abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 maart 2007 @ 22:02:32 #101
167052 marjo84
Heerschenderwijs goed bezig.
pi_46921629
quote:
Op vrijdag 2 maart 2007 15:26 schreef furian het volgende:

[..]

ik ben 18.. zij 19.. ze moest het doen van haar vriend.. omdat hij homo was.. (serieus.. hij heeft nu een vriend) echte reden was.. omdat hij vond dat ze niet op die manier voor elkaar bestemd waren..
ze duwt haar hoofd in een kussen.. klemt haar armen er echt stevig omheen.. en dan zou je denken dat houd ze niet vol.. nou gloof me.. zo lang kan ik mijn adem niet eens inhouden en ik heb goeie conditie...
Ik vind het heel nobel van je dat je bij haar wilt blijven en haar wilt helpen, maar zoals al meerdere malen is gezegd, kun jij dat niet, je staat veel te dichtbij. Als ik hoor hoe ze met jou omgaat, heeft ze niet bepaald respect voor jou, denk je dat ze zich dan door jou zou willen laten helpen? Waarom zou ze raad van je aannemen als ze niet eens respect voor je toont? Het feit dat zij in jouw aanwezigheid wilde doen lijken ( want ik geloof ook geen bal van haar verhalen, no offense ) alsof ze er een einde aan wilde maken, vind ik zo aandachtsgeil en egocentrisch overkomen! Pik dat niet! Dit meisje moet eerst maar eens met zichzelf leren leven.
Really??
'Ik ben NIET dwars!.'
pi_46925764
Wou lijkt veel op het verhaal van een *vriendin* van mij..
Die deed alles voor aandacht, nog steeds eig.. Dik drama.. Begon met stelen en liegen..
Toen verkracht door een jonge die haar gedoopt had.. (Die gast ken ik ook nog super lieve gozer nix gedaan.. )Toen was ze zwanger van hem.. Abortus dus gedaan.. Toen nog een x aangerand door een jonge.. Toen weer heel erg gedoopt.. Ze had dus alles gelogen.. (Kom je na een paar jaar achter)
Ze heeft nu wel een kind maar weet niet goed wie de papa is.. Echt triest.. Nu is ze weer zwanger maar weet ook niet zeker wie de papa is.. Ze zegt die jongen waar ze nu bij inwoont maar dat zou ik ook zeggen..
Somige mensen doen alles om aandacht te krijgen zelfs de rare dingen.. Ze zegt ook al meedere xx zelfmoord hebben gedaan.. Maar ze kan zo goed liegen ik geloofde echt alles eerst.. Nu helemaal nix meer en zoveel mensen waar van ze het leven kapot heeft gemaakt..
A DirTy MiNd
Is A
JoY fOr EveR
pi_46927902
quote:
Op zondag 4 maart 2007 23:28 schreef xX-Blondy-Xx het volgende:
Wou lijkt veel op het verhaal van een *vriendin* van mij..
Die deed alles voor aandacht, nog steeds eig.. Dik drama.. Begon met stelen en liegen..
Toen verkracht door een jonge die haar gedoopt had.. (Die gast ken ik ook nog super lieve gozer nix gedaan.. )Toen was ze zwanger van hem.. Abortus dus gedaan.. Toen nog een x aangerand door een jonge.. Toen weer heel erg gedoopt.. Ze had dus alles gelogen.. (Kom je na een paar jaar achter)
Ze heeft nu wel een kind maar weet niet goed wie de papa is.. Echt triest.. Nu is ze weer zwanger maar weet ook niet zeker wie de papa is.. Ze zegt die jongen waar ze nu bij inwoont maar dat zou ik ook zeggen..
Somige mensen doen alles om aandacht te krijgen zelfs de rare dingen.. Ze zegt ook al meedere xx zelfmoord hebben gedaan.. Maar ze kan zo goed liegen ik geloofde echt alles eerst.. Nu helemaal nix meer en zoveel mensen waar van ze het leven kapot heeft gemaakt..
Ik pleeg ook wel ns 4 keer zelfmoord.
Lambo of Rekt
pi_46932526
najah .. over wat er allemaal gebeurd is liegt ze niet.. dat is gewoon 1 ding dat zeker is..

