idd... en het werkt nog steeds niet.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:54 schreef HuHu het volgende:
[..]
De traagste operatie die in beide scripts aanwezig is, is het uitlezen van de directory. Dat het eerste script een extra if-statement heeft voor een statisch plaatje doet niets af aan de snelheid.
De GDlib calls vinden alleen plaats als het fout gaat, wat in theorie nooit gebeurd. En als het fout gaat, dan maken die GDlib calls ook niet uit. Providers worden immers niet betaald per processor-cyclus.
Jij hebt lading zat in je avatarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:58 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
idd... en het werkt nog steeds niet.
onvoorstelbaar dat ze denken dat wij ze toffer vinden als ze elke keer een ander plaatje hebben![]()
ze kunnen beter één goede nemen die de lading dekt
php error (waarschijnlijk), moet je ff de URL gaan refreshen totdat je text ipv een plaatje krijgtquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:02 schreef toma het volgende:
hij doet t opzich perfect alleen af en toe komt deze er tussen
[afbeelding]
hoe kan ik dit voorkomen?
Voetbal avatars?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:05 schreef nietzman het volgende:
Wauw man, hypes uit 2001 komen helemaal terug deze zomer.
Dit boven aan het script je script plakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:02 schreef toma het volgende:
hij doet t opzich perfect alleen af en toe komt deze er tussen :{
[afbeelding]
hoe kan ik dit voorkomen?
1 2 3 4 5 | define("ON_DIE_SHOW_DEFAULT", "HIER_EEN_STANDAARD_PLAATJE_FILENAME_GEVAL_MET_EXTENSIE"); die(ON_DIE_SHOW_DEFAULT); ?> |
1 2 3 4 5 6 7 8 | function mijn_error_handler($errno, $errstr, $errfile, $errline) { $JOUWEMAILADDRESS = ''; mail($JOUWEMAILADDRESS,'avatar error', "Error Number" . $errno . "\nError Message" . $errstr . "\nFile" . $errfile . "\nLine" . $errline,"To: " . $JOUWEMAILADDRESS . "\nFrom: " . $JOUWEMAILADDRESS . "\n"); } $old_error_handler = set_error_handler("mijn_error_handler"); ?> |
1 2 3 4 5 | define("ON_DIE_SHOW_DEFAULT", "HIER_EEN_STANDAARD_PLAATJE_FILENAME_GEVAL_MET_EXTENSIE"); die(ON_DIE_SHOW_DEFAULT); ?> |
Wat jij wil, filename of urlquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef toma het volgende:
[ code verwijderd ]
moet ik daar een URL neerzetten?
wat gebeurd er dan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:16 schreef WyriHaximus het volgende:
Zet dit boven in (direct onder), (en zet in $JOUWEMAILADDRESS je eigen email adres:
[ code verwijderd ]
Dat stuurt een mailje als er een error is.quote:
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Zo de code te zien wil hij met jou adres emails gaan sturen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
ssstquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Alleen als er een error voorkomt, en van hem naar hem.
1 2 3 | while (true) { $rand++; } ?> |
Dit levert veel leukere resultaten op:quote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:27 schreef Pakspul het volgende:
Dit is nog een betere random picker. Kan met de code die je nu gebruik
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 | @set_time_limit(0); @ini_set('memory_limit', '1048576M'); while (true) { $rand++; } ?> |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Bijde zijn ontworpen om je geheugen vol te laten lopen. De eerste zal tegen de php geheugen limiet aan lopen. Alleen heb ik met de mijne die limiet op 1 terrabyte gezet (veel maar dan dat er in de machine zit). Dus dan loopt ook je swap vol en dan begint je kernel hele rare dingen te doen. Zover ik weet begint het dan random processen te killen (iets wat je dus niet wilt). Best wel code die je niet wilt uit proberenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 19:33 schreef toma het volgende:
ik ben een php noob dus leg maar eerst even uit wat voor code het is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |