #78
161756 hierissiedan
second first impression
pi_46850584
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef furian het volgende:
dat kan..

maar goed.. ik ga jullie advies allemaal opnemen en er vanavond eens wat aan doen..

thnx allemaal

sucses! en laat de afloop even weten!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
pi_46850611
yup .. zal ik doen
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:34:07 #80
118784 denka
Vrijheid! Blijheid!
pi_46850815
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef hardromacore het volgende:
Echte liefde overwint alles, steun haar, maar voel je niet verplicht

Het grootste cliche wat er bestaat..
Actually I don't remember being born, It must have happened during one of my black outs..
pi_46851503
quote:
dat kan..

thnx allemaal

Topic gaat niet vanzelf weg, dat doet het pas als je een update hebt gegeven, zeg, over een week of 2, dan wordt het automatisch gearchiveerd....
some things you lose, and some things you just give away
  vrijdag 2 maart 2007 @ 16:56:05 #82
136780 Nosh
hurpdurp
pi_46851658
quote:
dat kan..

thnx allemaal

Zullen we afspreken dat we het even aankijken, en als de tijd er rijp voor is, je hier een update geeft?
Houden wij het topic wel in de gaten wat betreft gezeur om ontwikkelingen, en dan kan jij je verhaal doen als het nodig is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_46874716
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
goh, wat een pech, zeg.

is het erg als ik een en ander een beetje in twijfel trek?
2 keer verkracht, 1 x vergeven, 2 keer gedwongen abortus, vlak achter elkaar?

ik krijg het idee dat sommige dames dit soort dingen verzinnen om weg te komen met onhebbelijk gedrag nu, want hey, je gaat niet boos worden op iemand die is zoals ze is door al die ellende, of dat het gewoon pure aandachttrekkerij is, jezelf interessanter/zieliger maken dan je bent.

of beide.

ja sue me, en sla me maar ook
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46875028
Een vriend van mij had ooit een vriendin die ook "van alles" had meegemaakt en ook zelfmoordneigingen had enzo en door de raarste dingen te doen en pijntjes te faken om aandacht vroeg. Dat kind zit tegenwoordig in een gesticht. Diagnose: borderline.

Succes kerel.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
pi_46875629
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
goh, wat een pech, zeg.

is het erg als ik een en ander een beetje in twijfel trek?
2 keer verkracht, 1 x vergeven, 2 keer gedwongen abortus, vlak achter elkaar?

ik krijg het idee dat sommige dames dit soort dingen verzinnen om weg te komen met onhebbelijk gedrag nu, want hey, je gaat niet boos worden op iemand die is zoals ze is door al die ellende, of dat het gewoon pure aandachttrekkerij is, jezelf interessanter/zieliger maken dan je bent.

of beide.

ja sue me, en sla me maar ook
Niet erg, deed ik ook toen ik het las. Een ex van me die lulde toen het uit ging ineens tegen iedereen dat ze abortus had moeten plegen omdat ze zwanger was van mij. Ook verhalen als "beste vriendin dood aan kanker" en "goeie vriend dood geschoten in irak" waren aan de orde van de dag. Zoiets heet een Patalogische leugenaar, die manipuleert de boel bij elkaar. Gelukkig heb ik nu een super meid
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_46876529
Ik denk dat ze hulp nodig heeft.. het lijkt alsof ze een soort trauma heeft en dat zal niet makkelijk weggaan. Maar ben je op dit moment echt gelukkig met haar of zijn er gewoon teveel problemen? Want natuurlijk moet je ook aan jezelf denken en ik denk niet dat je haar hierin echt makkelijk kan helpen..
Ik lees nu dat ze het echt niet wil.. maar misschien kan ze het gewoon een keer proberen? Als ze ook veel om jou geeft kan je haar misschien overhalen of contact opnemen met haar familie. Ik weet het anders ook niet.
pi_46895026
Goh, ze geeeft jou overal de schuld van Beetje stom, klinkt als een manipulerend meisje. En ook wel vreemd dat ze zichzelf wilt laten stikken waar jij bij bent
  zondag 4 maart 2007 @ 01:00:32 #88
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_46895132
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef furian het volgende:
ze duwt haar hoofd in een kussen.. klemt haar armen er echt stevig omheen.. en dan zou je denken dat houd ze niet vol.. nou gloof me.. zo lang kan ik mijn adem niet eens inhouden en ik heb goeie conditie...
Nou, laat d'r maar lekker zelfmoordje spelen, want zichzelf zo om zeep helpen is vrij onmogelijk.

Als ze dood wou was ze het wel geweest. Dit is puur zielig willen zijn.
Ik ga naar huis.
pi_46898530
quote:
Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nou, laat d'r maar lekker zelfmoordje spelen, want zichzelf zo om zeep helpen is vrij onmogelijk.

Als ze dood wou was ze het wel geweest. Dit is puur zielig willen zijn.
Inderdaad, vooral omdat jij erbij zat. Ik denk dat het gewoon aandachttrekken is. Enge types..
  zondag 4 maart 2007 @ 09:10:13 #90
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_46898612
Newsflash: 9 van de 10 meisjes komen niet klaar van de 'act' zelf
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_46898654
mensen die ZEGGEN dat ze zelfmoord willen plegen of het "DOEN" waar je bij zit, zijn doorgaans aandachtstrekkers...

heb paar keer meegemaakt dat vrienden dit deden en rara: na 3 jaar nog steeds springlevend mét zelfmoordneigingen... right...
één van hun was ook misbruikt door zn vader... zei hij dan... en o o wat had hij een verschrikkelijk leven...
wel gehad dat 1 van mn vrienden t heeft gedaan. Raar, maar hij heeft het niet lopen aankondigen ... Redelijk vervelend... Nu konden we hem niet stoppen, maarja..

mijn punt : als ze het écht zo erg vind dan zou ze stilletjes zonder teveel aandacht te trekken écht zelfmoord plegen en niet zo zwaar zielig doen!

laat je niet in haar drama's meeslepen ze heeft gewoon teveel soaps gekeken ofzo.!
Mona lisa smile :)
pi_46898833
quote:
Op zondag 4 maart 2007 09:22 schreef starkiss het volgende:
mensen die ZEGGEN dat ze zelfmoord willen plegen of het "DOEN" waar je bij zit, zijn doorgaans aandachtstrekkers...

heb paar keer meegemaakt dat vrienden dit deden en rara: na 3 jaar nog steeds springlevend mét zelfmoordneigingen... right...
één van hun was ook misbruikt door zn vader... zei hij dan... en o o wat had hij een verschrikkelijk leven...
wel gehad dat 1 van mn vrienden t heeft gedaan. Raar, maar hij heeft het niet lopen aankondigen ... Redelijk vervelend... Nu konden we hem niet stoppen, maarja..

mijn punt : als ze het écht zo erg vind dan zou ze stilletjes zonder teveel aandacht te trekken écht zelfmoord plegen en niet zo zwaar zielig doen!

laat je niet in haar drama's meeslepen ze heeft gewoon teveel soaps gekeken ofzo.!
Verschrikkelijk... heb ik ook eens gehad, ik heb hem een paar beuken verkocht. Helpt wel
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_46898962
quote:
Op zondag 4 maart 2007 09:55 schreef boixe het volgende:

[..]

Verschrikkelijk... heb ik ook eens gehad, ik heb hem een paar beuken verkocht. Helpt wel
hij die zelfmoord pleegde of hij die zei dat hij dit ging doen, maar dit helemaal neit van plan was?
pi_46899000
Hij de aandachtrukkende persoon die dat smsje stuurde om 03.00 uur... ik was helemaal uit mijn heat of the moment....

xcuus voor de onduidelijkheid
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_46899234
quote:
Op zondag 4 maart 2007 10:23 schreef boixe het volgende:
Hij de aandachtrukkende persoon die dat smsje stuurde om 03.00 uur... ik was helemaal uit mijn heat of the moment....

xcuus voor de onduidelijkheid
geeft niet hoor

maarja er zijn nou eenmaal mensen die op deze manier aandacht trekken (zo zijn er ook meisjes die ineens zwanger zijn ofzo, dat is een andere manier... een meisje heeft t eens tegen een ex van me gezegd dat ze t van hem was... zwaar zielig, want ze was niet eens zwanger!). Je moet er gewoon geen aandacht aan geven dat is de enige manier waarop het over KAN gaan.
  Vis een optie? zondag 4 maart 2007 @ 12:44:33 #96
70532 loveli
N
pi_46901689
Dit is geen relatie, maar manipulatie. Zij heeft duidelijk een aantal problemen die jij niet kunt oplossen. Een ervan is dat ze haar eigen grenzen niet respecteert, anders zou ze zich niet laten dwingen om abortus te plegen.
Blijkbaar is ze makkelijk te beinvloeden en te domineren, gezien haar vorige relaties. Met dat als bagage zal het onmogelijk zijn om een goede relatie op te bouwen.

Ze moet professionele hulp krijgen en niet van jou. Als ze zichzelf nog een keer wil laten stikken, laat het haar maar proberen. Als ze haar adem lang genoeg inhoudt, valt ze flauw en worden haar spieren slap. Dan sluit het kussen niet meer aan en haar ademhaling zal het automatisch overnemen.
Het is een goedkope manier om aandacht te trekken en te manipuleren. Zonder hulp van buitenaf kan dit niet opgelost worden. En jij denkt van haar te houden, maar het is gewoon fijn dat je het idee hebt dat iemand je nodig heeft.
De beste manier om haar te helpen is haar hulp te laten zoeken. Nogmaals, jij kunt dat niet zelf en deze situatie van manipulatie en aandacht trekken is geen relatie.
crap in = crap out
pi_46902238
quote:
Op zondag 4 maart 2007 09:55 schreef boixe het volgende:

[..]

Had ik dat maar geweten toen ik 15 was en een vriendin had die ons afscheidsbrieven schreef en om de dag riep dat ze het nu toch echt ging doen, als ze tenminste niet bezig was haar hoofd keihard op een tafel te rammen Uiteraard leeft ze gewoon nog.
Arseen (As), atoomnummer 33
  zondag 4 maart 2007 @ 17:41:23 #98
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_46911455
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef furian het volgende:
uitmaken zou dus echt mijn eigen hart doorboren zijn..

ik heb in mijn leven nog nooit zoveel voor iemand gegeven.. niet eens mijn eigen ouders :
Ik heb de oplossing! Jullie zijn allebei een drama-queen! Vraag groepskorting voor therapie!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_46911633
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Albatron op 04-03-2007 17:50:44 ]
pi_46918989
Het komt over alsof er binnen jullie relatie is er sprake van emotionele chantage. En doordat jij daar ieder keer aan toegeeft, ga je aan jezelf voorbij. Het lijkt alsof ze dit (onbewust) inzet om zo de confrontatie met haar verdriet/woede niet aan te gaan.

Als ze jullie relatie een kans wil geven, zal ze moeten veranderen, haar verleden moeten verwerken. Hiervoor heeft ze professionele hulp nodig. En jij moet aan jezelf denken! Je bent idd niet haar redder, je bent haar vriendje. Ze zal zich echt wel anders op gaan stellen, als jij je meer gaat gedragen als haar vriendje i.p.v. degene die haar telkens 'redt'. Je relatie is in ieder geval niet in balans als jij je behoeften en meningen niet kunt uiten.

Succes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')