we hebben verder een heel leuk weekend gehad.. en hebben paar dingen uitgepraat.. en het gaat nu dan ook direct beter..

gisteravond zelfs een massage gekregen van haar.. (iets wat ik normaal bij haar doe)

en vanochtend heeft ze ontbijt voor me gemaakt...

ik kijk het nog een tijd aan... en word het niets.. dan is het lullig.. dan maak ik het wel uit...

thnx voor jullie opmerkingen..

greetz
A Woman's mind is cleaner than a man's. She changes it more often.
  maandag 5 maart 2007 @ 10:11:15 #105
161756 hierissiedan
second first impression
pi_46932944
quote:
Op maandag 5 maart 2007 09:50 schreef furian het volgende:
najah .. over wat er allemaal gebeurd is liegt ze niet.. dat is gewoon 1 ding dat zeker is..

we hebben verder een heel leuk weekend gehad.. en hebben paar dingen uitgepraat.. en het gaat nu dan ook direct beter..

gisteravond zelfs een massage gekregen van haar.. (iets wat ik normaal bij haar doe)

en vanochtend heeft ze ontbijt voor me gemaakt...

ik kijk het nog een tijd aan... en word het niets.. dan is het lullig.. dan maak ik het wel uit...

thnx voor jullie opmerkingen..

greetz
Zo blijf je wel een beetje bezig, ze houd zig nu groot, loopt op haar tenen, maar over een tijdje langer, of korter(korter wat ik inschat) is het weer op het oude....
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
  Vis een optie? maandag 5 maart 2007 @ 11:26:48 #106
70532 loveli
N
pi_46934729
Je zit in een situatie die je niet zelf kunt oplossen, maar je steekt je hoofd nog wat langer in het zand en als je daar geen zin meer in hebt maak je het uit. Briljant.
crap in = crap out
pi_46934921
Het klinkt alsof ze TS gebruikt als therapie.
Kan ze lekker tegenaan rammen als ze zich niet lekker voelt.

Wat betreft al die verkrachtingen en abortus: Dat kan best waar zijn, daar hoeft ze niet voor te liegen. Het betekent wél dat ze goed in de knoop zit; misschien denkt ze wel dat sex en toegeven aan sex 'erbij' hoort - en als ze teveel signalen heeft gegeven vindt ze zichzelf ineens in een situatie waarin ze niet meer terug kan.

Zelfmoord door verstikking = onmogelijk, aandachttrekkerij en hysterie.
Je kunt geen zelfmoord plegen door zelfverstikking. Wanneer je bewusteloos raakt neemt je autonome zenuwstelsel de ademhaling weer over.
Laat me eens raden: Ze was wel hysterisch, maar ze is nooit buiten bewustzijn geweest.

Ik zou je adviseren: Kappen. Je wordt gebruikt als afreageer-therapie door een borderliner die zelf haar problemen niet aan wil pakken, maar wel graag iemand heeft om haar frustraties op af te reageren.
Je houdt van haar? Daar kan ik wat over zeggen, waar o.a. het begrip 'Friendzone' en 'broertje' in voorkomt (want je wordt gewoon gebruikt). Maar laat ik volstaan met: Houd je van haar of vind je het een veilig gevoel dat zij jou nodig lijkt te hebben? En hoeveel medelijden zit er bij jouw gevoelens?
  maandag 5 maart 2007 @ 12:54:09 #108
136780 Nosh
hurpdurp
pi_46937338
TS, zoals al gezegd: denk aan jezelf. Klinkt overdreven, maar probeer realistisch te blijven. Alleen door duidelijk te blijven tegenover elkaar heeft zoiets kans op slagen, hoe akelig cliché dat ook is.

Succes met de hele situatie. Mochten er nog updates zijn, dan kan dat uiteraard via PM of het Feedbacktopic gemeldt worden.

Slotje op herhaald verzoek.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')