sucses! en laat de afloop even weten!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef furian het volgende:
dat kan..
maar goed.. ik ga jullie advies allemaal opnemen en er vanavond eens wat aan doen..
thnx allemaal
p.s. topic mag nu wel weg..
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:34 schreef hardromacore het volgende:
Echte liefde overwint alles, steun haar, maar voel je niet verplicht
Topic gaat niet vanzelf weg, dat doet het pas als je een update hebt gegeven, zeg, over een week of 2, dan wordt het automatisch gearchiveerd....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef furian het volgende:
dat kan..
maar goed.. ik ga jullie advies allemaal opnemen en er vanavond eens wat aan doen..
thnx allemaal
Zullen we afspreken dat we het even aankijken, en als de tijd er rijp voor is, je hier een update geeft?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:26 schreef furian het volgende:
dat kan..
thnx allemaal
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
goh, wat een pech, zeg.
is het erg als ik een en ander een beetje in twijfel trek?
2 keer verkracht, 1 x vergeven, 2 keer gedwongen abortus, vlak achter elkaar?
ik krijg het idee dat sommige dames dit soort dingen verzinnen om weg te komen met onhebbelijk gedrag nu, want hey, je gaat niet boos worden op iemand die is zoals ze is door al die ellende, of dat het gewoon pure aandachttrekkerij is, jezelf interessanter/zieliger maken dan je bent.
of beide.
ja sue me, en sla me maar ook
Niet erg, deed ik ook toen ik het las. Een ex van me die lulde toen het uit ging ineens tegen iedereen dat ze abortus had moeten plegen omdat ze zwanger was van mij. Ook verhalen als "beste vriendin dood aan kanker" en "goeie vriend dood geschoten in irak" waren aan de orde van de dag. Zoiets heet een Patalogische leugenaar, die manipuleert de boel bij elkaar. Gelukkig heb ik nu een super meidquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef milagro het volgende:
goh, wat een pech, zeg.
is het erg als ik een en ander een beetje in twijfel trek?
2 keer verkracht, 1 x vergeven, 2 keer gedwongen abortus, vlak achter elkaar?
ik krijg het idee dat sommige dames dit soort dingen verzinnen om weg te komen met onhebbelijk gedrag nu, want hey, je gaat niet boos worden op iemand die is zoals ze is door al die ellende, of dat het gewoon pure aandachttrekkerij is, jezelf interessanter/zieliger maken dan je bent.
of beide.
ja sue me, en sla me maar ook
Nou, laat d'r maar lekker zelfmoordje spelen, want zichzelf zo om zeep helpen is vrij onmogelijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef furian het volgende:
ze duwt haar hoofd in een kussen.. klemt haar armen er echt stevig omheen.. en dan zou je denken dat houd ze niet vol.. nou gloof me.. zo lang kan ik mijn adem niet eens inhouden en ik heb goeie conditie...
Inderdaad, vooral omdat jij erbij zat. Ik denk dat het gewoon aandachttrekken is. Enge types..quote:Op zondag 4 maart 2007 01:00 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, laat d'r maar lekker zelfmoordje spelen, want zichzelf zo om zeep helpen is vrij onmogelijk.
Als ze dood wou was ze het wel geweest. Dit is puur zielig willen zijn.
Verschrikkelijk... heb ik ook eens gehad, ik heb hem een paar beuken verkocht. Helpt welquote:Op zondag 4 maart 2007 09:22 schreef starkiss het volgende:
mensen die ZEGGEN dat ze zelfmoord willen plegen of het "DOEN" waar je bij zit, zijn doorgaans aandachtstrekkers...
heb paar keer meegemaakt dat vrienden dit deden en rara: na 3 jaar nog steeds springlevend mét zelfmoordneigingen... right...![]()
één van hun was ook misbruikt door zn vader... zei hij dan... en o o wat had hij een verschrikkelijk leven...
wel gehad dat 1 van mn vrienden t heeft gedaan. Raar, maar hij heeft het niet lopen aankondigen... Redelijk vervelend... Nu konden we hem niet stoppen, maarja..
mijn punt: als ze het écht zo erg vind dan zou ze stilletjes zonder teveel aandacht te trekken écht zelfmoord plegen en niet zo zwaar zielig doen!
laat je niet in haar drama's meeslepen ze heeft gewoon teveel soaps gekeken ofzo.!
hij die zelfmoord pleegde of hij die zei dat hij dit ging doen, maar dit helemaal neit van plan was?quote:Op zondag 4 maart 2007 09:55 schreef boixe het volgende:
[..]
Verschrikkelijk... heb ik ook eens gehad, ik heb hem een paar beuken verkocht. Helpt wel
geeft niet hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 10:23 schreef boixe het volgende:
Hij de aandachtrukkende persoon die dat smsje stuurde om 03.00 uur... ik was helemaal uit mijn heat of the moment....
xcuus voor de onduidelijkheid
Had ik dat maar geweten toen ik 15 was en een vriendin had die ons afscheidsbrieven schreef en om de dag riep dat ze het nu toch echt ging doen, als ze tenminste niet bezig was haar hoofd keihard op een tafel te rammenquote:Op zondag 4 maart 2007 09:55 schreef boixe het volgende:
[..]
Verschrikkelijk... heb ik ook eens gehad, ik heb hem een paar beuken verkocht. Helpt wel
Ik heb de oplossing! Jullie zijn allebei een drama-queen! Vraag groepskorting voor therapie!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:54 schreef furian het volgende:
uitmaken zou dus echt mijn eigen hart doorboren zijn..
ik heb in mijn leven nog nooit zoveel voor iemand gegeven.. niet eens mijn eigen ouders :
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |