quote:
Ik zou hier lang en breed op elk woord en elk leesteken kunnen ingaan, maar samengevat komt het hier op neer:
Naar onze mening is de belangrijkste term in ?-slowchat niet het woord chat, maar datgene wat onder het vraagteken staat -> in het geval van FTR is dat dus FMT, DVD of FTR (Als we pauzeknop gewoon FTR-slowchat noemen, wat het is. Of was.).
Als men wil slowchatten, maar niet over FTR, dan zie ik niet in waarom dat in FTR zou moeten. Tja, er staat daar "een" slowchat leeg. Dat wil niet zeggen: "Hey, kom hier maar over vanalles en nog wat slowchatten." Nee, dat wil zeggen "Dit is de
FTR-slowchat en blijkbaar heeft niemand iets te melden."
Toen de lokale anime-kliek vroeg om een slowchatreeks te mogen starten en bleek dat ze het daar niet over anime, maar over koetjes en kalfjes wilden hebben, hebben we ook gemeld dat het volgens ons niet de geschikte plaats was.
Kortom: dit is geen grote groep die plots kwam meedoen met een bestaand iets (wat op zich geen probleem zou zijn), dit was gewoon een coupe, waarbij werd verder gegaan op XFA-basis.
Tot slot is mijn mening meestal mijn eigen mening, ja, en inderdaad, dat vind ik. Aangezien mijn collega's en ikzelf nu eenmaal moderator zijn, betekent dat ook dat er af en toe iets moet beslist worden en dat doen we dan naar eigen goeddunken. Dat heeft niets te maken autoritair gedrag, gelijk willen hebben of onze wil doordrijven. Je kan nu eenmaal geen beslissing nemen zonder een beslissing te nemen. We vonden alle drie dat het niet in FTR thuis hoorde, dus schopten we 't naar een forum waar het meer op zijn plaats was.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.